eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszWykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn. remont pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149.



Ogłoszenie z dnia 2013-02-21

Kalisz: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn. remont pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149.
Numer ogłoszenia: 74836 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn. remont pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane , w tym :roboty rozbiórkowe, skucia betonu, rozebranie posadzek, uzupełnienie ścianek z karton gipsu, sufity podwieszane, szpachlowanie ścian i sufitów, rozebranie i uzupełnienie licowania ścian płytkami, malowanie , warstwy wyrównawcze, posadzki z wykładzin rulonowych PCV , rozebranie i uzupełnienie posadzek z płytek, gruntowanie podłoży, itp. 2. Remont instalacji elektrycznej : demontaż istniejącej instalacji, wymiana korytek metalowych, wymiana wewnętrznych linii zasilających tablice rozdzielcze, wymiana instalacji TV, wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana instalacji do zasilania gniazd komputerowych , wymiana instalacji gniazd w pom. kuchni, pomiary, itp. 3. Remont instalacji wod.-kan.: demontaż rurociągów stalowych, montaż rurociągów z tworzyw sztucznych, dodatki za podejścia dopływowe, wymiana zaworów przelotowych, izolacja rurociągów, próby szczelności, itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych oferujących miejsca noclegowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Budowlana PAWBUD, ulica Macedońska 13, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294712,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 253735,08

  • Oferta z najniższą ceną: 253735,08 / Oferta z najwyższą ceną: 253735,08

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe zamówienie uzupełniające stanowi 37% wartości zamówienia podstawowego, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zostało udzielone temu samemu wykonawcy. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie podstawowe, sprawa numer : III/DT/23110/Pn-8/2012 zostało przeprowadzone w 2012 roku, w trybie przetargu nieograniczonego.temu samemu wykonawcy. Zachodzą wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy , dlatego udzielenie zamówienia uzupełniającego jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.