eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego Zajezdni Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w G³ogowie przy ul. Rudnowskiej w G³ogowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-03-24

G³ogów: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego Zajezdni Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w G³ogowie przy ul. Rudnowskiej w G³ogowie
Numer og³oszenia: 74880 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacja Miejska Sp. z o.o. , ul. Rudnowska 30, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 8341129, 8334044, faks 076 8373617.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.km.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Gminna spó³ka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego Zajezdni Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w G³ogowie przy ul. Rudnowskiej w G³ogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego Zajezdni Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w G³ogowie przy ul. Rudnowskiej w G³ogowie. Projekt winien obejmowaæ wykonanie: 1 dyspozytorni /z portierni±/ - ok. 100 m2 powierzchni zabudowy, 2 stacji paliw z kantorem /ok. 15 m2/ oraz magazynkiem materia³ów eksploatacyjnych /ok. 65 m2 powierzchni zabudowy/, 3 stacji obs³ugi /z zapleczem socjalnym/ - ok. 1000 m2 powierzchni zabudowy, 4 budynku administracyjno-biurowego /piêtrowy/ - ok. 240 m2 powierzchni zabudowy, 5 placu postojowo-manewrowego z drogami wewnêtrznymi, 6 stacji transformatorowej..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.30.00.00 - Us³ugi in¿ynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 8.000 z³

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1) Spe³niaj± wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Posiadaj± do¶wiadczenie w projektowaniu co najmniej jednej zajezdni lub bazy autobusów lub obiektów na potrzeby przedsiêbiorstw transportowych wraz z zapleczem techniczno - biurowym. 4) Dysponuj± lub bêd± dysponowaæ, osobami posiadaj±cymi uprawnienia: 1.do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, 2. do projektowania o specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, 3. do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, 4.do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, 5.do projektowania w specjalno¶ci drogowej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, + za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Izb Architektów i Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa 5) Posiadaj± ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 50.000,00 z³ lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 50.000,00 z³ . 6) Posiadaj± ubezpieczenie dzia³alno¶ci od OC..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawców warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów : 1.Formularza ofertowego - za³. Nr 1 do SIWZ. 2.Protokó³u z wizji terenu objêtego zamówieniem potwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. 3.Dowodu wniesienia wadium. 4.Aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej musi posiadaæ adnotacjê w³a¶ciwego organu wydaj±cego to za¶wiadczenie o aktualno¶ci zapisów - dokonan± w terminie jak wy¿ej. 5.Pe³nomocnictwa udzielonego jednemu z partnerów, przez pozosta³ych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postêpowaniu albo reprezentowaniu w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o niniejsze zamówienie. 6.O¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art.22 pzp - za³. Nr 2 do SIWZ, 7.Dokumentów stwierdzaj±cych, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, - zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SIWZ, 8.Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu-wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9.Informacji na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebno¶ci personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - za³. Nr 4 do SIWZ 10.Wykazu osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakres wykonywanych przez nich czynno¶ci lub pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie wykonawca wskaza³ osoby którymi bêdzie dysponowa³. - za³. Nr 5 do SIWZ, 11.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± pracom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e prace te zosta³y wykonane nale¿ycie,- za³. Nr 3 do SIWZ, 12.Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cy wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych w wysoko¶ci co najmniej 50.000,00 z³. lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 50.000,00 z³. wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 13.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, 14.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24.ust.1 pkt 4-8 pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6-mcy przed terminem sk³adania ofert. 15.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art.24.ust.1 pkt 9 pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6-mcy przed terminem sk³adania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.glogow.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ul. Rudnowska 30, 67-200 G³ogów, pok. Nr 6 (sekretariat).

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego w G³ogowie przy ul. Rudnowskiej 30 pok. Nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.