To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 74908 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Katowice: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w Oddziale Terenowym WORD w Dąbrowie Górniczej, przy ulicy Tysiąclecia 56, polegające na:
Część 2: remont wejść do budynku administracyjnego;
Część 3: remont elewacji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51364
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53654
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Zamówienie zostało udzielone na roboty remontowo-budowlane w Oddziale Terenowym WORD w Dąbrowie Górniczej, przy ulicy Tysiąclecia 56, polegające na: Część 2: remont wejść do budynku administracyjnego; Część 3: remont elewacji.
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny
27374789400000, ul.
ul. Francuska
78,
40507
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 593 002, faks
323 593 001, e-mail
word@word.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.word.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w Oddziale Terenowym WORD w Dąbrowie Górniczej, przy ulicy Tysiąclecia 56, polegające na: Część 2: remont wejść do budynku administracyjnego; Część 3: remont elewacji.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres robót dotyczących wyżej wymienionych części zamówienia wchodzi: A. remont wejść do budynku administracyjnego, zawierający w swym obrysie zakres jak poniżej: a) wykonanie od strony garaży: - rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, - ręczne skucie powierzchni betonu niezbrojnego, - uszczelnienie od zewnątrz ścian cokołów w istniejącym budynku, wykonanie hydroizolacji, - posadzki pełne z granitu, - okładziny schodów z płyt granitowych - stopnice, - okładziny schodów z płyt granitowych - podstopnice, - mur z płyt granitowych, - podest i schody z płyt granitowych - klejenie boczne, - wycieraczka do obuwia, - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych. b) wykonanie od placu manewrowego: - rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, - ręczne skucie powierzchni betonu niezbrojnego, - uszczelnienie od zewnątrz ścian cokołów w istniejącym budynku, wykonanie hydroizolacji, - posadzki pełne z granitu - podest, - okładziny schodów z płyt granitowych - stopnice, - okładziny schodów z płyt granitowych - podstopnice, - podest i schody z płyt granitowych, - wycieraczka do obuwia, - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych; c) wykonanie od strony ulicy: - rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, - ręczne skucie powierzchni betonu niezbrojnego, - uszczelnienie od zewnątrz ścian cokołów w istniejącym budynku, wykonanie hydroizolacji, - posadzka pełna z granitu - podest, - okładziny schodów z płyt granitowych - stopnice, - wycieraczka do obuwia, - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych. B. remont elewacji, zawierający w swym obrysie zakres jak poniżej: - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, - jednokrotne gruntowanie powierzchni ścian z cegły lub tynkowanych, - przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych, - docieplenie z przyklejeniem styropianu i w-wy siatki na pow. betonowej tynkowanej - ściany z otworami i ościeżami, - wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych silikonowych na gotowym podłożu, gruntowanie podłoża - pierwsza warstwa, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - murów, - różne obróbki z blachy z cynku, - licowanie ścian i elementów zewnętrznych płytkami klinkierowymi (płytki z odzysku), - czyszczenie płytek klinkierowych, - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i wywóz zanieczyszczeń, - rusztowanie zewnętrzne rurowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45324000-4,
45321000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont wejść do budynku administracyjnego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27201.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 32 322,28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont elewacji |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47216.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56 573,85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.