Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Mińsk Mazowiecki: wykonanie remontu nawierzchnii bitumicznych dróg na terenie gminy Mińsk Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 74942 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582851, fax 025 7582489.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowieck.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.minskmazowiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu nawierzchnii bitumicznych dróg na terenie gminy Mińsk Mazowiecki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg na terenie gminy Mińsk Mazowiecki Zamówienie obejmuje gmina Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie. Wykonanie prac związanych z remontem nawierzchni bitumicznych dróg gminnych należy wykonać w technologii: a) cząstkowych uzupełnień ubytków masą (z remontera) z wycięciem przy średniej grubości 4 cm(m2); b) cząstkowych uzupełnień emulsją asfaltową i grysem przy średniej grubości 4 cm (m2); c) powierzchniowego utrwalenia pojedynczego(m2); d) powierzchniowego utrwalenia podwójnego (m2); e) ułożenia nakładki asfaltowej przy średniej grubości 4 cm z mechanicznym oczyszczeniem podbudowy i skropieniem bitumem (m2) ;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Oferenci, którzy : a) Spełniają warunki określone w art. 22, ust 1. i nie są wykluczeni na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia własne każdego z oferentów, a także za pośrednictwem stosownych dokumentów dodatkowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1 Wypełniony druk ofertowy (zgodnie z treścią, jak na załączonym formularzu), 2 Wypełniony formularz ofertowy, (zgodnie z treścią jak na druku zawartym w siwz), zawierającym ceny jednostkowe brutto, tj.: z podatkiem VAT, stanowiącymi wartość zamówienia, w PLN. DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZY NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE: 3 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do pkt 4, ustawy, oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do pkt 10 oraz ust. 2, pkt 1 do pkt 4 ustawy, zgodnie z treścią jak w Załączniku do formularza oferty - zamieszczonym w niniejszej siwz, a także: 4 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem okoliczności art. 26, ust. 1 i ust. 4, art. 44 ustawy, w wyniku Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r., Zamawiający żąda, a Wykonawca musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, zwanych dalej (ustawą), składając w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 4.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego zakresie działalności tożsamej z zamówieniem. (W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie Spółki/Konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę Spółki/Konsorcjum), 4.2 aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie a także potencjał techniczny oraz ekonomiczny, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.1 Wykaz personelu - wg formularza, stanowiącego Załącznik do formularza oferty- zamieszczonego w instrukcji, obejmującego: wykaz członków prawnych Kierownictwa Firmy, oraz: wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych- (kopie życiorysów zawodowych, dyplomów uprawnień, kursów itp. dla pracowników z nadzoru robót, pełniących samodzielne funkcje techniczne), w tym, co najmniej Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, i aktualne zaświadczenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.2. Doświadczenie Wykonawcy- zawierające : wykaz ważniejszych robót o charakterze i złożoności porównywalnej z technologią niniejszego zamówienia, zrealizowanych : w ciągu ostatnich 5 lat, tj . obejmujących lata: 2003 do 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres- wg druku Zamawiającego, stanowiącego Załącznik do formularza oferty - wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 5.3. Wykaz sprzętu - wg druku Zamawiającego, stanowiącego Załącznik do formularza oferty- zamieszczonego w niniejszej instrukcji, obejmującego podstawowy sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia 5.4. Oświadczenie finansowe z ostatnich 3 lat obrotowych - tj. obejmujące lata: 2005 do 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca posiada środki finansowe na realizację przedmiotowego zamówienia lub, że ma dostęp do linii kredytowej w Banku, dotyczącej wyłącznie niniejszego przetargu, a także przedstawi wskaźnik płynności bieżącej za te lata, wg druku Zamawiającego, stanowiącego Załącznik do formularza oferty, zamieszczonego w siwz. 5.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Dane dotyczące konsorcjum wg druku stanowiącego Załącznik do formularza ofertowego, (jeżeli występuje , jeżeli nie - wpisuje się (nie dotyczy) i załącza do oferty). 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium 9. Brak jakiegokolwiek wyżej wymienionego dokumentu, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie odpowiednio przez wykonawcę lub odpowiednio przez notariusza , albo niezgodne z treścią jak na załączonych drukach Zamawiającego), a także: złożenie dokumentów nieaktualnych lub nieczytelnych, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, (art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy). 10. Zamawiający wezwie Wykonawców, (zgodnie z art. 26, ust. 3 ustawy), którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, (o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.), do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmonskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- (IV) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.