eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkizorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracyCzęść nr 1Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV Część nr 2Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-21

Suwałki: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy: Część nr 1: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV Część nr 2: Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim.
Numer ogłoszenia: 74944 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kościuszki 71A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5653704, faks 087 5653501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.suwalki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy: Część nr 1: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV Część nr 2: Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy: Część nr 1: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV -30 godz. zegarowych dla 8 osób. Część nr 2: Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim-200 godz. zegarowych dla 12 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli złoży: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, aktualnego na rok 2013, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna zorganizowanie i przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): Część nr 1: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV - co najmniej 3 szkoleń dla minimum 8 osób każde, których celem było przygotowanie do uzyskania uprawnień elektroenergetycznych do 1 kV. Część nr 2: Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim - co najmniej 3 szkoleń których celem było przygotowanie do pracy w zawodzie opiekuna osób starszych dla minimum 8 osób każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże się posiadaniem: Część nr 1: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV - sali wykładowej, przystosowanej do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającej wymagania ergonomiczne i bhp, wyposażonej w co najmniej 8 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki w ilości dostosowanej do liczby uczestników, rzutnik, ekran, tablicę kredową lub flipchart, W przypadku sprzętu, maszyn, urządzeń, czy pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć przedwstępną umowę lub pismo o zapewnieniu wypożyczenia dzierżawy, wynajmu, itp. Część nr 2: Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim a) sali wykładowej, przystosowanej do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającej wymagania ergonomiczne i bhp, wyposażonej w co najmniej 12 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki w ilości dostosowanej do liczby uczestników, rzutnik, ekran, tablicę kredową lub flipchart, b) posiadaniem zapewnienia dostępu do zakładu opiekuńczego (z wyłączeniem hospicjum), w którym odbywać się będą zajęcia praktyczne, dysponującego co najmniej 1 łóżkiem z wyposażeniem, 1 fantomem, 1 wózkiem inwalidzkim, 1 chodzikiem. W przypadku sprzętu, maszyn, urządzeń, czy pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć przedwstępną umowę lub pismo o zapewnieniu wypożyczenia dzierżawy, wynajmu, itp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli wskaże: Część nr 1: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV - osoby, które posiadają wykształcenie wyższe/średnie kierunkowe i będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. Ponadto powinny posiadać ukończony kurs pedagogiczny oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia zajęć w co najmniej 2 szkoleniach grupowych, których celem było przygotowanie do uzyskania uprawnień elektroenergetycznych do 1 kV, każde dla grupy co najmniej 8 osób, w okresie ostatnich 3 lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. Część nr 2: Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zajęcia teoretyczne), posiadające wykształcenie magisterskie pielęgniarskie oraz uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie w postaci przeprowadzenia zajęć w co najmniej 1 kursie dla grupy co najmniej 8 - osobowej w zakresie opieki nad osobami starszymi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, b) osobami, które prowadzić będą zajęcia z zakresu zasad bhp, posiadające kwalifikacje do pracy na stanowisku co najmniej inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, uprawnienia pedagogiczne oraz posiadające doświadczenie w realizacji co najmniej 1 szkolenia grupowego z dziedziny bhp dla co najmniej 8 osób, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, c) dysponuje wykładowcami języka niemieckiego, którzy posiadają wykształcenie magisterskie germanistyczne, uprawnienia pedagogiczne oraz legitymują się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia zajęć w co najmniej 1 szkoleniu grupowym, dla co najmniej 5 osób z zakresu języka niemieckiego, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, d) osobami do przeprowadzenia zajęć praktycznych, posiadającymi co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia zajęć w co najmniej 1 szkoleniu dla grupy co najmniej 8 - osobowej w zakresie opieki nad osobami starszymi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ program szkolenia zgodny z wymogami określonymi w SIWZ, 2/ ewentualnie Decyzja dotycząca przyznania Akredytacji na prowadzenie szkolenia nadana przez Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej, 3/ pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do podpisania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), 4/ wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 5/ wzór ankiety oceniającej szkolenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
  • 3 - Jakość usług potwierdzona posiadaniem Akredytacji nadanej przez Kuratora Oświaty na prowadzenie szkolenia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. 1. Stosownie do art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: a) zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, b) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, c) zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w szkoleniu lub niestawienia się pomimo wezwania Zamawiającego) d) zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.suwalki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, ul. Kościuszki 71A, tel. (87) 5652672, pokój nr 26, 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, ul. Kościuszki 71A tel. (87) 5652672, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV -30 godz. zegarowych dla 8 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
    • 3. Jakość usług potwierdzona posiadaniem Akredytacji nadanej przez Kuratora Oświaty na prowadzenie szkolenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekunka osób starszych z językiem niemieckim-200 godz. zegarowych dla 12 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
    • 3. Jakość usług potwierdzona posiadaniem Akredytacji nadanej przez Kuratora Oświaty na prowadzenie szkolenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.