To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Zakopane: Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem środków do utrzymania czystości przez okres trzech lat
Numer ogłoszenia: 74949 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39409 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem środków do utrzymania czystości przez okres trzech lat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem środków do utrzymania czystości przez okres trzech lat z podziałem na 2 (dwa) PAKIETY, odpowiadających parametrom technicznym i jakościowym przedstawionym w pkt. 3.9. przedmiotowej SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet - Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FLESZ Sp. z o.o., ul. Wrzeciono 2A/25, 01-961 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71033,28
Oferta z najniższą ceną: 71033,28 / Oferta z najwyższą ceną: 113867,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet - Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZDZISŁAW NOGA FIRMA HANDLOWA "PRIMA"
jakie przetargi wygrała firma
ZDZISŁAW NOGA FIRMA HANDLOWA "PRIMA"
- Firma Handlowa PRIMA - Zdzisław Noga, ul. Grzegórzecka 79, 31-559 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39744,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49715,98
Oferta z najniższą ceną: 49715,98 / Oferta z najwyższą ceną: 72039,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i materiałów do sprzątania dla KWP i KMP/KPP
- Dostawy środków do zmywarek i urządzeń gastronomicznych ZP 8/2025
więcej: Ręczniki papierowe do rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.