Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Wałbrzych: Usługa dozorowania obiektów i terenu, ochrona mienia , wystaw i eksponatów, obsługa ruchu turystycznego oraz oprowadzanie grup turystycznych na terenie kompleksu zamkowo -parkowego Książ w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 31 marca 2011 r.
Numer ogłoszenia: 74968 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Zamek Książ" w Wałbrzychu Sp. z o.o. , ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6643850, faks 074 6643862.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dozorowania obiektów i terenu, ochrona mienia , wystaw i eksponatów, obsługa ruchu turystycznego oraz oprowadzanie grup turystycznych na terenie kompleksu zamkowo -parkowego Książ w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 31 marca 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dozorowanie, ochronę fizyczną i monitorowanie obiektów oraz terenu Kompleksu Zamkowo - Parkowego Książ w Wałbrzychu wraz z ochroną imprez sportowych i kulturalnych odbywających się na tym terenie, 2) obsłudze ruchu turystycznego , ochronie mienia, wystaw i eksponatów na trasach turystycznych Zamku Książ w Wałbrzychu ,łącznie dla punktów 1) i 2) 42.831 godzin w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 31 marca 2011 r., w tym 2.000 godzin przewidzianych na dodatkową ochronę imprez, festynów, festiwali , obsługę i ochronę ciągu turystycznego 3) oprowadzanie grup turystycznych w ilości szacunkowej 3.365 grup w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 31 marca 2011 r. Ad.1. W zakresie zadania określonego w punkcie 1 Wystawienie dwóch całodobowych posterunków dla dozorowania i ochrony fizycznej kompleksu zamkowo - parkowego Książ w Wałbrzychu 1. Posterunek nr 1: Usytuowany w budynku głównym Zamku obejmuje swoim zakresem dozorowanie budynku głównego Zamku oraz dziedzińca przed Zamkiem. W ramach wykonywanych czynności ochrona zobowiązana jest do: 1)Przyjmowania i zdawania dozorowanego obiektu i terenu po zakończonej służbie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez wykonawcę , dokonywanie stosownych zapisów w Książce Służb, 2)Wydawania kluczy do pomieszczeń Zamku osobom do tego upoważnionym oraz ich odbierania za pokwitowaniem w książce wydanych kluczy, 3)Sporządzania pisemnych informacji o nie zdanych kluczach w dniu ich pobrania, zerwanych plombach, uszkodzonych zamkach, drzwiach i innych zdarzeniach oraz zgłaszanie tych faktów administratorowi Kompleksu, 4)Informowania o zauważonych awariach, pożarach, włamaniach, kradzieżach lub innych nieprawidłowościach Kierownictwa Kompleksu oraz inne organy (Policję, Straż Pożarną, pogotowie energetyczne, gazowego ,wodociągowe, itp.), 5)W stosunku do osób trzecich stwarzających zagrożenie dla mienia lub pracowników Zamawiającego (bądź interesantów ) podjęcie wszelkich możliwych, przewidzianych prawem działań w celu ujęcia lub usunięcia ich z terenu Kompleksu, 6)Wezwania grupy interwencyjnej w sytuacji wystąpienia zagrożenia i przedstawienie protokołu z interwencji Kierownikowi Działu Administracyjno- Technicznego, 7)Prowadzenia rejestru rozmów telefonicznych łączonych na zamówienie z portierni -posterunku w Zamku i ich rozliczanie, 8)Udzielania informacji turystom, interesantom, uczestnikom imprez okazjonalnych, gościom hotelowym w zakresie ruchu turystycznego, godzin zwiedzania Zamku, funkcjonowania biur i instytucji zlokalizowanych na terenie Kompleksu, 9)Dbania o zachowanie bezpieczeństwa w ruchu pieszym i kołowym w dozorowanym terenie, 10)Kontroli i zamykania sal zamkowych po zakończonych imprezach, 11)Monitorowania za pomocą dziesięciu kamer wydzielonych sektorów w Zamku oraz terenu parkingów wewnętrznych, dziedzińca honorowego, tarasów zamkowych i dawnego zwierzyńca oraz tunelu w Zamku a.kamera nr 1 - skierowana na kasę biletową, b.kamera nr 2 - skierowana na winiarnię i wyjście z antykwariatu, c.kamera nr 3 - skierowana na wejście służbowe i dyżurkę ochrony, d.kamera nr 4 - skierowana na Oślą Drogę, e.kamera nr 5 - skierowana na bramę wyjazdową do tunelu, f.kamera nr 6 - skierowana na południową ścianę Zamku, g.kamera nr 7 - skierowana na Taras Bogini Flory, h.kamera nr 8 - skierowana na taras północny (Zwierzyniec). i.kamery nr 9 i 10 - skierowane na wnętrze tunelu pod Zamkiem 2. Posterunek nr 2: Usytuowany na przedzamczu obejmuje swoim zakresem dozorowanie terenu przedzamcza wraz z zabudowaniami (bud. Nr 2,3 4,5,6,7,8,9 ) parkingi wewnętrzne, tarasy zamkowe , oraz pozostałych terenów leżących w granicach Kompleksu, a w szczególności: 1)Przyjmowanie i zdawanie dozorowanych obiektów i terenu po zakończonej służbie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez wykonawcę, dokonywanie stosownych zapisów w Książce Służb, 2)Sporządzania pisemnych informacji o nie zdanych kluczach w dniu ich pobrania, zerwanych plombach, uszkodzonych zamkach, drzwiach i innych zdarzeniach oraz zgłaszanie tych faktów administratorowi Kompleksu, 3)Informowanie o zauważonych awariach, pożarach, włamaniach, kradzieżach lub innych nieprawidłowościach Kierownictwa Kompleksu oraz inne organy (Policję, Straż Pożarną, pogotowie energetyczne, gazowe ,wodociągowe, itp.), 4)W stosunku do osób trzecich stwarzających zagrożenie dla mienia lub pracowników Zamawiającego (bądź interesantów ) podjęcie wszelkich możliwych, przewidzianych prawem działań w celu ujęcia lub usunięcia ich z terenu Kompleksu, 5)Wezwania grupy interwencyjnej w sytuacji wystąpienia zagrożenia i przedstawienie protokołu z interwencji Kierownikowi Działu Administracyjno- Technicznego, 6)Udzielania informacji turystom, interesantom, uczestnikom imprez okazjonalnych, gościom hotelowym w zakresie ruchu turystycznego, godzin zwiedzania Zamku, 7)funkcjonowania biur i instytucji zlokalizowanych na terenie Kompleksu, 8)Systematyczne patrolowanie terenu leżącego w granicach Kompleksu, 9)Współpraca z kierownictwem i recepcją hotelu w zakresie ustawiania pojazdów gości hotelowych i ich dozór, kwaterowania gości hotelowych w poszczególnych obiektach, pomoc w czynnościach bagażowych, 10)W uzgodnionych godzinach otwieranie i zamykanie bram wjazdowych na teren Kompleksu. Ad.2 W zakresie zadania określonego w punkcie 2: Wystawienie niezbędnej liczby stanowisk w celu zapewnienia obsługi ruchu turystycznego, ochrony mienia, wystaw i eksponatów na trasach turystycznych oraz oprowadzania grup turystycznych po Zamku Książ w Wałbrzychu , w tym : 1.kontrola w osobowym ruchu turystycznym, ochrona mienia, wystaw i eksponatów, 2.oprowadzanie grup turystycznych, z uwzględnieniem sezonowości ruchu turystycznego oraz dni i godzin udostępniania Zamku do zwiedzania: w tym szczególności: 1) w okresie od 1 kwietnia do 30 września - w dni robocze w godz. od 10.00 do 18.00 11 stanowisk każdego dnia - w soboty - niedziele w godz. od 10.00 do 19.00. 11 stanowisk każdego dnia 2)w okresie od 1 października do 31 marca - w dni robocze w godz. od 10.00 do 16.00, 7 stanowisk każdego dnia, - w soboty - niedziele w godz. od 10.00 do 17.00, 7 stanowisk każdego dnia , Zamek nieczynny dla zwiedzających w każdy poniedziałek w okresie od 1 października do 31 marca oraz w dniach : 1 stycznia, pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych , 1 listopada, 25 i 31 grudnia . 3. Szczegółowy zakres zadań dla kontroli w osobowym ruchu turystycznym, ochrona mienia, wystaw i eksponatów stanowiska kształtuje się następująco: 1)PARTER - dwa stanowiska jednoosobowe w sezonie turystycznym , jedno stanowisko jednoosobowe po sezonie turystycznym ; 2)W obiekcie należy zapewnić kontrolę w osobowym ruchu turystów wyłącznie z ważnym biletem wstępu w czasie godzin udostępniania Zamku do zwiedzania. Formowanie grup turystycznych do zwiedzania, koordynacja pracy przewodników zamkowych. 3)I PIĘTRO - Trzy całoroczne stanowiska obsługi, jednoosobowe. 4)Obsługa zwiedzających, dozór nad mieniem, wystawami i eksponatami, kierowanie ruchem. 5)KONDYGNACJA MIĘDZY I a II PIĘTREM - jedno całoroczne stanowisko obsługi, jednoosobowe. Obsługa zwiedzających, dozór nad mieniem, wystawami i eksponatami. 6)II PIĘTRO - dwa całoroczne stanowisko obsługi całoroczne Obsługa zwiedzających, dozór nad mieniem, wystawami i eksponatami. 7)TARASY ZAMKOWE (czynne tylko w sezonie turystycznym) : Trzy stanowiska obsługi , jednoosobowe w sezonie turystycznym. Kontrola biletów wstępu, obsługa zwiedzających, dozór nad mieniem , elementami małej architektury oraz szatą roślinną. 3.1. Pracownicy wykonawcy zobligowani są do noszenia jednolitych strojów, identyfikatorów oraz posiadać środki łączności niezbędne do sprawnego wykonania powierzonych zadań. Zamawiający w wyliczonych godzinach prac dla stanowisk dozorujących uwzględnił dodatkowe szacunkowe 2.000 godzin przewidzianych dla wzmocnienia ochrony ciągu turystycznego i wystaw oraz obiektów przy organizowanych na terenie kompleksu zamkowo - parkowego Książ festynów, festiwali, imprez sportowo - rekreacyjnych i okazjonalnych. Każdorazowo Zamawiający pisemnie określi termin i zakres ochrony na minimum dwa dni przed planowaną imprezą . Zamawiający w rozliczeniu z wykonawcą dokona zapłaty tylko za godziny faktycznie przepracowane przez pracowników wykonawcy. Ad 3. W zakresie zadania określonego w punkcie 3) : Wykonywanie usług przewodnickich - oprowadzanie szacunkowo 3.365 grup turystycznych w okresie realizacji zamówienia, w tym ok. 70% polskojęzycznych i 30 % obcojęzycznych (w języku angielskim , niemieckim) na terenie kompleksu zamkowo - parkowego Książ zgodnie z kierunkiem ruchu i trasami turystycznymi . Usługi przewodnickie dla grup zorganizowanych oraz turystów indywidualnych organizowanych w grupy przez pracowników Wykonawcy, odbywać będą się w sposób zapewniający płynną obsługę grup turystycznych w dniach i godzinach udostępniania Zamku dla zwiedzających : 1. w okresie od 1 kwietnia do 30 września : - w dni robocze od 10.00 do 18.00 - minimum 4 stanowiska każdego dnia, - w soboty - niedziele od 10.00 do 19.00. - minimum 5 stanowisk każdego dnia . 2. w okresie od 1 października do 31 marca: - w dni robocze od 10.00 do 16.00 - 2 stanowiska każdego dnia, - w soboty - niedziele od 10.00 do 17.00 - 3 stanowiska każdego dnia. 3. Zamek nieczynny dla zwiedzających w każdy poniedziałek w okresie od 1 października do 31 marca oraz w dniach: 1 stycznia, pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych , 1 listopada, 25 i 31 grudnia . 4. Przez grupę turystyczną należy rozumieć : 1) osoby zorganizowane w grupę przez innego organizatora poza terenem Zamawiającego, 2) turystów indywidualnych zorganizowanych w grupę przy Kasie Biletowej w Zamku Książ przez pracowników Wykonawcy . Grupa turystyczna liczy nie mniej niż 15 i nie więcej niż 50 osób i oprowadzana jest przez jednego przewodnika po trasach turystycznych w Zamku Książ niezależnie od długości trasy i punktów zwiedzania. 5. Wejścia grup turystycznych na wieżę i do podziemi na tarasach zamkowych w grupach nie większych niż 15 osób i nie mniejszych niż 5 osób . Zamawiający w rozliczeniu z wykonawcą dokona zapłaty tylko faktyczną ilość oprowadzonych grup turystycznych przez pracowników wykonawcy. 6. Wykonawca w realizacji zadań przewidzianych w punktach 2) i 3) zobowiązany jest również do : 1)Obsługi zwiedzających - osobowego ruchu turystycznego, dozoru nad mieniem, wystawami stałymi i czasowymi oraz eksponatami. 2)Świadczenia usług przewodnickich dla zwiedzających Zamek Książ w językach: polskim, niemieckim i angielskim. 3)Organizowania turystów indywidualnych w grupy turystyczne przy Kasie Biletowej w Zamku Książ. 4)Współpracy z Wydziałem Centrum Europejskiego w zakresie realizacji przyjętych awizacji oraz organizacji grup zwiedzających . 5)Raportowania ilości wejść grup zwiedzających oraz uzyskanie pisemnego potwierdzenia tych ilości od pracowników Zamawiającego. 6)Sprawdzanie biletów wstępu oraz zezwoleń na fotografowanie i video filmowanie wnętrz zamkowych i tarasów . 7)Kierowanie ruchem turystycznym. 8)Informowanie zwiedzających w zakresie przedmiotu zwiedzania i wystaw czasowych. 9)Informowanie o zauważonych awariach, pożarach, kradzieżach lub innych nieprawidłowościach Kierownictwa Zamawiającego oraz pracowników ochrony. 10)Przyjmowanie i zdawanie obiektu i tarasów pracownikom ochrony zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę, dokonywanie stosownych zapisów w Książce służby. 11)Dbanie o zachowanie bezpieczeństwa zwiedzających w zamku i na tarasach. 12)Zapewnienia ubiorów służbowych, stosownych do charakteru świadczonej usługi, identyfikatorów, niezbędnego wyposażenia oraz środków łączności. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w umowie dołączonej do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów 63.51.40.00 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W tym postepowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien oświadczyć, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. a ponadto załączy do oferty : a)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 Ustawy PZP- zgodnie z załącznikiem nr 2A. b)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia (ustawa o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien oświadczyć, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. a ponadto : a) W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonują lub wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min: 200.000,00 zł ( słownie : dwieście tysięcy złotych ) brutto każde. b)usługi wykazane w pkt. a) zostały wykonane należycie, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł ( słownie : dwieście tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien oświadczyć, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. a ponadto : 1) dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia zgodnie z przepisami dot. ochrony i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 1445, poz. 1221 z późn. zm.), 2) dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą licencję zabezpieczenia technicznego w rozumieniu przepisów ustawy ochrony i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 1445, poz. 1221 z późn. zm.), 3) dysponują lub będą dysponować minimum 13 osobami przeznaczonymi do ochrony mienia; 4) dysponują lub będą dysponować minimum 5 osobami będącymi wykwalifikowaną kadrą (przewodnikami) niezbędną do realizacji zamówienia, którzy posiadają udokumentowane uprawnienia przewodnickie do oprowadzania turystów w obiektach zabytkowych. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do osób: 1.1. zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 1.2. zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te z przyczyn obiektywnych i niezależnych nie będą mogły uczestniczyć przy realizacji zadania; 2. inne: 2.1.w przypadku zmiany stawki VAT; 2.2.w przypadku konieczności zmiany ilości godzin ochrony dla poszczególnych obiektów, podczas trwania umowy w zależności od np. wydłużenia godzin pracy ciągu turystycznego, dodatkowej ochrony zorganizowanych imprez , wystaw czasowych . 2.3.w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty dostawy i usługi);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz.walbrzych.pl / bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Zamek ksiąz w Wałbrzychu Spółka z o.o.
58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1 , pokój nr 22 ( sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. 58-306 Wałbrzych, ul.Piastów Śląskich 1 , pokój nr 22 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków własnych zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2025
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
- Ochrona osób i mienia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów przy ul. Instytutowej 1 w Warszawie.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia budynków Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, Legnicy i Jeleniej Górze
- Świadczenie usług ochrony na rzecz Miejskiego Zarządu Dróg w Zabrzu
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
więcej: Usługi świadczone przez przewodników turystycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.