Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Dąbrowa Górnicza: Szkolenie aktywizacyjno-integracyjne dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej będących uczestnikami projektu: Wiek moim atutem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 74978 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-dg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie aktywizacyjno-integracyjne dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej będących uczestnikami projektu: Wiek moim atutem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia aktywizacyjno-integracyjnego dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej będących uczestnikami projektu: Wiek moim atutem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 2 Celem szkolenia aktywizacyjno-integracyjnego ma być nabycie umiejętności poruszania się na współczesnym rynku pracy i poszukiwania na nim zatrudnienia, udział w szkoleniu ma pozwolić jego uczestnikom/uczestniczkom przełamać bariery psychologiczne uniemożliwiające zmianę sytuacji zawodowej. Szkolenie służyć ma wzmocnieniu motywacji, pokonaniu trudności w komunikacji i nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich, wzbudzeniu pozytywnego nastawienia do aktywności zawodowej. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy/uczestniczki mają zostać mentalnie przygotowani/przygotowane do świadomego powrotu na rynek pracy. 3. Szkolenie aktywizacyjno-integracyjne ma składać się z dwóch modułów tj. modułu stacjonarnego realizowanego na terenie Dąbrowie Górniczej (w dzielnicy Centrum) oraz modułu wyjazdowego realizowanego poza miastem (w odległości do 100 km od Dąbrowy Górniczej, w okolicach o charakterze turystyczno-rekreacyjnym). 4. Zajęcia w ramach modułu stacjonarnego mają trwać 30 godz. (5 dni po 6h dziennie, przy czym godzina szkolenia liczy 60 minut z uwzględnieniem przerw - łączny czas przeznaczony na przerwy nie może przekroczyć 60 minut w ciągu dnia) i składać się ma z 5 bloków tematycznych: 1) określenie predyspozycji zawodowych, mocne i słabe strony, 2) rynek pracy z uwzględnieniem nierówności i dyskryminacji płci, 3) aktywne formy poszukiwania pracy, IT w życiu i poszukiwaniu pracy, 4) sztuka autoprezentacji, 5) przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych . 5. Zajęcia w ramach modułu wyjazdowego mają trwać 12 godz. (2 dni po 6h dziennie, przy czym godzina szkolenia liczy 60 minut z uwzględnieniem przerw) i składać się ma z 2 bloków: 1) motywacja, mobilizacja, kształtowanie własnej wartości i poczucia pewności siebie, 2) budowanie relacji interpersonalnych. 6. Metody prowadzenia zajęć: ćwiczenia praktyczne, wykłady i dyskusje. 7. Liczba osób do przeszkolenia w ramach modułu stacjonarnego - 40 osób, w 4 grupach po 10 osób: - I grupa -18.03.2013 - 22.03.2013 r. (5 dni), - II grupa - 18.03.2013 - 22.03.2013 r. (5 dni), - III grupa - 08.04.2013 - 12.04.2013 r. (5 dni), - IV grupa - 08.04.2013 - 12.04.2013 r. (5 dni). UWAGA : Powyższy układ terminowy oznacza, iż Wykonawca zapewnić musi równolegle dwóch trenerów i dwie sale szkoleniowe osobno dla każdej 10 osobowej grupy, tj. I i II grupy w terminie 18.03.2013 - 22.03.2013 r. oraz III i IV grupy w terminie 08.04.2013 - 12.04.2013 r. 8. Zajęcia w ramach modułu stacjonarnego powinny zaczynać się w godzinach porannych i odbywać przez kolejne 5 dni roboczych tj. od poniedziałku do piątku. 9. Liczba osób do przeszkolenia w ramach modułu wyjazdowego - 40 osób, w 2 grupach po 20 osób: - I grupa - 23.03.2013 - 24.03.2013 r. (2 dni), - II grupa - 13.04.2013 - 14.04.2013 r. (2 dni). 10. Godziny zajęć w ramach modułu wyjazdowego określa Wykonawca przy założeniu, że zarówno w sobotę jak i w niedzielę będą one trwały po 6h. 11. Opis modułu stacjonarnego: W związku z realizacją modułu stacjonarnego Zamawiający wymaga: 1.Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania zajęć w ramach modułu stacjonarnego w sali, o wielkości dostosowanej do liczby 10 osób, odpowiednio wyposażonej w miejsca siedzące dla 10 uczestników, posiadającej dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz dostęp do zaplecza sanitarnego, ponadto sala musi być wyposażona w niezbędne pomoce dydaktyczne, w tym sprzęt audiowizualny i flipchart z kompletem stosownych przyborów piśmienniczych, indywidualne stanowiska komputerowe dla 10 uczestników z dostępem do Internetu każde oraz minimum jedną drukarkę z papierem (min. 10 kartek na uczestnika), 2.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika szkolenia w ramach modułu stacjonarnego w ilości zapewniającej dostęp do niego przez cały okres szkolenia (kawa, herbata, woda mineralna, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek, paluszki, kanapki /min. 3 na osobę na dzień/, ciepły posiłek w formie bufetu /do wyboru: zupa + danie obiadowe mięsne z ziemniakami lub frytkami wraz z 2 rodzajami surówek lub zupa + danie obiadowe wegetariańskie z 2 rodzajami surówek). 12. Opis modułu wyjazdowego: W związku z realizacją modułu wyjazdowego Zamawiający wymaga: - zapewnienia transportu na zajęcia w ramach modułu wyjazdowego i z powrotem, tj. spod siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sobieskiego 12 (wyjazd o godz. 8.00 w sobotę rano) do miejsca odbywania zajęć oraz z miejsca odbywania zajęć (wyjazd nie później niż o godz. 16.00 w niedzielę) pod siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sobieskiego 12, - transportu autokarem klasy LUX z zapewnieniem każdemu uczestnikowi miejsca siedzącego, - zapewnienia opiekuna - integratora grupy na cały czas trwania modułu wyjazdowego łącznie z podróżą, - zapewnienia zakwaterowania uczestnikom i uczestniczkom modułu wyjazdowego w jednym budynku w 10 pokojach dwuosobowych (osobnych dla kobiet i mężczyzn) wyposażonych w pełny węzeł sanitarny, 2 oddzielne łóżka, telefon i telewizję satelitarną, - zapewnienia w budynku zakwaterowania, w pełni wyposażonej w stoły, sprzęt audiowizualny w tym rzutnik multimedialny, flipchart z kompletem stosownych przyborów piśmienniczych oraz miejsca siedzące dla 20 uczestników, sali konferencyjnej posiadającej dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz dostęp do zaplecza sanitarnego, - zapewnienia wyżywienia w budynku zakwaterowania: śniadania - szwedzki stół, obiadu dwudaniowego z deserem, uroczystej kolacji w sobotę oraz śniadania - szwedzki stół, obiadu dwudaniowego z deserem w niedzielę, - przeprowadzenia bezpośrednio po uroczystej kolacji zajęć/gier integracyjnych, - zapewnienia bufetu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasta, ciastka deserowe, paluszki) w przerwach między zajęciami. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanej kadry dydaktycznej zarówno w ramach modułu stacjonarnego jak i modułu wyjazdowego, 3. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia miejsca szkolenia, materiałów szkoleniowych (za wyjątkiem długopisu) oraz dokumentacji szkoleniowej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdemu uczestnikowi koniecznych materiałów szkoleniowych (wydrukowanej prezentacji, notesu, długopisu, zakreślacza, ołówka, podkładki do notowania). Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia oraz Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej ze szkolenia zarówno z modułu stacjonarnego, jak i wyjazdowego w formie elektronicznej, na nośniku CD lub DVD. W przypadku modułu wyjazdowego muszą to być minimum po 3 zdjęcia: autokaru, pokoju uczestników, sali wykładowej, kolacji, śniadania (osobno sobota i niedziela), obiadu (osobno sobota i niedziela) oraz zajęć dydaktycznych i integracyjnych - łącznie minimum 30 zdjęć. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, telefonicznie oraz na piśmie o zmianach w harmonogramie w przypadku ich wystąpienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego (maksymalnie w ciągu 1 dnia) informowania Zamawiającego o: - rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, - nieobecności na zajęciach szkoleniowych. - wszelkich problemach związanych z realizacją niniejszego szkolenia, 8. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia wskazanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia (NNW). 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia każdemu uczestnikowi szkolenia dokumentu/ów potwierdzającego/ych ukończenie szkolenia (min. 1 dokument musi być opatrzony wizualizacją zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zgodny z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) tj. zawierać: numer z rejestru, imię i nazwisko PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydanie zaświadczenia, tematy i wymiar zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie). 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, 2) rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, zawierający numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, 3) listę odbioru materiałów szkoleniowych, 4) listę odbioru cateringu, 5) kopie wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania ankiety ewaluacyjnej oceniającej szkolenie po jego zakończeniu i dostarczenia ankiet ewaluacyjnych Zamawiającemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 szkoleń o charakterze miękkim dla grupy co najmniej 10 osobowej skierowanych do osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowych urzędach pracy. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, Wykonawca ma załączyć wykaz przeprowadzonych szkoleń wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym zgodnym z przedmiotem zamówienia (zał nr 9 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli Wykonawca zapewnieni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń aktywizacyjno - integracyjnych dla osób bezrobotnych lub posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 10 szkoleń aktywizacyjno - inegracyjnych dla osób bezrobotnych (przez szkolenie aktywizacyjno - integracyjne zamawiający rozumie rodzaj szkolenia miękkiego, którego celem jest aktywizacja zawodowa i integracja społeczna uczestników). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, Wykonawca ma załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem dostarczonym Wykonawcy wraz z SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ), 2. program szkolenia zawierający: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cel szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć (wymienione w pkt. III. 5 i 6 SIWZ) oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, przewidziane sprawdziany i egzaminy, 3. oświadczenie dotyczące miejsca przeprowadzania usługi - dokładny adres, gdzie będzie odbywało się szkolenie (stacjonarne i wyjazdowe) (zał. nr 6 do SIWZ), 4 oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi zał. nr 8 do SIWZ), 5. wzór dokumentu/ów potwierdzającego/ych ukończenie szkolenia (min. 1 dokument musi być opatrzony wizualizacją zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zgodny z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) tj. zawierać: numer z rejestru, imię i nazwisko PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydanie zaświadczenia, tematy i wymiar zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.), 6. szczegółowy harmonogram (zał. nr 10 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz należycie wykonanych szkoleń miękkich dla grup co najmniej 10 osobowych skierowanych do osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowych urzędach pracy oraz wykaz szkoleń miękkich skierowanych do osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia przeprowadzonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. - zał. nr 4a do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy dotyczące przeprowadzenia szkoleń miękkich dla grup co najmniej 10 osobowych skierowanych do osób bezrobotnych zarejestrowan - 30
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy dotyczące przeprowadzenia szkoleń miękkich dla osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia zarejestrowanych w powiatowych urzędach - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Sobieskiego 12
41 - 300 Dąbrowa Górnicza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Sobieskiego 12 41 - 300 Dąbrowa Górnicza Kancelaria pok. nr 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wiek moim atutem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.