eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaremont budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-105/06)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-09

POZYCJA 7497

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-105/06)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, do kontaktów: Piotr Pasik, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8340471 wew. 236, fax 022 5693712, e-mail: zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-105/06). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonanie remontu segmentu "A" w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, łącznie z wykonaniem robót towarzyszących i tymczasowych, zgodnie z projektową dokumentacją techniczną. Zakres remontu: - Remont budynku obejmuje następujące branże: a) architektoniczną: - przebudowa części pomieszczeń - remont ścian - remont stropów - wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej - zabudowa świetlików nad drzwiami wewnętrznymi - wymian stropów podwieszanych w korytarzach - wymiana wykładzin podłogowych - wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych - remont klatki schodowej - montaż ścinek i drzwi o odporności ogniowej - montaż systemu oddymiania klatki schodowej b) sanitarną: wymiana istniejących stalowych rur instalacyjnych z.w i c.w. wymiana kanalizacji sanitarnej c) instalacji c.o. - wymiana rur c.o. - wymiana grzejników co. d) elektryczną: - montaż w korytarzach koryt metalowych - wymiana WLZ - wykonanie obwodów oświetleniowych - wykonanie obwodów gniazd ogólnego stosowania - wykonanie wydzielonych obwodów zasilania komputerów - wymiana rozdzielni elektrycznych piętrowych - wymiana opraw oświetleniowych - wymiana osprzętu elektrycznego e) niskoprądową - wykonanie tras kablowych wykonanie instalacji telefonicznej 2. wykonanie klimatyzacji wybranych pomieszczeń wraz z niezbędnymi instalacjami, konstrukcją pod agregaty chłodnicze, łącznie z wykonaniem robót towarzyszących i tymczasowych, w budynku Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, zgodnie z projektowa dokumentacją techniczna, w zakresie: - Dobór urządzeń spełniających parametry określone dokumentacją projektową. - Dostawa i montaż agregatów chłodniczych. - Dostawa i montaż jednostek wewnętrznych (klimatyzatorów). - Dostawa innych materiałów potrzebnych do wykonania instalacji klimatyzacji. - Wykonanie instalacji chłodniczej. - Wykonanie instalacji sanitarnych. - Wykonanie konstrukcji wsporczej pod agregaty chłodnicze. - Wykonanie zasilania w energię elektryczną agregatów chłodniczych, z rozdzielni głównej niskiego napięcia budynku. - Wykonanie zasilania w energię elektryczną jednostek wewnętrznych, z istniejących obwodów. - Demontaż i ponowny montaż stropów podwieszanych z pyt G-K w korytarzach budynku "B". - Wykonanie innych prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. - Zapewnienie wykwalifikowanego personelu do wykonania przedmiotu zamówienia. - Zapewnienie uprawnionego nadzoru do realizacji prac. 3. wykonanie instalacji logicznej w segmencie "A" wraz z dostawa elementów biernych i czynnych oraz realizacja szafy dystrybucyjnej z instalacją w segmencie "B", łącznie z wykonaniem robót towarzyszących i tymczasowych, w budynku Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, zgodnie z projektową dokumentacją techniczną, w zakresie: - Dobór urządzeń spełniających parametry określone dokumentacją projektową. - Dostawa i montaż urządzeń. - Dostawa materiałów potrzebnych do wykonania instalacji logicznej. - Wykonanie tras kablowych. - Montaż koryt kablowych podłogowych. - Montaż puszek podłogowych. - Wykonanie instalacji logicznej. - Wykonanie pomiarów parametrów transmisyjnych instalacji. - Wykonanie innych prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. - Zapewnienie wykwalifikowanego personelu do wykonania przedmiotu zamówienia. - Zapewnienie uprawnionego nadzoru do realizacji prac. Remont budynku będzie przeprowadzany w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia 110 dni licząc od dnia podpisania umowy z tym, że wykonanie prac określonych w pkt. II.1.3.2. dla segmentu B budynku w terminie 50 dni licząc od dnia podpisania umowy Zamawiający wymaga objęcia przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. II.1.3.1. i 2. okresem gwarancji min. 2 lat. Zamawiający wymaga objęcia przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. II.1.3.3. okresem gwarancji min. 15 lat. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Marymoncka 99/103. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: W niniejszym postępowaniu Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania (art. 32 pkt 4 ustawy PZP). Łączna wartość poszczególnych części zamówienia nie przekracza progu 5 000 000 Euro. Wartość części zamówienia będącej przedmiotem niniejszego postępowania wynosi 469 605,61 Euro (tj. 1 900 400,00 PLN). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 110;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 32 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia się na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć, iż w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali terminowo i z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze (poprzez zamówienie o podobnym charakterze należy rozumieć wykonanie prac remontowych w co najmniej takich branżach jak: architektoniczna, sanitarna, elektryczna, instalacji c.o., klimatyzacji w technologii freonowej), o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł netto każde, w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji, 4. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 5. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm./, w zakresie: a) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, b) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, c) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia następować będzie w częściach, w terminie 21 dni od daty odbioru części przedmiotu zamówienia i otrzymania przez Zamawiającego faktury i protokołu odbioru każdej części przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony, 7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 400 000 złotych, 8. w każdym roku 2003 i 2004 osiągnęli przychód roczny z działalności podstawowej co najmniej 3 mln PLN, III.2.2) Sposób sprawdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu oraz przeprowadzenia kwalifikacji wniosków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w wymienionych poniżej dokumentach i oświadczeniach: a) wypełniony formularz ofertowy, b) w przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom - Wykaz Podwykonawców; c) wstępny harmonogram rzeczowy, ilościowy i finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami; e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie o uzyskanej przewidzianej prawem zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.l pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) Wykaz co najmniej 2 należycie i terminowo wykonanych (w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania zamówień (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom remontowym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć wykonanie prac remontowych w co najmniej takich branżach jak: architektoniczna, sanitarna, elektryczna, instalacji C.O., klimatyzacji w technologii freonowej a za odpowiadające swoją wartością o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł netto każde), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; j) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; k) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 400 000 zł - w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu; 1) Wykaz osób, o których mowa w pkt III.2.1.5 ogłoszenia, przewidzianych do nadzorowania robót, wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; m) kosztorys szczegółowy; n) kopię dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2006, godzina 10:30, Warszawa, ul. Marymoncka 99/103 pok. 232.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.