To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 74991 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Wrocław: Dostawa artykułów i akcesoriów malarskich do obiektu Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 29/WZŻ/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54666
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny
021545051, ul.
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+4871 365 03 46, faks
+4871 365 03 47, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów i akcesoriów malarskich do obiektu Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 29/WZŻ/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Znak postępowania ZP - 29/WZŻ/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa artykułów malarskich wraz z akcesoriami, transportem Wykonawcy lub na jego koszt do obiektów Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2. Przedmiot umowy wykonywany będzie w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek Nr 1 ul. Lwowska 20 2) Żłobek Nr 2 ul. Zemska 33 3) Żłobek Nr 3 ul. Białowieska 27 4) Żłobek Nr 4 ul. Kłodnicka 25 5) Żłobek Nr 5 ul. Dokerska 5 6) Żłobek Nr 6 ul. Krowia 1 7) Żłobek Nr 7 ul. Drukarska 9 8) Żłobek Nr 8 ul. Sądowa 6 9) Żłobek Nr 9 ul. Wrońskiego 13d 10) Żłobek Nr 10 ul. Brodatego 17 11) Żłobek Nr 11 ul. Hubska 39 12) Żłobek Nr 13 ul. Wieczysta 107 13) Żłobek Nr 14 ul. Mulicka 4c 14) Żłobek Nr 15 ul. Łukowa 37 15) Dyrekcja WZŻ ul. Fabryczna 15 1. Termin realizacji zamówienia- dostawy : 7 dni od dnia przesłania zamówienia skrócony termin stanowi jedno z kryterium oceny ofert,. 2. Zestawienie artykułów oraz akcesoriów malarskich dla WZŻ zawiera Załącznik nr 3- Formularz asortymentowo - cenowy . 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania artykułów i akcesoriów malarskich nowych, kompletnych, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru z okresem gwarancji nie krótszym aniżeli 1 rok. 4. Dostarczone artykuły malarskie powinny posiadać datę ważności na opakowaniu gwarantującą jej przydatność. 5. Za transport oraz wniesienie artykułów i akcesoriów malarskich nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. 6. Dane kontaktowe WZŻ; 53-609 Wrocław; ul. Fabryczna 15, tel. 71 365 03 30. 7. Wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia winny być prowadzone jedynie w godzinach pracy Wrocławskiego Zespołu Żłobków, czyli między 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. 8. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli na rzecz Zamawiającego i jego następców prawnym minimum 12-miesięcznej gwarancji /data ważności artykułów/ licząc od dnia dostawy, jakości na dostarczane towary. 9. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem dostaw. 10. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu dostaw osobom trzecim. 13. Przedmiot umowy realizowany będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, faksem lub e-mailem do 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia w godzinach od 8.00 do 15.00. 14. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj i miejsce odbioru zamówionej partii. Dostawa może obejmować również tylko 1 opakowanie zbiorcze przedmiotu zamówienia. 15. Wykaz osób upoważnionych do podpisania protokołu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 16. Wykonawca dostarczy, rozładuje oraz rozlokuje każdą partię na własny koszt i ryzyko. 17. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu, tj. w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków ( Żłobek od 1 do 15 i Dyrekcja WZŻ). 18. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru (protokół zdawczo-odbiorczy) przedmiotu dostawy, podpisanym przez obie strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. Protokół zdawczo-odbiorczy będzie także podstawą złożenia reklamacji w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 19. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, wolny od wad. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru wymienionego przedmiotu dostawy. 20. Podane w Załączniku nr 3 ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 10%. 21. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji w celu zamówienia innych artykułów zawartych w załączniku nr 3 z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. 22. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie dostaw objętych zamówieniem o wartości nie niższej od wartości zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44190000-8
Dodatkowe kody CPV:
44810000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23690.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29139.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.