Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Warszawa: Sprzedaż i dostawa tonerów do drukarek znajdujących się w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 75020 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa tonerów do drukarek znajdujących się w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa tonerów do drukarek firmy Hewlett-Packard i OKI, użytkowanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców, wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Ogólne wymagania do przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem ważności i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 2. Artykuły wchodzące w skład zamówienia muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz przeznaczenie bez konieczności naruszenia opakowania oraz zawierać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (przykładowo hologramy). Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listą modeli sprzętu, do której jest przeznaczony oraz terminem ważności. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert, w których zastosowano rozwiązania równoważne. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, który oferuje produkt równoważny. 4. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) takich samych, bądź lepszych w stosunku do materiałów oryginalnych (pochodzących od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany). Zgodnie z normą ISO-IEC 19752 materiały eksploatacyjne do drukarek użytkowanych przez Zamawiającego posiadają następującą wydajność: - toner Q2612AD - 2 x 2000 stron A4 - toner Q7553XD - 2 x 7000 stron A4 - toner CF280XD - 2 x 6900 stron A4 - toner CE505XD - 2 x 6500 stron A4 - toner 44661802 - 20000 stron A4 - toner CE400X - 11000 stron A4 - toner CE401 A - 6000 stron A4 - toner CE402A - 6000 stron A4 - toner CE403A - 6000 stron A4 Materiały równoważne w żaden sposób nie mogą naruszać praw patentowych oraz praw własności intelektualnej producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 5. W przypadku zaoferowania tonerów niewyprodukowanych przez producenta sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego, Wykonawca musi potwierdzić ich równoważność z produktami oryginalnymi poprzez dołączenie do oferty zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. normie ISO-IEC 19752:2004 w przypadku tonerów), zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) . 6. W przypadku zaoferowania tonerów niewyprodukowanych przez producenta sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego, Wykonawca musi potwierdzić, iż oferowane materiały w żaden sposób nie naruszają praw patentowych oraz praw własności intelektualnej producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych poprzez dołączenie do oferty oświadczenia o nienaruszaniu praw patentowych (wg wzoru stanowiącego- zał. nr 6 do SIWZ) 7. W przypadku zaoferowania tonerów niewyprodukowanych przez producenta sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego Wykonawca gwarantuje, że oferowane tonery będące zamiennikami oryginalnych tonerów zapewniają prawidłową eksploatację posiadanych przez Zamawiającego drukarek firmy Hewlett - Packard oraz drukarek OKI, których wykaz zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. 8. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane użytkowaniem zaoferowanych materiałów. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w ciągu 48 godzin (w dni robocze), od momentu przekazania (e-mailem, faksem, telefonicznie) przez Zamawiającego informacji o wadliwym produkcie. W razie stwierdzenia wad produktu wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku zastosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarek. W takiej sytuacji naprawa nastąpi w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem, faksem lub telefonicznie) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty wykonania naprawy ponosi Wykonawca. 10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi zapewnić jego przydatność do eksploatacji przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia jego protokolarnego odbioru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMP DATA SP. z o.o.; ul. Wiertnicza 134 A; 02-952 Warszawa, ul. Wiertnicza 134 A, 02-952 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138229,86
Oferta z najniższą ceną: 138229,86 / Oferta z najwyższą ceną: 140969,07
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 134 000 euro
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.