Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 750438-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
"Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wysoka odcinek: od węzła M101-G38; W195-Z40; D15-D70; Z131.1A-Z131.18 wraz z sięgaczami"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Rolny na rzecz rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 i poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowa wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 338 235 626
faks: 338 234 638
e-mail: inwest.wpwik@wp.pl
www: www.wpwik.com
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.wpwik.com
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres: Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Młyńska 110, 34 -100 Wadowice, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 1/WPWiK/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wysoka PE Ø 50- 180 = 5.498,20mb.
Szczegółowy zakres robót został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ tj. dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i STWiORB.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z §21 i następnymi Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Wadowickim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wadowicach (zwanym w dalszej części Regulaminem), dostępnym na stronie internetowej (www.wpwik.com).
Zamówienie sektorowe o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.03.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca:
1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł,
tj. posiada opłaconą polisę, dokument że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
2. posiada łącznie środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000,00 zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, roboty budowlane w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem polegające na budowie sieci wodociągowej metodą wykopową lub przewiertem lub wykonanie kanalizacji sanitarnej tłocznej metodą wykopową lub przewiertem z rur PE o średnicy min. fi 50 – fi 180 i długości łącznej min. 5,0 km (w tym co najmniej jedna robota min. 2,5 km i przewiert sterowany min. 350 m)
2. Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym:
tj. Wykonawca musi wykazać, że osoby skierowane do wykonania zamówienia, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia, dwie różne osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
1) kierownika budowy – specjalistę w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadającego:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządowej,
b) minimum 3 – letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego do składania ofert).
2) kierownika robót drogowych, posiadającego:
a) uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządowej,
b) minimum 3 – letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego do składania ofert).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych §14 ust.1 i §15 ust.1 Regulaminu – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie),
2) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 do SIWZ), Zgodnie z Regulaminem Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania albo od zamieszczenia na stronie internetowe informacji dotyczącej nazwy firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2) dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty wymienione w Załączniku nr 4– wykaz robót, obejmują określony w zakres, wartość, terminy realizacji oraz że roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną,
3) wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 5 - Wykaz osób,
4) oświadczenie przyszłego Kierownika Budowy o przyjęciu funkcji kierownika budowy wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych o wymaganej specjalności oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
5) polisę, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określoną przez Zamawiającego,
6) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Drugim warunkiem koniecznym jest wpływ środków na rachunku Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed terminem składania ofert.
4. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium, tj.:
- kopię potwierdzenia dokonania przelewu – w przypadku pieniądza, lub
- oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, jeżeli wadium zostało wniesione w formie gwarancji. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Oryginał winien być dołączony do oferty w taki sposób aby było możliwe jego zwrócenie w sytuacjach określonych Regulaminem bez konieczności naruszenia integralności oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 80,00 |
Gwarancja: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Stosownie do § 44 ust. 6 Regulaminu Strony mają prawo do odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia poniesionych kosztów w zakresie, o którym mowa w zdaniu poprzednim w całości leży po stronie Wykonawcy.
2. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót, w sytuacjach nie zależnych od Wykonawcy w razie:
a) wystąpienia odbiegających od typowych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującą technologią i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, potwierdzonych przez osobę nadzorującą reprezentującą Zamawiającego – zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas wystąpienia wyjątkowo nieprzyjaznych warunków atmosferycznych,
b) konieczność wykonania robót zamiennych,
c) nakaz wstrzymania robót przez uprawnione organy (z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę),
d) wystąpienia Siły wyższej – zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas jej występowania,
e) ujawnienia istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych,
f) zaistnienia przyczyn zewnętrznych, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, nie powodującej zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym,
g) konieczności wstrzymania prac z uwagi na protesty osób uprawnionych do nieruchomości, przez które realizowane są roboty stanowiące przedmiot umowy
3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach
1) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud,
2) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji , w tym projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
3) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji, w tym projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
4) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
5) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.,
4. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.
5. Zamawiający uprawniony jest do ograniczenia lub rezygnacji z wykonywanych robót budowlanych, w szczególności w zakresie odtwarzania nawierzchni drogowych w przypadku, gdy na danym odcinku lub całości wykonywanych robót budowlanych Zamawiający rozpoczynał będzie inne inwestycje co powodowałoby konieczność niezasadnego dwukrotnego wykonania danych robót budowlanych. Wynagrodzenie zostanie pomniejszone z zgodnie z załączonym do umowy wykazem cen (kosztorysem ofertowym).
Pozostałe informację dotyczące zmian umowy znajdują się w zał. nr 6 do SIWZ na stronie Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zawierające dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzające odpowiednio prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1742K w km od 4+636 do km 5+740 w miejscowości Roczyny, Powiat Wadowicki
- Remont zabytkowej elewacji budynku, remont zabytkowej sali rozpraw nr 33 oraz remont toalet publicznych na II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa urządzenia UPS dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km ok. 0+227 do km 0+433 w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Kopytówka"
- Dostawa odczynników i kart do oznaczeń immunohematologicznych kompatybilnych z aparatem Wadiana firmy Grifols dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa żłobka w Żninie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Drużbice wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.