eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinZakup i dostawa sprzętu jednorazowego z podziałem na 16 grup asortymentowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Rypin: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego z podziałem na 16 grup asortymentowych
Numer ogłoszenia: 75089 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego z podziałem na 16 grup asortymentowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego z podziałem na 16 grup asortymentowych; 1). Igły, strzykawki, cewniki, rurki intubacyjne 2). Kaniule, sondy 3). Sterylizacja 4). Rękawice medyczne 5). Fizelina w rolkach 6). Obłożenia i fartuchy operacyjne 7). Artykuły z włókniny I 8). Artykuły z włókniny II 9). Papier do EKG, USG, KTG i inne 10). Artykuły do laparoskopii 11). Elektrody jednorazowe do diatermii 12). Artykuły do endoskopii 13). Klipsy do klipsownicy automatycznej 14). Rękawy papierowo - foliowe 15). Testy do sterylizacji 16). Elektrody do czasowej stymulacji serca jednorazowa.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.13.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.00.03-3, 33.14.14.20-0, 33.19.00.00-8, 39.51.82.00-8, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp , tzn.: 1). posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena : spełnianie/ spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie konkretyzuje ww warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie konkretyzuje ww warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie konkretyzuje ww warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - zał. nr 1, wzór umowy - zał. nr 5, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu zaproponowanych produktów - zal. nr 22

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 907 z póź. zm. )) 2. Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te: 1) spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, 2) spowodują poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4) zmiana podatku VAT - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji , wartość netto pozostaje bez zmian . 5) zmiana wielkości opakowania a w konsekwencji ceny jednostkowej w przypadkach w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było tego przewidzieć w chwili zawierania umowy w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie 6) osób upoważnionych, o których mowa w komparycji projektu umowy w przypadku zmian organizacyjnych lub kadrowych Zamawiającego i Wykonawcy 7) nazwy handlowej producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny 8) wydłużenie terminu obowiązywania umowy o maksymalne trzy miesiące w przypadku nie wyczerpania i zrealizowania określonych w umowie produktów . Umowa w takim przypadku wygaśnie zrealizowania dostaw zamówionych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta 9) obniżenie ceny jednostkowej netto produktu w przypadku propozycji jej obniżenia przez Wykonawcę 10) wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 11) spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej w Rypinie, 87 - 500, ul. 3 Maja 2, pokój nr 27 w godz. 8.00 - 14.00 ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej w Rypinie, 87 - 500, ul. 3 Maja 2, pokój nr 12 - sekretariat szpitala . Otwarcie w Dziale zamówień Publicznych - pokój nr 27 o godz. 10.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły, strzykawki, cewniki, rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, strzykawki, cewniki, rurki intubacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.13.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule i sondy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule i sondy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sterylizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizacja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fizelina w rolkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fizelina w rolkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obłożenia i fartuchy operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia i fartuchy operacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły z włókniny I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły z włókniny I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Terminy dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły z włókniny II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły z włókniny II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Papier do EKG, USG, KTG i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do EKG, USG, KTG i inne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły do laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły do laparoskopii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Elektrody jednorazowe do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody jednorazowe do diatermii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Artykuły do endoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły do endoskopii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Klipsy do klipsownicy automatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy do klipsownicy automatycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Testy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do czasowej stymulacji serca jednorazowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.