Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Tychy: DOSTAWA TESTÓW KUWETOWYCH, TESTÓW ODCZYNNIKOWYCH I PASKÓW TESTOWYCH, ROZTWORÓW WZORCOWYCH, ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH NA OCZYSZCZALNIĘ ŚCIEKÓW W TYCHACH - URBANOWICACH
Numer ogłoszenia: 75110 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TESTÓW KUWETOWYCH, TESTÓW ODCZYNNIKOWYCH I PASKÓW TESTOWYCH, ROZTWORÓW WZORCOWYCH, ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH NA OCZYSZCZALNIĘ ŚCIEKÓW W TYCHACH - URBANOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - w części 1 zamówienia dostawę testów kuwetowych, - w części 2 zamówienia dostawę testów odczynnikowych i pasków testowych, - w części 3 zamówienia dostawę roztworów wzorcowych, - w części 4 zamówienia dostawę odczynników chemicznych i laboratoryjnych, - w części 5 zamówienia dostawę akcesoriów laboratoryjnych, - w części 6 zamówienia dostawę sprzętu laboratoryjnego, - w części 7 zamówienia dostawę przyrządu pomiarowego. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. Oferta składana na każdą z części zamówienia musi zawierać pełen zakres danej części. Oferty nie zawierające wszystkich pozycji z danej części zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią siwz. Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia: Część 1 zamówienia (testy kuwetowe): 1. Dostawy testów kuwetowych będą realizowane sukcesywnie, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego. 2. Testy kuwetowe muszą posiadać kod kreskowy umożliwiający odczytanie danego testu przez spektrofotometr firmy HACH LANGE DR2800. 3. Testy kuwetowe muszą być dostarczane z kartą charakterystyki, certyfikatem analizy i metodyką wykonywania w języku polskim. 4. Zużyte testy kuwetowe będą odbierane przez dostawcę bez dodatkowych opłat. Część 2 zamówienia (testy odczynnikowe i paski testowe): 1. Dostawy testów odczynnikowych będą realizowane sukcesywnie, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego. 2. Testy odczynnikowe muszą być kompatybilne ze spektrofotometrem HACH LANGE DR2800. 3. Testy odczynnikowe muszą być dostarczane z kartą charakterystyki, certyfikatem analizy i metodyką wykonywania w języku polskim. Część 3 zamówienia (roztwory wzorcowe): 1. Dostawy roztworów wzorcowych będą realizowane w miarę potrzeb, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego 2. Roztwory wzorcowe muszą być dostarczone z certyfikatem jakości. Część 4 zamówienia (odczynniki chemiczne i laboratoryjne): 1. Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych będą realizowane w miarę potrzeb, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego. 2. Odczynniki chemiczne muszą być dostarczane z kartą charakterystyki i świadectwem jakości. Część 5 zamówienia (akcesoria laboratoryjne): 1. Dostawy akcesoriów laboratoryjnych będą realizowane w miarę potrzeb, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego. 2. Szkło miarowe musi być dostarczone z certyfikatem jakości serii. 3. Pipety automatyczne muszą być dostarczone z warunkami gwarancji. Część 6 zamówienia (sprzęt laboratoryjny): Sprzęt laboratoryjny i urządzenia pomiarowe muszą być dostarczone z DTR urządzenia zawierającą listę części zamiennych i warunki gwarancji. Część 7 zamówienia (przyrząd pomiarowy): 1. Przyrząd pomiarowy musi być kompatybilny z elektrodami INTELLICAL. 2. Przyrząd pomiarowy musi być dostarczony z DTR urządzenia zawierającą listę części zamiennych i warunki gwarancji..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 u.p.z.p. - w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.42.40.00-3, 38.00.00.00-5, 38.43.60.00-0, 38.50.00.00-1, 42.12.24.50-9, 42.91.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. M. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa testów kuwetowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów kuwetowych, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.42.40.00-3, 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.43.60.00-0, 38.50.00.00-1, 42.12.24.50-9, 42.91.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa testów odczynnikowych i pasków testowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów odczynnikowych i pasków testowych, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.30-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.42.40.00-3, 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.43.60.00-0, 38.50.00.00-1, 42.12.24.50-9, 42.91.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin zapłaty - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa roztworów wzorcowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa roztworów wzorcowych, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.42.40.00-3, 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.43.60.00-0, 38.50.00.00-1, 42.12.24.50-9, 42.91.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Teramin zapłaty - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych, zgodnie z załącznikiem nr. 1D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.42.40.00-3, 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.43.60.00-0, 38.50.00.00-1, 42.12.24.50-9, 42.91.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin zapłaty - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.42.40.00-3, 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.43.60.00-0, 38.50.00.00-1, 42.12.24.50-9, 42.91.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin zapłaty - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.42.40.00-3, 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.43.60.00-0, 38.50.00.00-1, 42.12.24.50-9, 42.91.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin zapłaty - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa przyrządu pomiarowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyrządu pomiarowego, zgodnie z zał. nr 1G do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.42.40.00-3, 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.43.60.00-0, 38.50.00.00-1, 42.12.24.50-9, 42.91.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin zapłaty - 10
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespół Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Dostawa zintegrowanego systemu pomiaru jakości sygnałów transmisji danych dla WIEiT - DE-dzp.272-687/24
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.