Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Świdwin: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ
Z OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO, OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO, SPRZĘTU BIUROWEGO ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W ŚWIDWINIE
Numer ogłoszenia: 75131 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO, OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO, SPRZĘTU BIUROWEGO ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W ŚWIDWINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym. 2 Zakup oprogramowania biurowego 3 Zakup oprogramowania antywirusowego 4 Zakup sprzętu biurowego 5 Zakup akcesoriów komputerowych. W tym Stacjonarny zestaw komputerowy - sztuk 3, Monitor - sztuk 3, Oprogramowanie biurowe - sztuk 3, Wielofunkcyjne urządzenie kolorowe A3 - sztuk 1, Wielofunkcyjne urządzenie A3 - sztuk 2, Bezprzerwowy zasilacz awaryjny - sztuk 9, Klawiatura - sztuk 6, Mysz - sztuk 6, Ściereczki do czyszczenia ekranów TFT LCD - zestaw nasączone/suche (50szt. + 50 szt.) - sztuk 40, Pianka do czyszczenia LCD TFT - sztuk 20, Płyty CD - sztuk 200, Sprężone powietrze - sztuk 10, Program antywirusowy - sztuk 50 + 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający parametry techniczne sprzętu zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: n/d
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art.22 ust.1 Ustawy (pieczęć i podpis na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art.22 ust.1 Ustawy (pieczęć i podpis na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art.22 ust.1 Ustawy (pieczęć i podpis na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art.22 ust.1 Ustawy (pieczęć i podpis na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art.22 ust.1 Ustawy (pieczęć i podpis na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty na potwierdzenie, że dostarczony sprzęt spełnia określone normy i posiada deklaracje zgodności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kołobrzeska 3
78-300 Świdwin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kołobrzeska 3, 78-300 Świdwin, II piętro, pokój nr 2,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/28/2025 - Wycinka drzew na terenie JW. w Mirosławcu
- ZP/26/2025 Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego II
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Świdwin
- ZP/16/2025 Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni i węzłów cieplnych
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.