Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Wałbrzych: Dostawy sprzętu do procedur endowalskularnych w zakresie naczyń obwodowych.
Numer ogłoszenia: 75142 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu do procedur endowalskularnych w zakresie naczyń obwodowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu do procedur endowalskularnych w zakresie naczyń obwodowych. Pakiet nr 1 - Sprzęt do diagnostyki i zabiegów w obrębie naczyń kończyn. Pakiet nr 2 - Sprzęt do diagnostyki i zabiegów w obrębie naczyń kończyn. Pakiet nr 3 - Koszulki prowadzące zbrojone, Pakiet nr 4 - Strzykawka wysokociśnieniowa. Pakiet nr 5 - Nitinolowy stent samorozprężalny do tętnic biodrowych oraz udowo-podkolanowych. Pakiet nr 6 - DES - stent kobaltowo - chromowy. Pakiet nr 7 - Nitinolowy stent samorozprężalny do tętnic biodrowych oraz udowo-podkolanowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - pakiet nr 1 - 1 616,00 zł, - pakiet nr 2 - 1 315,00 zł. - pakiet nr 3 - 50,00 zł - pakiet nr 4 - 70,00 zł - pakiet nr 5 - 775,00 zł - pakiet nr 6 - 850,00 zł - pakiet nr 7 - 950,00 zł DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : - posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do diagnostyki i zabiegów w obrębie naczyń kończyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnik stalowy, pokryty PTFE o średnicach 0.018, 0.025, 0.028, 0.032, 0.035, 0.038 i długościach 40, 80, 100, 125, 150, 180 i 260 cm Dostępne w wersji prostej i J, z ruchomym lub stałym rdzeniem szt. 50 Prowadnik o nitinolowym rdzeniu pokrytym powłoką z poliuretanu i warstwą hydrofilną szt. 50 Prowadnik sztywny AMPLATZ SUPER STIFF szt. 50 Prowadniki specjalistyczne szt. 40 Prowadniki 0,014 pokrywane hydrofilnie w części dystalnej na długości 10 lub 38 cm Powłoka polimerowa z domieszką wolframu Długości 182 i 300cm Kształtowalna końcówka: prosta i zagięta szt. 20 Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,035 szt. 30 Cewniki balonowe uniwersalne szt. 30 Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,018 szt. 20 Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,014 szt. 20 Stent samorozprężalny, nitynolowy do tętnicy udowej powierzchownej Średnice: 5-8 mm Długości: 20 - 200 mm Długości systemu wprowadzającego: 75 i 130 cm Kompatybilny z prowadnikiem 0,035 i koszulką 6F dla wszystkich rozmiarów Możliwość rozprężenia stentu jedną ręką (za pomocą pokrętła) lub dwiema rękami Trójosiowy system wprowadzający minimalizujący dystalną migrację stentu podczas implantacji szt. 30 Stentgraft obwodowy samorozprężalny WALLGRAFT szt. 4 Stenty rozprężalne na balonie obwodowe 12A 12B szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do diagnostyki i zabiegów w obrębie naczyń kończyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent rozprężany na balonie szt. 10 Stent samorozprężalny szt. 5 Stenty samorozprężalne do t. udowej powierzchownej szt. 20 Stent samorozprężalny do t. poniżej kolana szt. 10 Cewnik balonowy wielozadaniowy szt. 10 Cewnik balonowy wysokociśnieniowy szt. 10 Specjalistyczny cewnik balonowy do interwencji poniżej kolana szt. 10 Prowadniki zabiegowe szt. 30 Prowadnik specjalistyczny szt. 20 Prowadnik specjalistyczny stalowy szt. 20 Prowadnik 0,014 przeznaczony do procedur endowaskularnych poniżej kolana szt. 20 Stenty na balonie do naczyń nerkowych kobaltowo - chromowy, system RX szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszulki prowadzące zbrojone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki prowadzące zbrojone szt. 50 PARAMETRY : dobra sterowalność - typy ukształtowania końcówki :Hokey Stik, Cobra, Contrlateral, Renal, Headhunter, Cerebral Burke, Multipurpose,Straight - silikonowa zastawka hemostatyczna - miękka atraumatyczna końcówka - marker na końcu cewnika -świecąca w rtg końcówka cewnika - pokrycie cewnika materiałem PTFE - zbrojony trzon - długość cewnika 55 oraz 90 lub 95 cm oraz 125 cm - duża średnica wewnętrzna , przy minimalnej średnicy zewnętrznej - średnica zewnętrzna 6F , przy średnicy wewnętrznej większej lub równej 0,070 - średnica zewnętrzna 7F, przy średnicy wewnętrznej większej lub równej 0,078 - średnica zewnętrzna 8F, przy średnicy wewnętrznej większej lub równej 0,088 - średnica zewnętrzna 9F, przy średnicy wewnętrznej większej lub równej 0,098 - średnica zewnętrzna 10F, przy średnicy wewnętrznej większej lub równej 0,110.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Strzykawka wysokociśnieniowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka wysokociśnieniowa szt. 100 PARAMETRY : - RPB 45ATM -szybka inflacja i deflacja -bezpieczna i łatwa w użyciu -lekka i ergonomiczna rękojeść w kształcie pistoletu, z bezpiecznym spustem , oraz pokrętłem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nitinolowy stent samorozprężalnydo tętnic biodrowych oraz udowo-podkolanowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Platynowo - irydowy znacznik radiologiczny na wewnętrznej części cewnika i osłonie - 3 markery radiologiczne z tantalu - atraumatyczna miękka końcówka - urządzenie cofające - refolder - długości stentu: 20mm, 30mm, 40mm, 60mm, 80mm, 100mm oraz średnice 5mm, 6mm, 7mm, 8mm, 9mm, 10mm, 12mm dla poszczególnych średnic shaftu 85cm - długości stentu: 20mm, 30mm, 40mm, 60mm, 80mm, 100mm oraz śednice 5mm, 6mm, 7mm, 8mm dla poszczególnych średnic shaftu135 cm shaft 6F szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DES - stent kobaltowo-chromowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Des - stent kobaltowo-chromowy: -sirolimus1.4-mm2, - o długości 8mm-48mm i średnicy 2.25mm- 4.00mm, - laserowo wycinamy z jednego elementu, otwarto komórkowy z 3 elastycznymi łączeniami segmentów, - korona Stentu składa sie z 9 elementów w segmencie, - charakterystyczne cienkie rusztowanie 0.0026 (65mikronow), - max skracalność Stentu <2%, - cewnik prowadzący 5F, - lek jest aktywnie uwalniany dopiero przy nadmuchaniu balonu do atm. 8 i kontakcie ze ścianą naczynia krwionośnego i zostaje w ścianie naczynia przynajmniej przez okres 60 dni, - łatwe przeprowadzenie przez naczynie krwionośne dzięki absolutnie gładkiej powierzchni o właściwościach hydrofilnych i małemu profilowi Stentu - poniżej 1 mm, - biodegradalny martrix utrzymuje sie 13 tygodni, - system Rapid Exchange przez drut prowadzący 0,014 , - tip profile 0.017 (043mm), - maksymalne nadmuchanie - Average Burst Pressure 8 ATM, RBP 19 ATM, szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nitinolowy stent samorozprężalnydo tętnic biodrowych oraz udowo-podkolanowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nitinolowy stent samorozprężalnydo tętnic biodrowych oraz udowo-podkolanowych szt. 50 -platynowo - irydowy znacznik radiologiczny na wewnętrznej części cewnika i osłonie - 3 markery radiologiczne z tantalu - atraumatyczna miękka końcówka - urządzenie cofające - refolder -długości stentu: 120mm,150mm,180mm,200mm oraz średnice4,5,6,7,8,9,10mm dla poszczególnych średnic shaftu 80cm oraz 130 cm -prowadnik 0,035 -shaft 6 F.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu"
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.