Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Łódź: Budowa oświetlenia w ul. Popielarnia, ul. Storczykowej, ul. Czternastu Straconych, ul. Brójeckiej, ul. Pilotów, ul. Tabelowej, w Łodzi.
Nr sprawy ZDiT.NZ.3320-39/08
Numer ogłoszenia: 75144 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia w ul. Popielarnia, ul. Storczykowej, ul. Czternastu Straconych, ul. Brójeckiej, ul. Pilotów, ul. Tabelowej, w Łodzi. Nr sprawy ZDiT.NZ.3320-39/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia, zgodnie z poniższym podziałem: Część 1 - Budowa oświetlenia w ul. Popielarnia od ul. Pomorskiej do posesji Nr 69 - zamontowanie na istniejących słupach linii napowietrznej 23 punktów świetlnych wraz z rozdzielnią oświetlenia ulic z pomiarem energii elektrycznej, Część 2 - Budowa oświetlenia w ul. Storczykowej - zamontowanie na istniejących słupach linii napowietrznej 3 punkty świetlne oraz na słupach rurowych 6 punktów świetlnych, Część 3 - Budowa oświetlenia w ul. Czternastu Straconych i ul. Brójeckiej - zamontowanie na słupach rurowych 19 punktów świetlnych, Część 4 - Budowa oświetlenia w ul. Pilotów- zamontowanie na istniejących słupach linii napowietrznej 16 punktów świetlnych wraz z rozdzielnią oświetlenia ulic z pomiarem energii elektrycznej. Część 5 - Budowa oświetlenia w ul. Tabelowej na odcinku od ul. Przestrzennej do ul. Świeckiej - zamontowanie na słupach aluminiowych rurowych 16 punktów świetlnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Tomie III SIWZ zawierającym dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. Warunki ogólne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 1.2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy: 1.2.1 Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania budową w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. 1.2.2 Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące budowę lub remont oświetlenia ulicznego o wartości, nie mniejszej niż 60 000,00 zł (brutto) w ramach jednego lub dwóch zamówień oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Warunki jednakowe w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie mogą wykazać, że warunki określone w pkt 1.2.1. i 1.2.2. spełniają łącznie. 1.3. Ocena spełnienia warunków Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, ze w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 2.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne ubiegania się o zamówienie określone w pkt. 1.1.: 2.1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. 2.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 2.1.2, 2.1.3 i 2.1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 2.1.1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt. 1.2.: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.2.1. Potencjał kadrowy Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w p. 1.2.1). 1. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 4. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w wykazie: - uprawnień budowlanych, - ważnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2.2. Doświadczenie Wykonawcy Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w p. 1.2.2): 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca - zgodnie z Formularzem Nr 5. 2. Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu, 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pok. 417..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu, 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pok. 420..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część 1 - 4 - dwa miesiące od daty zawarcia umowy. w tym Część 5 - do 20 czerwca 2008r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia w ul. Popielarnia od ul. Pomorskiej do posesji Nr 69..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamontowanie na istniejących słupach linii napowietrznej 23 punktów świetlnych wraz z rozdzielnią oświetlenia ulic z pomiarem energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Tomie III SIWZ zawierającym dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia w ul. Storczykowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamontowanie na istniejących słupach linii napowietrznej 3 punkty świetlne oraz na słupach rurowych 6 punktów świetlnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Tomie III SIWZ zawierającym dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia w ul. Czternastu Straconych i ul. Brójeckiej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamontowanie na słupach rurowych 19 punktów świetlnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Tomie III SIWZ zawierającym dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa oświetlenia w ul. Pilotów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamontowanie na istniejących słupach linii napowietrznej 16 punktów świetlnych wraz z rozdzielnią oświetlenia ulic z pomiarem energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Tomie III SIWZ zawierającym dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa oświetlenia w ul. Tabelowej na odcinku od ul. Przestrzennej do ul. Świeckiej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamontowanie na słupach aluminiowych rurowych 16 punktów świetlnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Tomie III SIWZ zawierającym dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
- Ul. Pylna - budowa oświetlenia na działce nr 36/3 obr. K-7 w Krakowie
- "Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin"
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 188 Klukowo-Krajenka w zakresie budowy ścieżki rowerowej .
- Zaprojektowanie wraz z budową parkingu oraz zatoki autobusowej przy ul. Strzałowej w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.