Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Spytkowice: Opracowanie projektu budowlano wykonawczego na budowę kanalizacji
sanitarnej grawitacyjnej o długości 10.000 mb w miejscowości
Spytkowice wraz z projektem organizacji ruchu na czas budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
Numer ogłoszenia: 75147 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, fax 033 8791560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 10.000 mb w miejscowości Spytkowice wraz z projektem organizacji ruchu na czas budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w obszarze ulic Pagory, Spadzista, Słoneczna, Myto, Rynek, Krakowska, Nadrzeczna, Sosienki, Łany, ul. Jana Pawła II (stroną prawą w kierunku Zatora do skrzyżowania z ul. Dworską) Wzory, Zamkowa, Szkolna, Bożego Ciała, Św. Katarzyny, Pogodna zgodnie z zatwierdzoną koncepcją rozwiązań gospodarki ściekowej dla Gminy Spytkowice i uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiarami robót, kosztorysem inwestorskim i sprawowaniem funkcji nadzoru autorskiego. W zakres opracowania wchodzi: 1)przygotowanie materiałów geodezyjnych i własnościowych (opracowanie i zaklauzolowane map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000) + aktualne mapy ewidencji gruntów, aktualne wypisy z ewidencji gruntów- obszar opracowania około 87 ha. 2)sporządzenie charakterystyki zamierzenia budowlanego zgodnie z art. 46 ust1 ustawy Prawo Ochrony Środowiska. 3)wystąpienie o wydanie decyzji uwarunkowania środowiskowego przedmiotowej oraz w przypadku wymogu opracowania raportu oddziaływania na środowisko wykonanie takiego opracowania. 4) wystąpienie o warunki techniczne zarządców istniejącej infrastruktury technicznej zarządców dróg, cieków wodnych itp. 5)uzgodnienia z właścicielami działek przebiegu trasy kanalizacji - ok. 195 właścicieli ( z udziałem przedstawiciela Zamawiającego). 2.Opracowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w tym opracowania projektowego w zakresie : -projektu technologicznego zgodnie z wymogami Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego , uzgodnień dokonania kompletnych uzgodnień lokalizacyjnych z właścicielami terenu. -informacji BIOZ zgodnie z wymogami Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003r w informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. -opracowań hydrologicznych dla określenia miejscowych warunków wodnych w tym operatu wodno prawnego dla uzyskania pozwolenia wodno - prawnego na ewentualne ujęcie depresyjne wód podziemnych dla potrzeb odwodnienia wykopów cieków wodnych itp. - wykonanie badań geotechnicznych. - wystąpienie o wydanie decyzji uwarunkowania środowiskowego przedmiotowej inwestycji oraz w przypadku wymogu opracowania raportu oddziaływania na środowisko wykonania tego opracowania. -opracowań konstrukcyjno budowlanych w zakresie projektów posadowienia pompowni ścieków oraz niezbędne obliczenia technologiczne, hydrauliczne komunikacyjne itp. uzasadniające parametry techniczne obiektu. -opracowania zasilania elektroenergetycznego dla pompowni ścieków, -powiązanie projektowanych inwestycji z budowlami istniejącymi oraz ustalenie sposobu połączeń, zabezpieczenia BHP i stref ochronnych. -opracowania studium wykonalności zamierzenia budowlanego. -uzyskanie kompletu uzgodnień i opinii z zarządcami dróg i mediów, cieków i rowów przed i w czasie projektowania, a wymagane do zatwierdzenie projektu i uzyskania pozwolenia na budowę. 3. Opracowanie projektu wykonawczego w tym opracowania projektowego w zakresie -projektów wykonawczych w niezbędnym zakresie oraz zgodnie z wymogiem Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i odbioru robót budowlanych. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w wersji papierowej - 2 szt i wersji elektronicznej -2szt. -kosztorys inwestorski ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji - 1szt, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego ( Dz. U.Nr 130,poz.1389 ). Kosztorysy powinny być podpisane przez osobę sporządzającą kosztorys i projektanta. - przedmiary robót - 4szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 ust.2 Ustawy oraz spełniający następujące warunki dodatkowe: 1) ustawowe wynikające z art.22 ust 1 Ustawy, a nadto: 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) złoży ofertę odpowiadającą treści SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcy przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1) formularz ofertowy. 2) kalkulacja indywidualna 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu art. 24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . (jeżeli dotyczy) 8) aktualną polisę, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) kwalifikacje osób proponowanych do udziału w zamówieniu z informacją na temat ich kwalifikacji oraz zaświadczenia z odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zamawiający żąda, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudnił zespół zdolny do wykonania tj: uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej, konstrukcji budowlanej , sieci eklektycznych, sanitarnych. 10) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie 3 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na usługi projektowe o porównywalnym zakresie do zamówienia przewidzianego w niniejszym postępowaniu z podaniem inwestora, zakresu usługi, wartości, daty i miejsca wykonania usługi oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), sporządzony zgodnie ze wzorem, stanowiącym. 11) w przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań W przypadku nie załączenia przez Wykonawcę załącznika Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot umowy własnymi siłami ( niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców kolejnym podwykonawcom). 12) zaakceptowany wzór umowy ( parafowane na wszystkich stronach wzoru umowy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok. nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
- "Dokumentacja projektowa - odbudowa wałów przeciwpowodziowych Kanału Prut i Doprowadzalnika Kurza Góra" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Rozbudowa szkoły podstawowej w Konikowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.