To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Łódź: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostek pomocniczych Miasta - rad osiedli z terenu Bałut.
Numer ogłoszenia: 75161 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 45929 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty, ul. Zachodnia, 91-065 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385107, fax 042 6385106.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostek pomocniczych Miasta - rad osiedli z terenu Bałut..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostek pomocniczych Miasta - rad osiedli z terenu Bałut (kod według CPV 30190000-7 -Różny sprzęt i artykuły biurowe, 21120000-0 - Papier i tektura, 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury, 24312000-4 - Farby do celów artystycznych, 21200000-5 - Wyroby z papieru lub tektury, 36820000-5 - Wyroby artystyczne) 2. Zakres rzeczowy zamówienia został określony co do rodzaju i ilości w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Część 1 - Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Łagiewniki Część 2 - Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Bałuty Doły Część 3 - Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Wzniesień Łódzkich Część 4 - Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Teofilów Wielkopolska Część 5 - Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Radogoszcz Część 6 - Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Bałuty Zachodnie Część 7 - Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Julianów Marysin Rogi Część 8 - Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Bałuty Centrum 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości poszczególnych części zamówienia. W trakcie realizacji umów Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu w ramach kwot określonych w umowach i nie przekraczających tych kwot. 4. Zamawiający a) nie dopuszcza: składania ofert wariantowych i równoważnych , zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, zamówień uzupełniających, zamówień dodatkowych b) dopuszcza składanie ofert częściowych ( 8 części) 5. Podczas realizacji umów z wybranym w toku postępowania Wykonawcą/Wykonawcami, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na materiały złej jakości, np. zbyt szybko wysychające pisaki, długopisy, z których wypływa tusz, żel, itp., wilgotny papier kserograficzny lub komputerowy, itp. 6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć sprzęt i materiały biurowe do siedziby Zamawiającego - Łódź, ul. Zachodnia 47, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 7. Z uwagi na małą powierzchnię magazynową dostawy będą odbywały się sukcesywnie - nawet kilka razy w miesiącu - w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie może być składane pisemnie lub w drodze faksu, poczty elektronicznej potwierdzone przez Zamawiającego pisemnie najpóźniej w dniu wydania towaru. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone materiały przez okres dwunastu miesięcy, licząc od daty wydania Zamawiającemu danej partii artykułów. 9. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 24.31.20.00 - Farby do celów artystycznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 36.82.00.00 - Wyroby artystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2788 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Łagiewniki..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia sp.j., Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 71,46
- Oferta z najniższą ceną: 71,46 / oferta z najwyższą ceną: 86,62
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Bałuty Doły..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia sp.j., Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 258,87
- Oferta z najniższą ceną: 258,87 / oferta z najwyższą ceną: 435,19
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Wzniesień Łódzkich..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia sp.j., Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51,19
- Oferta z najniższą ceną: 51,19 / oferta z najwyższą ceną: 116,35
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Teofilów Wielkopolska..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia sp.j., Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 994,63
- Oferta z najniższą ceną: 994,63 / oferta z najwyższą ceną: 1828,44
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Radogoszcz..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia sp.j., Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 87,79
- Oferta z najniższą ceną: 87,79 / oferta z najwyższą ceną: 130,54
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Bałuty Zachodnie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia sp.j., Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 679,60
- Oferta z najniższą ceną: 679,60 / oferta z najwyższą ceną: 1248,52
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Julianów Marysin Rogi..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARPI Jarosław Dłuski sp.j., Wyszyńskiego 65,lok 71, 94-047 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 356,64
- Oferta z najniższą ceną: 356,64 / oferta z najwyższą ceną: 452,13
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów biurowych dla jednostki pomocniczej Miasta - rady osiedla Bałuty Centrum..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia sp.j., Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 287,83
- Oferta z najniższą ceną: 287,83 / oferta z najwyższą ceną: 422,21
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektu mostowego.
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
- Remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" edycja 2024 przy Szkole Podstawowej nr 143 w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- "Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej"- Zespół Szkół Poligraficznych przy ul. Edwarda 41 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.