To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7516 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Kętrzyn: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344758-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344780-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny
53553400000, ul.
ul. Kościuszki
2,
11-400
Kętrzyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
089 7512474 w. 17, faks
897 512 746, e-mail
admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.gminketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RGG.72.65.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych o szacunkowej długości 54,8 km, w sezonie zimowym 2016/2017, na terenie Gminy Kętrzyn, przy użyciu sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca. 2.1 Wielkość i zakres zamówienia: rejon Nr 1 obejmuje miejscowości : Gnatowo, Marszewo, Gałwuny, Jeżewo, Gromki,Kaskajmy, Katkajmy, Borki, Ostry Róg, Bałtrucie, Banaszki - szacunkowa długość dróg 13 km; -"-2- " -: Trzy Lipy, Biedaszki, Biedaszki Małe, Linkowo, Smokowo, Filipówka, Grabno, Kotkowo - szacunkowa długość dróg 14,5 km; -"- 6 - " -: Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna - szacunkowa długość dróg 11,5 km; -"-7- " -: Wajsznory, Jurki, Nowa Wieś Kętrzyńska - szacunkowa długość dróg 5 km; -"- 10 -"- : Mażany, Jankowo, Parcz, Gierłoż - szacunkowa długość dróg 3,4 km; -"- 11 -"-: Sławkowo, Wólka, Poganowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś - szacunkowa długość dróg 7,4 km. 2.2 Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, wynikających z panujących warunków atmosferycznych, na odrębne każdorazowo zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, określające drogi wymagające odśnieżania w granicach w/w rejonów odśnieżania. W przypadku zlecenia niezwłocznego rozpoczęcia odśnieżania , czas od otrzymania zlecenia przez Wykonawcę od przedstawiciela Zamawiającego, do momentu faktycznego rozpoczęcia odśnieżania nie może być dłuższy od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie . Podstawę do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy będą stanowiły łącznie: - cena jednostkowa określona w ofercie, - łączna długość odcinków odśnieżonych dróg w ciągu doby, - liczba zleconych i wykonanych odśnieżeń tych dróg w ciągu doby. Przebieg pojazdu odśnieżającego nie stanowi podstawy do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skuteczne odśnieżanie dróg, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać kontakt telefoniczny z przedstawicielem Zamawiającego przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do niezwłocznego ukończenia odśnieżania dróg, w wyznaczonym przez przedstawiciela Zamawiającego miejscu, lecz w czasie nie dłuższym od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie od momentu ustąpienia zjawisk atmosferycznych uzasadniających wykonywanie odśnieżania - opadów śniegu, zamieci. W przypadku konieczności usunięcia błota pośniegowego czas zakończenia prac zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 2.4 Do odśnieżania dróg w danym rejonie Wykonawca będzie używał urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 pługa odśnieżnego na samochodzie ciężarowym lub na ciągniku. Pojazdy muszą być na podwoziu kołowym oraz posiadać napęd na dwie osie i moc co najmniej 70 KM. Przez pług odśnieżny, o którym mowa wyżej rozumie się specjalistyczny osprzęt do odśnieżania dróg; Powyższe pojazdy muszą być wyposażone w lampę wysyłającą żółty sygnał błyskowy. 2.5 Każdorazowe użycie tych samych pojazdów do odśnieżania dróg w kilku rejonach wymaga zgody przedstawiciela Zamawiającego. 2.6 Zakres zamówienia obejmuje odśnieżenie wskazanych dróg. Wykonawca zobowiązany jest skutecznie odśnieżać całą szerokość jezdni oraz pobocza. 2.7 Zgodnie ze zleceniem przedstawiciela Zamawiającego usługa odśnieżania musi być realizowana również całodobowo i przy złych warunkach atmosferycznych(niskie temperatury, zawieje i zamieci śnieżne). 2.8 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowości i zakresu wykonywanej usługi oraz uzyskania potwierdzania Sołtysa lub członka Rady Sołeckiej sołectwa, na terenie którego wykonano pracę. Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji tej dokumentacji . Zamawiający wezwie wykonawcę do skorygowania w/w dokumentacji, w przypadku stwierdzenia niezgodności ze stanem faktycznym, pomimo uzyskania przez Wykonawcę w/w potwierdzenia. 2.9 Szacunkowa wielkość zamówienia - jednokrotne w ciągu doby odśnieżenie dróg przez 40 dni. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 Usługi odśnieżania 4. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dla każdego z rejonów odśnieżania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na odśnieżaniu dróg. Warunki udzielenia tego zamówienia dla danego rejonu zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego, z tym że wartość tego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego dla danego rejonu. 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności odśnieżania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Rejon Nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 36389.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Rejon Nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47125.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40588.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Rejon Nr 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37375.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32190.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Rejon Nr 7 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Rejon 10 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dni 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164, z późn zm.)unieważniono postępowanie w zakresie dotyczącym rejonu Nr 10, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Rejon Nr 11 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22377.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego Placówki SG w m. Banie Mazurskie
- Zakup i dostawa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych oraz komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia i wspa. fun.Branż.CentrumUmiejętności w dzie. przem. meblarskiego w ZS Rataja w Reszlu
- Dostawa kruszywa dla Gminy Kętrzyn
- Dostawy wyrobów garmażeryjnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego
- " Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.