Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Knurów: Zagospodarowanie zieleni miejskiej urządzonej, nieurządzonej i uzupełnianie nasadzeń
Numer ogłoszenia: 75175 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie zieleni miejskiej urządzonej, nieurządzonej i uzupełnianie nasadzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn.: Zagospodarowanie zieleni miejskiej urządzonej, nieurządzonej i uzupełnianie nasadzeń. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: 2.1. wykonanie kwietników sezonowych i ich pielęgnację, 2.2. wykonanie nasadzeń drzew na wskazanych terenach zieleni gminnej i ich pielęgnację, 2.3. wykonanie nasadzeń krzewów i ich pielęgnację, 2.4. wykonanie trawników i ich pielęgnację, 2.5. pielęgnację i utrzymanie donic betonowych i wież kwiatowych. 3. Szczegółowy zakres prac: 3.1. wykonanie kwietników sezonowych i ich pielęgnacja: - I zmiana: obsadzenie kwietników kwiatami letnimi w ilości 36 szt./m2, z przygotowaniem terenu (wymiana warstwy ziemi 10-25 cm), z zakupem i transportem ziemi i roślin; jakość materiału roślinnego: rośliny mocne, zdrowe, sadzone w fazie pełnego kwitnienia, system korzeniowy przerośnięty przez całą doniczkę, wolne od chorób i szkodników, po posadzeniu roślin ziemia musi być wyrównana, rośliny podlane, terem wokół uprzątnięty. Sugerowane kwiaty: begonia drobnokwiatowa (begonia semperflorens), żeniszek meksykański (ageratum houstonianum), aksamitka wąskolistna, wyniosła i rozpierzchła (tagetes), szałwia błyszcząca, rojnik (sempervivum cultorum - murowy, Rubin, Othello) i starzec popielny (senecio cineraria). Projekt kompozycji do uzgodnienia przed przystąpieniem do wysadzenia kwiatów w następujących miejscach: - ul. Niepodległości - zieleniec - gazony - 10 m2, - ul. Ogana - Urząd Miasta - 32 m2, - ul. Ogana - Urząd Miasta - gazon - 2,5 m2, - ul. Dworcowa - gazon - 4 m2, - ul. Kopalniana - zieleniec - 44,5 m2, - ul. Kopalniana - gazon - 1,5 m2. W przypadku kwietnika przy ul. Ogana - Urząd Miasta należy przewidzieć wymianę opaski żwirowej jeden raz w ciągu sezonu wegetacyjnego, zastosować żwir lub grys drobnych frakcji 8-16 mm wolny od zabrudzeń. - II zmiana: obsadzenia jesienne - bratkami z przygotowaniem terenu, zakupem i transportem roślin, podlaniem i uprzątnięciem terenu wokół kwietnika; jakość materiału roślinnego: rośliny mocne, zdrowe, sadzone w fazie pełnego kwitnienia - w ilości 36 szt./m2, Viola x wittrockiana żółty, pomarańczowy, niebieski, fioletowy, biały. Projekt kompozycji do uzgodnienia przed przystąpieniem do wysadzenia kwiatów w następujących miejscach: - ul. Niepodległości - zieleniec - gazony - 10 m2, - ul. Ogana - Urząd Miasta - 32 m2, - ul. Ogana - Urząd Miasta - gazon - 2,5 m2, - ul. Kopalniana - zieleniec - 44,5 m2, - ul. Kopalniana - gazon - 1,5 m2. 3.2. sadzenie we wskazanych miejscach zieleńców cebul kwiatów wiosennych (jesienią) z zakupem cebulek: - tulipany w ilości - 2500 szt. odmiany White Purisma, Hamilton, Arma. Przygotowanie miejsc do sadzenia - spulchnienie gleby, rozsypanie nawozów, posadzenie, uprzątnięcie terenu wokół kwietnika. Cebula czyste, nie uszkodzone, duże, twarde i mięsiste. 3.3. sadzenie drzew na terenach zieleni miejskiej i ich pielęgnacja: - pełna zaprawa dołków (min. 0,6x0,6 m) ziemią urodzajną, - podlanie po posadzeniu, uformowanie misy i mulczowanie 5 cm warstwą kory, zabezpieczenie 3 palikami. Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym, w tym: - podlewanie drzew, - poprawianie wiązań, - uzupełnianie palików wzmacniających i rygli, - usuwanie odrostów, - przycinanie i formowanie korony, - odchwaszczanie powierzchni wokół pnia drzew w promieniu min. 0,5 m. Parametry materiału szkółkarskiego: Drzewa o obwodzie pnia 12-14 cm, wysokości 201-250 cm, z bryłą korzeniową. Korona uformowana na wysokości powyżej 180 cm, o przewodnikach rozmieszczonych równomiernie z prawidłowo ukształtowanymi pędami bocznymi. Materiał bez uszkodzeń mechanicznych, o wysokim poziomie zdrowotności (brak zasychających pędów, wolne od chorób i szkodników). Prawidłowo rozwinięty system korzeniowy bez symptomów chorobowych. Parametry zgodnie z normami i zaleceniami jakościowymi dla danego gatunku opracowane przez ZSP. 3.4. sadzenie na terenach zieleni miejskiej krzewów ozdobnych: - zakup materiału szkółkarskiego, wykopanie dołka na głębokość 20-30 cm, zaprawa dołka urodzajną ziemią, posadzenie rośliny, podlanie po posadzeniu, cięcie pielęgnacyjno-kształtujące zgodnie ze sztuką ogrodniczą, mulczowanie 5 cm warstwą kory, pielęgnacja w okresie gwarancyjnym, w tym: - podlewanie wg potrzeb, - wycięcie suchych pędów i samosiewów, - zasilenie nawozem wieloskładnikowym, - systematyczne pielenie, - uzupełnianie kory, - usuwanie przekwitłych kwiatostanów i dzikich pędów. Parametry materiału szkółkarskiego: Krzewy w pojemnikach, posiadające min. 2-3 pędy, o przewodnikach równomiernie rozmieszczonych lub typowo dla danego gatunku, bez uszkodzeń mechanicznych, o wysokim poziomie zdrowotności (brak zasychających pędów, wolne od chorób i szkodników). Prawidłowo rozwinięty system korzeniowy bez symptomów chorobowych. Parametry rododendronów: wysokość części nadziemnej co najmniej 50 cm, szerokość min. 70 cm. Parametry pozostałych krzewów ozdobnych: zgodnie z normami i zaleceniami jakościowymi dla danego gatunku krzewu opracowane przez ZSP. 3.5. wykonanie trawników wraz z pielęgnacją: - oczyszczenie i wyrównanie terenu, zdjęcie nadmiaru ziemi nad krawężnikiem lub wybranie 5 cm warstwy gruntu rodzimego, przekopanie na głębokość ok. 25 cm, wyrównanie powierzchni, nawiezienie i równomierne rozłożenie urodzajnej warstwy ziemi - grubość 5 cm na całej powierzchni, zawałowanie powierzchni, wysianie odpowiedniej dawki mieszanki traw i jej przykryciu torfem warstwą 2 cm, powtórne zawałowanie, podlanie, zabezpieczenie nowo założonego trawnika siatką umocowaną drewnianymi kołkami do czasu wzejścia trawy, pielęgnacja w okresie gwarancyjnym - nawożenie, odchwaszczanie, dosianie trawy, podlewanie, utrzymanie w czystości, koszenie z wygrabieniem, załadunek i wywóz pokosu. 3.6. pielęgnacja i utrzymanie donic betonowych i wież kwiatowych (z zakupem donic i wież kwiatowych, obsadzeniem i rozstawieniem we wskazanych miejscach), w tym: - wymiary i ilość donic betonowych - 5 szt. okrągłe, wysokość 70 cm, średnica 110 cm (kolorystyka betonu: grys granitowy), zakres czynności: wypełnienie donic glebą urodzajną, obsadzenie iglakami typu żywotnik i jałowiec w ilości 3-4 szt./donicę, nawożenie 1 raz w terminie do 15 lipca nawozami otoczkowanymi, np. Osmocote, Multicote; spulchnianie gleby; bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, podlewanie; ochrona przed chorobami i szkodnikami; wymiana roślin (nie przyjętych lub uschniętych w związku z nieprawidłową pielęgnacją), - wymiary i ilość wież kwiatowych - pierścieniowe (stożek ścięty), wysokość l = 1200 mm, średnica podstawy 1200 mm, ilość pierścieni 6, zakres czynności: wypełnienie mis glebą i zastosowanie hydrożelu, obsadzenie pelargoniami (pelargonium peltatum, czerwona, różowa), ilość sadzonek 80 szt./wieżę, zasilanie dolistne 1 raz w tygodniu; spulchnianie gleby; bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, usuwanie przekwitłych kwiatów; dosadzanie sadzonek, podlewanie; ochrona przed chorobami i szkodnikami; usunięcie roślin po ich wegetacji, utylizacja odpadów, usuniętych roślin i ich części; wykonanie na wieżach kwiatowych dekoracji świątecznej z gałęzi iglastych wolnych od chorób i szkodników. 4. Realizacja zakresu rzeczowego następowała będzie w oparciu o pisemne Wskazania Zamawiającego wg wzoru, który jest załącznikiem nr 1 do projektu umowy - do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego, tj. kwoty 70.000,00 zł brutto. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na prace związane z wykonaniem nasadzeń roślin wieloletnich, wysadzony wieloletni materiał roślinny i wykonane trawniki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia i stanowiących nie więcej niż 30% jego wartości.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług doświadczenia w wykonaniu co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu i pielęgnacji nasadzeń roślin ozdobnych o wartości min. 30.000,00 zł brutto każde, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania w wykazie urządzeń technicznych (sprzętu) dysponowania: 1) urządzeniem do podlewania - beczkowozem - 1 szt., 2) opryskiwaczami - 2 szt., 3) samochodem dostawczym o ładowności do 3,5 t - 2 szt., 4) łopatami, taczkami, grabiami, nożami, sekatorami, przyrządem do sadzenia cebul, 5) sprzętem do zamiatania i utrzymania czystości. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (potencjałem technicznym) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (potencjału technicznego) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1) osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi i kontrolę jakości robót, legitymującej się dyplomem ukończenia wyższej lub średniej szkoły ogrodniczej, 2) co najmniej jednej osoby z min. 3-letnim stażem zatrudnienia w firmie zajmującej się pielęgnacją roślin ozdobnych, 3) co najmniej trzech pracowników przewidzianych do wykonania prac o charakterze technicznym, Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób zdolnych do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty 9,75 zł na konto zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08. Podinspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Joanna Fijołek, tel. 32 339-23-06. Fax 32 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Utrzymanie czystości w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.