Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Chmielno: Rozbudowa i przebudowa oraz doposażenie obiektów Gminnego Ośrodka Zdrowia w Chmielnie i Miechucinie w gminie Chmielno celem poprawy dostępu i jakości podstawowych usług medycznych.
Numer ogłoszenia: 75189 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno , ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, faks 058 6842216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa oraz doposażenie obiektów Gminnego Ośrodka Zdrowia w Chmielnie i Miechucinie w gminie Chmielno celem poprawy dostępu i jakości podstawowych usług medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych tj. rozbudowy, istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia wraz z przebudową II kondygnacji mieszkalnej, celem stworzenia ZOZ o programie nie przekraczającym 6 gabinetów lekarskich wraz z wyposażeniem. Prace budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym nie mogą spowodować zamknięcia ZOZ. II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania, I kondygnacji, istniejącego budynku oświatowo - mieszkalnego na potrzeby Zakładu Opieki Zdrowotnej o programie nie przekraczającym 6 gabinetów lekarskich wraz z wyposażeniem. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacjach projektowych, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączonych na stronie internetowej zamawiającego jako integralne załączniki do niniejszej specyfikacji. Wyposażenie - ZOZ Chmielno 1. fotel ginekologiczny w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 2. aparat EKG w gabinecie zabiegowym - 3 kanałowy z ekranem graficznym (kod resortowy 0060) - 1 szt. 3. kolposkop w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 4. KTG (kardiotokograf) w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 5. Aparat USG stacjonarny do badań: piersi, jąder, tarczycy, położniczych, jamy brzusznej, ginekologicznych i tkanek mięśniowych w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 6. Waga lekarska tradycyjna (nie elektroniczna) z możliwością mierzenia wzrostu w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 7. Detektor tętna płodu w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 8. Autoklaw 17 litrów w klasie B w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 9. Unit stomatologiczny z wyposażeniem (turbina, mikromotor, skaler, lampa do wypełnień ze światłem) w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 10. Sprężarka do unitu stomatologicznego w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 11. Destylarka w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 12. Kozetka lekarska w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 13. Lampa bezcieniowa w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 14. Szafka przeszklona dwudrzwiowa metalowa biała w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 15. Szafa kartoteczna w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 2 szt, 16. Lampa bakteriobójcza stojąca do przestawiania w gabinecie ginekologicznym (kod resortowy 1450) - 1 szt, 17. Lodówka do gabinetu zabiegowego do 150 cm w gabinecie zabiegowym dla dzieci (kod resortowy 0060) - 1 szt, 18. Kozetka lekarska w gabinecie zabiegowym dla dzieci (kod resortowy 0060) - 2 szt, 19. Kozetka lekarska standardowa w gabinecie pediatrycznym (kod resortowy 0060) - 1 szt, 20. Szafa przeszklona dwudrzwiowa w gabinecie zabiegowym dla dzieci (kod resortowy 0060) - 2 szt, 21. Szafa kartoteczna pięcioskrzydłowa do formatu B5 (jeden rząd kopert w szufladzie) w rejestracji poradni ogólnej (kod resortowy 0010) - 9 szt, Wyposażenie ZOZ Miechucino 1. Autoklaw 17 litrów w klasie B w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 2. Unit stomatologiczny z wyposażeniem (turbina, mikromotor, skaler, lampa do wypełnień ze światłem) w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 3. Sprężarka do unitu stomatologicznego w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 4. Destylarka w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 5. Szafka kartoteczna w gabinecie stomatologicznym (kod resortowy 1800) - 1 szt, 6. Szafa kartoteczna pięcioskrzydłowa do formatu B5 (jeden rząd kopert w szufladzie) w rejestracji poradni ogólnej (kod resortowy 0010) - 6 szt,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu metoda spełnia lub nie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu metoda spełnia lub nie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu metoda spełnia lub nie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu metoda spełnia lub nie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu metoda spełnia lub nie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chmielno
83-333 Chmielno
ul. Gryfa Pomorskiego 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 14:30, miejsce: Urząd Gminy Chmielno 83-333 Chmielno ul. Gryfa Pomorskiego 22 pokój nr 3 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.2. Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia,współfinansowana z Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.