Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Grudziądz: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 75280 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego , ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6413400, faks 56 4621334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozmieszczenie fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego z podziałem na zadania opisane w pkt. IV SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy niniejszego postępowania
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - z wyjątkiem zadania 1 poz.2 i 5, zadania 4, zadania 5, zadania 6, zadania 8
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta - wg formularza załączonego do SIWZ. 2. Formularz cenowy - wg załącznika do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.bieganski.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16, codziennie od godz. 8.00 do godz. 14.00 (oprócz dni wolnych od pracy)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16, codziennie od godz. 8.00 do godz. 14.00 (oprócz dni wolnych od pracy)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Diatermia indukcyjna typu terapuls z wyposażeniem dodatkowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia indukcyjna typu terapuls z wyposażeniem dodatkowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Maty do ćwiczeń sensomotorycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maty do ćwiczeń sensomotorycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kolumna do ćwiczeń z oporem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumna do ćwiczeń z oporem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dyski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie do systemu Reha Com.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do systemu Reha Com.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ławeczka szwedzka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ławeczka szwedzka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wałki rehabilitacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wałki rehabilitacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Piłki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piłki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Taśmy Thera Band.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy Thera Band.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Aktywny podnośnik pionizujący z elektryczną regulacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktywny podnośnik pionizujący z elektryczną regulacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw do magnetostymulacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do magnetostymulacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Uniwersalne dwukanałowe aparaty do elektroterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalne dwukanałowe aparaty do elektroterapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Urządzenia do ćwiczeń stawu skokowego z oporem elastycznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do ćwiczeń stawu skokowego z oporem elastycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Urządzenie do terapii ruchowej kończyn dolnych dla pacjentów leżących (trening pasywny i aktywny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do terapii ruchowej kończyn dolnych dla pacjentów leżących (trening pasywny i aktywny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dwupłytowy posturograf do badania i treningu równowagi z interfejsem z feedbackiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwupłytowy posturograf do badania i treningu równowagi z interfejsem z feedbackiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw do rejestracji i treningu z wykorzystaniem EMG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do rejestracji i treningu z wykorzystaniem EMG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa i przebudowa chodników na terenie miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w Grudziądzu (...)"
- Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej nr 1416C Zielnowo-Fijewo w km 0+000 do 1+897 wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w km 0+000 do 2+935
- Budowa tj. utwardzenie części działki - miejsca postojowe, dojazdy, dojścia na terenie Ogniska Pracy Pozaszkolnej przy ul. Chełmińskiej 104 w Grudziądzu
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.