eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KampinosCzęść 1.Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 259 ha dla terenu wsi Kampinos A. Cześć 2. Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 160 ha dla ter

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Kampinos: Część 1.Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 259 ha dla terenu wsi Kampinos A. Cześć 2. Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 160 ha dla terenu części wsi Wiejca.
Numer ogłoszenia: 75290 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos , ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, faks 0-22 725-04-44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1.Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 259 ha dla terenu wsi Kampinos A. Cześć 2. Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 160 ha dla terenu części wsi Wiejca..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Cześć 1: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kampinos dla terenu wsi Kampinos A (powierzchnia około 259 ha). Obszar do opracowania projektu planu jest opisany w Uchwale Rady Gminy Kampinos Nr XXX/136/08 z dnia 15 grudnia 2008r. w/s przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego wieś Kampinos A, stanowiącej załącznik nr 8a W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kampinos teren przeznaczony jest pod budownictwo mieszkaniowe w strefie rozwoju osadnictwa. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kampinos dla terenu część wsi Wiejca (powierzchnia około 160 ha). Obszar do opracowania projektu planu jest opisany w Uchwale Rady Gminy Kampinos Nr XXX/135/08 z dnia 15 grudnia 2008r. w/s przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część wieś Wiejca stanowiącej załącznik nr 8b W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kampinos teren przeznaczony jest pod budownictwo mieszkaniowe w strefie rozwoju osadnictwa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 1 i nr 2 obejmuje: 1)Analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 2)Opracowanie koncepcji planu w jednym wariancie 3)Prezentację koncepcji planu Wójtowi Gminy Kampinos, 4)Opracowanie projektu planu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, Wójta Gminy Kampinos i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w tym prezentacja planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej 5)Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy Kampinos, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, 6)Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 7)Przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227). 8)Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 9)Sporządzenie wniosków o zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz gruntów leśnych na cele nieleśne i nierolnicze, 10)Opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 11)Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 12)Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, 13)Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 14)Wprowadzenie zmian do projektu planu z rozpatrzeniem uwag, o których mowa w poz. 12, 15)Prezentacja projektu planu Radzie Gminy Kampinos oraz Wójtowi Gminy Kampinos wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 16)Ponowne uzgadnianie projektu planu, 17)Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień, 18)Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 3. Wykonawca sporządzi kopie planu w wersji elektronicznej ( dyskietka, oraz płyta CD w formacie Portale Dokument Format (PDF) - 1 egzemplarz oraz Joint Photographic Experts Group (JPG) - 1 egzemplarz, oraz w postaci drukowanej w następujących ilościach egzemplarzy: 1)Projekt planu do wewnętrznego opiniowania w 4 (czterech) egzemplarzach 2)Prognoza oddziaływania na środowisko w 3 (trzech) egzemplarzach 3)Projekt planu do opiniowania i uzgodnienia w 23 (dwudziestu trzech) egzemplarzach, 4)Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia w 2 (dwóch) egzemplarzach, 5)Projekt planu do uchwalenia w 3 (trzech) egzemplarzach, 6)Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu w 2 (dwóch) egzemplarzach, 7)Projekt planu do publikacji w 9 (dziewięciu) egzemplarzach, 8)Dokumentacja formalno - prawna w 2 (dwóch) egzemplarzach (oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niżej wymienione warunki tj.: 1)Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Celem spełnienia warynku określonego w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca musi wykazać iż: Część nr 1. - wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 100 ha, - co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia urbanistyczneoraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami). Część nr 2.- wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 60 ha., - co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia urbanistyczneoraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami)3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń na część nr 1 i częśc nr 2: 1)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikami do SIWZ na część nr 1 i częśc nr 2 2) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty nalezy na częśc nr 1 i część nr 2 należy załączyć: a)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - część nr 1 -Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia zawodowe tj. uprawnienia urbanistyczne oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami) - częśc nr 2 - Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia zawodowe tj. uprawnienia urbanistyczne oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami) b) co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia urbanistyczneoraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami) c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Dla Wykonawców składających ofertę na część nr 1 w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 4a do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy - Dla Wykonawców składających ofertę na część nr 2 w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 4b do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy d) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, ze wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienia z należytą starannością: - dla Wykonawców składających ofertę na część nr 1. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 100 ha. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować powierzchni kilku opracowań planów zagospodarowania przestrzennego o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej powierzchni porównywalnej - dla Wykonawców składających ofertę na część nr 2. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 60 ha. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować powierzchni kilku opracowań planów zagospodarowania przestrzennego o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej powierzchni porównywalnej. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI, pkt 1, ppkt 1): - lit. a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty, o których mowa w pkt 3, ppkt 1) lit a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinos.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kampinios ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kampinios ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 259 ha dla terenu wsi Kampinos A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kampinos dla terenu wsi Kampinos A (powierzchnia około 259 ha). Obszar do opracowania projektu planu jest opisany w Uchwale Rady Gminy Kampinos Nr XXX/136/08 z dnia 15 grudnia 2008r. w/s przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego wieś Kampinos A, stanowiącej załącznik nr 8a Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obejmuję: 1) Analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 2) Opracowanie koncepcji planu w jednym wariancie 3) Prezentację koncepcji planu Wójtowi Gminy Kampinos, 4) Opracowanie projektu planu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, Wójta Gminy Kampinos i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w tym prezentacja planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej 5) Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy Kampinos, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, 6) Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 7) Przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227). 8) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 9) Sporządzenie wniosków o zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz gruntów leśnych na cele nieleśne i nierolnicze, 10) Opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 11) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 12) Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, 13) Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 14) Wprowadzenie zmian do projektu planu z rozpatrzeniem uwag, o których mowa w poz. 12, 15) Prezentacja projektu planu Radzie Gminy Kampinos oraz Wójtowi Gminy Kampinos wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 16) Ponowne uzgadnianie projektu planu, 17) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień, 18) Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 3. Wykonawca sporządzi kopie planu w wersji elektronicznej ( dyskietka, oraz płyta CD w formacie Portale Dokument Format (PDF) - 1 egzemplarz oraz Joint Photographic Experts Group (JPG) - 1 egzemplarz, oraz w postaci drukowanej w następujących ilościach egzemplarzy: 1) Projekt planu do wewnętrznego opiniowania w 4 (czterech) egzemplarzach 2) Prognoza oddziaływania na środowisko w 3 (trzech) egzemplarzach 3) Projekt planu do opiniowania i uzgodnienia w 23 (dwudziestu trzech) egzemplarzach, 4) Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia w 2 (dwóch) egzemplarzach, 5) Projekt planu do uchwalenia w 3 (trzech) egzemplarzach, 6) Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu w 2 (dwóch) egzemplarzach, 7) Projekt planu do publikacji w 9 (dziewięciu) egzemplarzach, 8) Dokumentacja formalno - prawna w 2 (dwóch) egzemplarzach (oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację) Niezgodności pomiędzy zapisem elektronicznym, a forma pisemną będą rozstrzygane w ten sposób, że oryginał opracowania stanowi forma pisemna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 160 ha dla terenu części wsi Wiejca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kampinos dla terenu część wsi Wiejca (powierzchnia około 160 ha). Obszar do opracowania projektu planu jest opisany w Uchwale Rady Gminy Kampinos Nr XXX/135/08 z dnia 15 grudnia 2008r. w/s przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część wieś Wiejca stanowiącej załącznik nr 8b Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 2)Opracowanie koncepcji planu w jednym wariancie 3)Prezentację koncepcji planu Wójtowi Gminy Kampinos, 4)Opracowanie projektu planu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, Wójta Gminy Kampinos i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w tym prezentacja planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej 5)Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy Kampinos, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, 6)Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 7)Przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227). 8)Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 9)Sporządzenie wniosków o zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz gruntów leśnych na cele nieleśne i nierolnicze, 10)Opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 11)Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 12)Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, 13)Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 14)Wprowadzenie zmian do projektu planu z rozpatrzeniem uwag, o których mowa w poz. 12, 15)Prezentacja projektu planu Radzie Gminy Kampinos oraz Wójtowi Gminy Kampinos wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 16)Ponowne uzgadnianie projektu planu, 17)Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień, 18)Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 3. Wykonawca sporządzi kopie planu w wersji elektronicznej ( dyskietka, oraz płyta CD w formacie Portale Dokument Format (PDF) - 1 egzemplarz oraz Joint Photographic Experts Group (JPG) - 1 egzemplarz, oraz w postaci drukowanej w następujących ilościach egzemplarzy: 1)Projekt planu do wewnętrznego opiniowania w 4 (czterech) egzemplarzach 2)Prognoza oddziaływania na środowisko w 3 (trzech) egzemplarzach 3)Projekt planu do opiniowania i uzgodnienia w 23 (dwudziestu trzech) egzemplarzach, 4)Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia w 2 (dwóch) egzemplarzach, 5)Projekt planu do uchwalenia w 3 (trzech) egzemplarzach, 6)Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu w 2 (dwóch) egzemplarzach, 7)Projekt planu do publikacji w 9 (dziewięciu) egzemplarzach, 8)Dokumentacja formalno - prawna w 2 (dwóch) egzemplarzach (oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację) Niezgodności pomiędzy zapisem elektronicznym, a forma pisemną będą rozstrzygane w ten sposób, że oryginał opracowania stanowi forma pisemna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.