Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Gorzyce: Dostawa produktów farmaceutycznych i materiałów medycznych oraz pozostałych produktów dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Numer ogłoszenia: 75301 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach , ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 032 4511697, faks 032 4511696.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woloizol.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych i materiałów medycznych oraz pozostałych produktów dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów farmaceutycznych i materiałów medycznych oraz pozostałych produktów dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.69.25.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w niżej wymienionych kwotach dla poszczególnych zadań: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 13000,00 zł. słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100; 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 1000,00 zł. słownie: tysiąc złotych 00/100; 3) dla zadania nr 5 w wysokości: 1800,00 zł. słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez Ministra Zdrowia (jeśli przepisy prawa wymagają takiego wpisu) i/lub Deklaracje zgodności CE producenta, gdzie przepisy tego wymagają-dla zadań nr 6 i nr 8.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 wraz z wyliczeniem całkowitej wartości oferty; 2. Oświadczenie o podwykonawstwie na załączniku nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ustawowa zmiana stawek podatku VAT; 2. Zmiana oznaczenia stron w wyniku następstwa prawnego; 3. Zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji, chwilowego braku na rynku określonego materiału medycznego/produktu farmaceutycznego; 4. Zmiana ceny w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową oraz możliwość obniżenia cen jednostkowych w sytuacjach czasowej promocji, obniżek cen lub też na podstawie odrębnych przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woloizol.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Oppiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach, ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Oppiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach, ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 854 relacji Annopol - gr. woj. lubelskiego - Antoniów - Gorzyce polegającej na budowie drogi dla pieszych w miejscowościach Wrzawy i Gorzyce.
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.