Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Warszawa: Dostawa części zamiennych do pojazdów, numer postępowania: D/13/03/2010
Numer ogłoszenia: 75302 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów, numer postępowania: D/13/03/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów z podziałem na pięć zadań: zadanie nr 1 - części zamienne do pojazdu marki LUBLIN; HONKER; zadanie nr 2 - części zamienne do pojazdu marki STAR 266; STAR 200; STAR MAN 12.225; AUTOSAN H9; JELCZ 325; JELCZ 622; zadanie nr 3 - części zamienne do pojazdu marki FIAT SEICENTO; FIAT PUNTO; FIAT SIENA; MERCEDES 310 D; POLONEZ; FORD 100L; RENAULT MEGANE; DAEWOO ESPERO; zadanie nr 4 - dostawa ogumienie do pojazdów; zadanie nr 5 - dostawa części zamiennych do sprzętu transportowego i przeładunkowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: - na zadanie 1 - 45 000,00 zł; - na zadanie 2 - 20 000,00 zł; - na zadanie 3 - 6 700,00 zł; - na zadanie 4 - 16 000,00 zł; - na zadanie 5 - 15 000,00 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, Ze Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 102 700,00 zł, w tym na: - zadanie 1 - 45 000,00 zł. - zadanie 2 - 20 000,00 zł. - zadanie 3 - 6 700,00 zł. - zadanie 4 - 16 000,00 zł. - zadanie 5 - 15 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie szczegółowe o: - należytym wykonaniu minimum dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wskazaną w III 3.2) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; - posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż (wskazanej w III 3.5). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, który nalezy wypełnić bez załączania dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy - 15
- 3 - Wysokość rabatu - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadku niezależnym od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: - terminu zawarcia umowy; - okresu świadczenia a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadku świadczeń okresowych); - zmiany miejsca świadczenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3090, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3090, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa - Kancelaria Jawna budynek nr 3, pokój nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdu marki LUBLIN; HONKER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdu marki LUBLIN; HONKER.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 15
- 3. Wysokość rabatu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdu marki: STAR 266; STAR 200; STAR MAN 12.225; AUTOSAN H9; JELCZ 325; JELCZ 622.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdu marki: STAR 266; STAR 200; STAR MAN 12.225; AUTOSAN H9; JELCZ 325; JELCZ 622.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 15
- 3. Wysokość rabatu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdu marki: FIAT SEICENTO; FIAT PUNTO; FIAT SIENA; MERCEDES 310 D; POLONEZ; FORD 100L; RENAULT MEGANE; DAEWOO ESPERO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdu marki: FIAT SEICENTO; FIAT PUNTO; FIAT SIENA; MERCEDES 310 D; POLONEZ; FORD 100L; RENAULT MEGANE; DAEWOO ESPERO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 15
- 3. Wysokość rabatu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 15
- 3. Wysokość rabatu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie branża samochodowa - przemysł motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.