Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-04-27
Og³oszenie nr 75317 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Bestwina: Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji - Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w Bestwince
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bestwina, krajowy numer identyfikacyjny
27625814400000, ul.
ul. Krakowska
111,
43512
Bestwina, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 215 77 00, e-mail
przetargi@bestwina.pl, faks
32 215 77 12.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.bip.bestwina.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Gmina Bestwina - sekretariat (pokój nr 2)
Adres:
Gmina Bestwina ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji - Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w Bestwince
Numer referencyjny: ST.271.005.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w Bestwince. Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje us³ugi: -nadzór nad robotami budowlanymi,-nadzór nad robotami instalacyjnymi (instalacje centralnego ogrzewania).Zakres inwestycji obejmuje nastêpuj±ce elementy: 1)ocieplenia ¶cian zewnêtrznych elewacji styropianem i we³n± mineraln± zgodnie z projektem, wraz z kolorystyk±, 2)wymiana parapetów zewnêtrznych 3)wymiana rynien i rur spustowych2)docieplenia ¶cian fundamentowych i piwnicznych4)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z oknami fasadowymi 5)monta¿ zadaszeñ nad drzwiami zewnêtrznymi 6)rozbiórka studzienek okien piwnicznych, monta¿ nowych studzienek 7)remont elementów dachu wraz z wymian± pokrycia 8)remont instalacji odgromowej 9)wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymian± kot³ów gazowych 10)czê¶ciowa rozbiórka (obni¿enie) komina oraz remont kominów 11)prace budowlane zwi±zane z wymian± instalacji c.o., w tym uzupe³nienie posadzek, tynków, naprawa powierzchni ¶cian, malowanie ¶cian, wykonanie nowych obudów grzejników 13)wykonanie opaski wokó³ budynku z kostki brukowej,14)przebudowa klatki schodowej wewnêtrznej i prace zwi±zane z dostosowaniem obiektu do wymogów przeciwpo¿arowych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 7 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31/07/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1.Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadaj±c± prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach:1)konstrukcyjno-budowlanej - oraz powinien w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert posiadaæ do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego lub in¿yniera kontraktu lub inwestora zastêpczego przy robocie budowlanej polegaj±cej na dociepleniu elewacji budynku o powierzchni docieplenia co najmniej 1000 m2,2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz powinien w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert posiadaæ do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego lub in¿yniera kontraktu lub inwestora zastêpczego przy robocie budowlanej polegaj±cej na wymianie lub monta¿u instalacji centralnego ogrzewania w budynku o kubaturze co najmniej 2000 m3.lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszonymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 z pó¼n. zm.).
lub spe³niaj±cymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.) tj. osobami których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±cymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa(¶wiadczenie us³ug transgranicznych).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie pkt 4.2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
a) cena ofertowa | 60 |
b) wysoko¶æ kary umownej za odst±pienie lub rozwi±zanie umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy | 20 |
c) termin stawienia siê inspektora w siedzibie Zamawiaj±cego w odpowiedzi na nieplanowane wezwanie | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera za³±czony do niniejszej SIWZ wzór umowy (za³±cznik nr 6).
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
5.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±) przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w wysoko¶ci 10 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie (³±cznie z podatkiem VAT) - od ceny ofertowej zamówienia. 5.1.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wnoszone w: -pieni±dzu - nale¿y wp³acaæ przelewem na konto: Bank Spó³dzielczy Czechowice - Dziedzice - Bestwina, konto Nr 18 8453 0002 0000 1717 2000 0120.-porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, -gwarancjach bankowych,-gwarancjach ubezpieczeniowych -porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). Uwaga:Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z porêczeniem wekslowym banku, przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego. 5.2 Zamawiaj±cy dokona zwrotu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w nastêpuj±cy sposób i terminach: - 70% zabezpieczenia zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane, - 30% wniesionego zabezpieczenia zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Uwaga nr(dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów): 1)Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),2)w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty,3)w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów,4)w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.2.1. O¶wiadczenia zgodne z za³±cznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (o¶wiadczenia z art. 25a ustawy), które nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej.2.2.O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - na formularzu oferty - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ.2.3.Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie.2.4.Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy);Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp).2.5.Spis wszystkich za³±czonych dokumentów (spis tre¶ci) - zalecane, nie wymagane.
INNE PRZETARGI BESTWINA
- "Sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 sto³ówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
- "Sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 sto³ówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
- "Sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 sto³ówek szkolnych na terenie gminy Bestwina"
- "Sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 sto³ówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIÊSO, WÊDLINY i DRÓB"
- "Sukcesywna dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 sto³ówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
wiêcej: przetargi BESTWINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Wiêcborku w aspekcie rozwoju opieki d³ugoterminowej
- "Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Czê¶æ 1: Budowa budynku magazynowego na terenie MON. Czê¶æ 2: Rozbudowa i przebudowa parkingu na terenie MON"
- Wielobran¿owy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowo¶ci Badowo-Dañki ul. Mszczonowska dz. ew. 74
- "¦wiadczenie us³ugi In¿yniera Kontraktu nad realizacj± zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Spo³eczn± Inicjatywê Mieszkaniow± KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ NA PRZEBUDOWÊ WJAZDU OD STRONY ULICY KALISKIEGO I BUDOWÊ NOWEGO WJAZDU OD STRONY ULICY RADIOWEJ
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.