To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 75321 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Czarnocin: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Czarnocin w roku 2017 w związku z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2923E Bukowiec - Brójce - Dalków - Czarnocin - Biskupia Wola na odcinku od km 10 + 545 do km 17 + 245.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48734-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53713-2017, 55340-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnocin, krajowy numer identyfikacyjny
590647888, ul.
Główna
142,
97-318
Czarnocin, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
+48446165169, faks
+48447414111, e-mail
przetargi@czarnocin.pl
Adres strony internetowej (URL): czarnocin.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Czarnocin w roku 2017 w związku z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2923E Bukowiec - Brójce - Dalków - Czarnocin - Biskupia Wola na odcinku od km 10 + 545 do km 17 + 245.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 579 984,94 zł (słownie: jeden milion pięćset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt cztery złote 94/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Czarnocin w roku 2017 w związku z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2923E Bukowiec - Brójce - Dalków - Czarnocin - Biskupia Wola na odcinku od km 10 + 545 do km 17 + 245. Sposób uruchomienia kredytu: kredyt uruchamiany w transzach na wniosek Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do 30.09.2017 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej w banku, w dniu roboczym. Wykonawca uruchomi środki z kredytu w dniu złożenia dyspozycji pod warunkiem, że dyspozycja zostanie złożona przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 10:00 tego dnia, lub w terminie wskazanym w dniu dyspozycji. Dyspozycja będzie składana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Wykonawcę w umowie. Proponowane transze: 1)30.04.2017r. - 40.254,97zł 2)31.05.2017r. - 433.878,81zł 3)30.06.2017r. - 461.657,09zł 4)31.07.2017r. - 611.676,24zł 5)30.09.2017r. - 32.517,83zł Okres spłaty kredytu: 1)2017r.: 0 zł 2)2018r.: 31.03. - 98.750,00zł, 30.06. - 98.750,00zł, 30.09. - 98.750,00zł, 31.12. - 98.750,00zł 3)2019r.: 31.03. - 98.750,00zł, 30.06. - 98.750,00zł, 30.09. - 98.750,00zł, 31.12. - 98.750,00zł 4)2020r.: 31.03. - 98.750,00zł, 30.06. - 98.750,00zł, 30.09. - 98.750,00zł, 31.12. - 98.750,00zł 5)2021r.: 31.03. - 98.750,00zł, 30.06. - 98.750,00zł, 30.09. - 98.750,00zł, 31.12. - 98.734,94zł Warunki realizacji zamówienia: 1)Oprocentowanie kredytu ustalane według zmiennej stopy procentowej tj. na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych notowanej na każdy pierwszy dzień roboczy okresu odsetkowego (kwartału kalendarzowego) powiększonej o niezmienną marżę banku. Marża musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji przedmiotu zamówienia, 2)Naliczanie odsetek dokonuje się za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego udzielenia, wg formuły: odsetki = saldo kredytu x łączne oprocentowanie x rzeczywista liczba dni w okresie obrachunkowym /365 dni w roku. Naliczania odsetek dokonuje się w okresach kwartalnych i o ich wysokości należy poinformować Zamawiającego(np. pismem na adres podany w części I SIWZ, faxem na nr 44/741 41 11, na adres e-mail:k.lula@czarnocin.pl) w terminie 7 dni przed terminem płatności. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone za dany kwartał będą płatne w terminie płatności raty kredytu, przy czym: - pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty i kończy się na 31.03.2018 roku. Pierwszy termin płatności odsetek ustala się na dzień 31.03.2018r. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek bankowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 4)Zamawiający może wnioskować o przesunięcie spłaty kredytu na termin późniejszy. 5)Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie-wykorzystania całości kredytu i nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów. 6)Zamawiający wyklucza pobieranie jakichkolwiek dodatkowych prowizji i opłat za czynności związane z udzieleniem i obsługą kredytu, za wyjątkiem odsetek od kredytu. 7)Zamawiający przewiduje możliwość zabezpieczenia spłaty kredytu w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Oświadczamy, że: Gmina Czarnocin nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS, US, instytucji finansowych ani żadnych innych podmiotów. Na naszych rachunkach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. W stosunku do Zamawiającego nie był i nie jest prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy o finansach publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168864.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 195918,13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.