Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-03
Og³oszenie nr 753275-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Dostawy rêkawic medycznych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 322 453 338,
faks: 327 707 435
e-mail: zamowieniapubliczne@zoz.net.pl,
www: www.zoz.net.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.zoz.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zoz.net.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie - za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦wiêtoch³owicach sp. z o.o., ul. Chorzowska 38, 41-605 ¦wiêtoch³owice, bud. D - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówieñ Publicznych - pokój nr 19.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 34-ZA-2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia s± dostawy rêkawic medycznych dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o. o. Specyfikacjê dostaw zawiera za³±cznik nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz cenowy”).
Zamówienie podzielone jest na 8 pakietów (czê¶ci) wymienionych w za³±czniku nr 1.1. Ka¿dy z wykonawców mo¿e z³o¿yæ ofertê w zakresie jednego lub wiêkszej ilo¶ci pakietów, natomiast w ramach da¬nego pakietu oferta musi byæ kompletna (tj. musi obejmowaæ wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia okre¶li³ szczegó³owo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza tak¿e produkt równowa¿ny, przez który rozumie siê asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w za³±czniku nr 1.1 („Formularz cenowy”) i o parametrach – je¶li je doprecyzowano – nie gorszych z punktu widzenia u¿ytkownika.
Podane w formularzu cenowym ilo¶ci dotycz± okresu 12 miesiêcy (na taki okres zostan± zawarte umowy), ilo¶ci te maj± charakter orientacyjny i mog± siê zmieniaæ w zale¿no¶ci od potrzeb szpitala.
Dostawy (dla wszystkich pakietów) bêd± siê odbywaæ transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie.
Pozosta³e warunki zamówienia okre¶lone s± w za³±czniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.14.20
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiaj±cy nie wymaga dokumentów na wezwanie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego (dla ca³o¶ci zaoferowanych produktów) w zakresie: sk³adu, rozmiarów, rodzaju materia³u – w postaci katalogu, a je¿eli nie zawiera on potwierdzenia spe³nienia tych wymagañ, to równie¿ w postaci: ulotek, etykiet handlowych, itp.
Uwaga: Na ka¿dym dokumencie wymienionym w punkcie nr 3.2 nale¿y wyra¼nie zaznaczyæ, np. odrêcznie, której pozycji w formularzu cenowym dokument ten dotyczy. Je¿eli dany dokument obejmuje wiêcej ni¿ jeden asortyment (np. dla danego produktu ró¿ne jego wersje, rozmiary, itp.) umieszczone oznaczenie – w którym pakiecie i pozycji zaoferowano opisany asortyment – musi wyra¼nie wskazywaæ jedn± wersjê, rozmiar, itp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 80,00 |
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
| termin dostaw: | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
okre¶lono we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca sporz±dza ofertê wg wzoru formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji, do³±czaj±c do niej: 1. formularz cenowy (wg wzoru za³±cznika nr 1.1 do specyfikacji); 2. o¶wiadczenia i dokumenty s³u¿±ce wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej w punkcie III.3 (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do specyfikacji); 3.pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii (je¿eli dotyczy, zgodnie z wymaganiami specyfikacji). O¶wiadczenie potwierdzaj±ce posiadanie dopuszczenia do obrotu i do u¿ywania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa – dla ca³ego zaoferowanego asortymentu, scharakteryzowanego w za³±czniku nr 1.1 oraz o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymogi zamawiaj±cego zawarte jest w formularzu oferty. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: Rêkawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawice
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin dostaw: | 10,00 |
| cena: | 80,00 |
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
Nazwa: Rêkawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawice
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin dostaw: | 10,00 |
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
| cena: | 80,00 |
Nazwa: Rêkawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawice
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
| cena: | 80,00 |
| termin dostaw: | 10,00 |
Nazwa: Rêkawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawice
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin dostaw: | 10,00 |
| cena: | 80,00 |
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
Nazwa: Rêkawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawice
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
| cena: | 80,00 |
| termin dostaw: | 10,00 |
Nazwa: Rêkawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawice
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 80,00 |
| termin dostaw: | 10,00 |
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
Nazwa: Rêkawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawice
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin dostaw: | 10,00 |
| cena: | 80,00 |
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
Nazwa: Rêkawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawice
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin dostaw: | 10,00 |
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
| cena: | 80,00 |
Nazwa: Rêkawiczki foliowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Rêkawiczki foliowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141420-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| szybko¶æ reakcji na reklamacje: | 10,00 |
| termin dostawy: | 10,00 |
| cena: | 80,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzêtu i wyposa¿enia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- "Dostawa rêkawiczek diagnostycznych - nieja³owych oraz rêkawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SPZOZ w Krasnymstawie "
- Dostawy materia³ów medycznych ujête w 13 zadaniach
- ¶rodki farmaceutyczne, ¶rodki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- leki,odczynniki laboratoryjne, ¶rodki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
wiêcej: Rêkawice chirurgiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





