Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Świętoszów: Dostawa roślin uprawnych (warzyw, owoców krajowych).
Numer ogłoszenia: 75342 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa roślin uprawnych (warzyw, owoców krajowych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania: Zadanie Nr 1 - Dostawa warzyw gr. II; Zadanie Nr 2 - Dostawa owoców gr. II;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, że oferowane produkty będą pochodzić od producenta, który wdrożył i stosuje dobrą praktykę produkcyjną (GMP) oraz dobrą praktykę higieniczną (GHP) - jest zawarte w formularzu ofertowym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5350 budynek 13 pok. 213
ul. Marszowa 1
59-726 Świętoszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5350 budynek 13 -kancelaria jawna ul. Marszowa 1 59-726 Świętoszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw gr. II;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z: ustawą z dnia 25 VIII 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz z obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej aktami prawnymi; Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem do magazynów zamawiającego - odbiorców na wyłączny koszt i ryzyko wykonawcy. Częstotliwość dostaw określona jest w załączniku nr 6- opis przedmiotu zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego - Odbiorcę z min. jednodniowym wyprzedzeniem. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faxem lub w czasie dostawy na następną dostawę. Godziny dostaw Wykonawca uzgodni indywidualnie z Odbiorcą. Miejscem dostaw będą magazyny Zamawiającego znajdujące się : - 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1 - teren JW 2399 - 68-100 Żagań ul. Szosa Żarska- teren JW 4071 - 59-700 Bolesławiec ul. Wojska Polskiego 45- teren JW 1145 - 67-200 Głogów ul. Wojska Polskiego 58- teren JW 3444.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców gr. II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z: ustawą z dnia 25 VIII 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz z obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej aktami prawnymi; Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem do magazynów zamawiającego - odbiorców na wyłączny koszt i ryzyko wykonawcy. Częstotliwość dostaw określona jest w załączniku nr 6- opis przedmiotu zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego - Odbiorcę z min. jednodniowym wyprzedzeniem. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faxem lub w czasie dostawy na następną dostawę. Godziny dostaw Wykonawca uzgodni indywidualnie z Odbiorcą. Miejscem dostaw będą magazyny Zamawiającego znajdujące się : - 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1 - teren JW 2399 - 68-100 Żagań ul. Szosa Żarska- teren JW 4071 - 59-700 Bolesławiec ul. Wojska Polskiego 45- teren JW 1145 - 67-200 Głogów ul. Wojska Polskiego 58- teren JW 3444.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i szkolnego schroniska młodzieżowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach w roku 2025"
- Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw
- . Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie w 2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Tuchowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Bliznem Jasińskiego
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.