eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Odbiór i termiczna utylizacja odpadów medycznych.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Chojnice: Odbiór i termiczna utylizacja odpadów medycznych.
Numer ogłoszenia: 7540 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3956974, fax 052 3956569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i termiczna utylizacja odpadów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i termiczna utylizacja odpadów medycznych ze Szpitala Specjalistycznego w Chojnicach w ciągu ośmiu miesięcy w ilości 69000 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.30 - Usługi spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić tylko Wykonawcy, którzy: 1) Warunki podmiotowe: a. Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia ogłoszenia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia składanej oferty. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki przedmiotowe: a. Wykonawca powinien posiadać instalacje do termicznego unieszkodliwiania odpadów (odpady nie są segregowane w miejscu ich powstawania). b. Wykonywana usługa musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i epidemiologicznymi w tym zakresie (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2001 r. nr 62 poz. 628 z późn. zm) i inne obowiązujące przepisy). c. Do wywozu odpadów muszą być wykorzystywane odpowiednio przystosowane do tego celu środki transportu zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych. Ocena spełniania warunków udziału dokonana będzie w oparciu o dokumenty wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (na zasadzie spełnia/nie spełnia), a w tym na podstawie: - decyzji na zbieranie, transport i termiczne unieszkodliwianie odpadów objętych przedmiotowym zamówieniem, - zezwolenia na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów, - polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 25% ceny składanej przez niego oferty, - dokumentów i oświadczenia wymienionych w punkcie IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, na których należy złożyć ofertę: 1.1 Oferta 1.2 Projekt umowy 1.3 Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem (każda strona dokumentu) przez wykonawcę: 2.1 Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy). 2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.8 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 2.9 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.10 Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania, transportu i termicznego unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotowym zamówieniem. 2.11 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca (urządzenia do utylizacji, środki transportu, pojemniki (liczba pojemników, typ pojemnika, pojemność) urządzenia pomiarowe - wagi odpadów lub informację, iż samochody wyposażone są w urządzenia pomiarowe). 2.12 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.13 Decyzję w sprawie pozwolenia na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów. 2.14 Polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 25% wartości składanej oferty. 2.15 Świadectwo kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadami. 2.16 Zaświadczenia ADR uprawniające kierowców do przewozu towarów niebezpiecznych. 2.17 Świadectwo doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych. 2.18 Licencja lub zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne. 2.19 Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci dla osób zajmujących się unieszkodliwianiem odpadów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chojnice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice pok. 119 - zamówienia publiczne.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice pok. 119 - zamówienia publiczne osoby upoważnione do przyjęcia ofert: Anna Wutrych, Anna Tuszkiewicz-Rudnik, Monika Ciesie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.