Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Katowice: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników informacji dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
Numer ogłoszenia: 75417 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2546031 w. 249, 2504164, faks 032 2541717.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników informacji dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb zamawiającego fabrycznie nowych materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do posiadanych drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników informacji. Zamawiający przewidział podział zamówienia na części, zgodnie ze Specyfikacją techniczno-cenową zawierającą szczegółowy wykaz produktów które będą podlegały dostawie, stanowiącą załącznik Nr 1.1. oraz załącznik Nr 1.2. do SIWZ. Cześć I - Materiały biurowe, Część II - Materiały eksploatacyjne - tusze, głowice do posiadanych drukarek atramentowych, tonery do posiadanych drukarek laserowych, kserokopiarek, tusze i tonery do posiadanych urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośniki informacji. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Wszystkie zaoferowane przez wykonawcę materiały muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG,lata 2007-2013 Priorytet 2.3 w ramach Projektu Nr UDA-POIG.02.03.00-00-033/10 Rozbudowa infrastruktury informatycznej gromadzenia, przetwarzania i analizy danych środowiskowych (IN2IN); POIG,lata 2007-2013 Priorytet 1.1.2 w ramach Projektu Nr UDA-POIG. 01.01.02-24-078/09 1.1.2 Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika zaporowego (ZIZOZAP); POIG,lata 2007-2013 Priorytet 1.3.1 w ramach Projektu Nr UDA-POIG.01.03.01-00-181/09-04 Geokompozyty sorbujące wodę.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. VECTOR Spółka z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18923,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21446,08
Oferta z najniższą ceną: 21446,08 / Oferta z najwyższą ceną: 22473,12
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne - tusze, głowice do posiadanych drukarek atramentowych, tonery do posiadanych drukarek laserowych, kserokopiarek, tusze i tonery do posiadanych urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośniki informacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Spółka z o.o., Al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56895,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66857,88
Oferta z najniższą ceną: 66857,88 / Oferta z najwyższą ceną: 70563,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8. Zaproszenie zostało wysłane do 14 wykonawców znanych na rynku usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego
- Zakup 4 sztuk kamizelek kuloodpornych dla potrzeb Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach oraz 8 sztuk kamizelek taktycznych wraz z wkładami balistycznymi klasy odporności III+ - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego łączącego ul. Brynowską z ul. Parkową w Katowicach
- BO - L2/05/XI - Plac zabaw dla Miejskiego Przedszkola nr 12 w Katowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów papierniczo - biurowych
- Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i pudeł archiwizacyjnych na potrzeby ŁOR i 21 BP ARiMR w województwie łódzkim - w podziale na części
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Boguszach
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.