eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDotyczy drobnych prac remontowychmalowania magazynu ziemiopłodów, remont sali nr6, nr7, remont kuchni wewnątrzoddziałowej w II Oddziale Chorób Dziecięcych, malowanie pomieszczeń Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Kielce: Dotyczy drobnych prac remontowych: malowania magazynu ziemiopłodów, remont sali nr6, nr7, remont kuchni wewnątrzoddziałowej w II Oddziale Chorób Dziecięcych, malowanie pomieszczeń Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Numer ogłoszenia: 75433 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dotyczy drobnych prac remontowych: malowania magazynu ziemiopłodów, remont sali nr6, nr7, remont kuchni wewnątrzoddziałowej w II Oddziale Chorób Dziecięcych, malowanie pomieszczeń Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane obejmujące: Pakiet nr1- malowanie magazynu ziemiopłodów ( 1 pomieszczenie i korytarz) w Dziale Żywienia; Pakiet nr2- remont sali nr6 i nr7, kuchni wewnątrzoddziałowej w II Oddziale Chorób Dziecięcych, Pakiet nr3- malowanie pomieszczeń Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1i2 ustawy. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana poprzez bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów, sprawdzenie dokumentów pod względem zgodności z ustawą oraz obowiązującymi przepisami i wymogami specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji, kosztorys ofertowy, oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji; w przypadku składania oferty wspólnej ww dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie z mocy art.36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do specyfikacji, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz, oświadczenie w trybie art 44 ustawy załącznik nr4 do niniejszej specyfikacji. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej określające pełną nazwę status prawny i dokładny adres Wykonawcy potwierdzający że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: wykazu wykonanych dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługm stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie, wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym kierownik robót, który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie niezbędnych do wykonania robót. Dokumenty stwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamie4szkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy art 141 ustawy. Postanowienia specyfikacji dotyczące wykonawcy stosuje sie odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski poświadczonym przez Wykonawcę W celu potwierdzenia że oferowane roboty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Zamawiający żąda oświadczenia że wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje materiałów zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, oraz że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z obowiązującymi przepisamiWymaga się aby wykonawca zdobył wszystkie informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Wszystkie załączniki, kosztorysy ślepe stanowią integralną część specyfikacji. Przed sporządzeniem oferty wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej miejsc na terenie obiektu w których będzie wykonywany przedmiot umowy. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Polski z uwzględnieniem Zakładów Opieki zdrowotnej. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia .Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im Władysława Buszkowskiego w Kielcach, ul. Langiewicza 2, Pawilon A. pokój 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im Władysława Buszkowskiego w Kielcach ul Langiewicza 2 , Pawilon A, pokój 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr1-malowanie magazynu ziemiopłodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie magazynu ziemiopłodów ( 1 pomieszczenie i korytarz) w Dziale Żywienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr2-remont sali nr6 i nr7, kuchni wewnątrzoddziałowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sali nr6 i nr7, kuchni wewnątrzoddziałowej w II Oddziale Chorób Dziecięcych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr3-malowanie pomieszczeń Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.