Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Grójec: Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku biurowego dla Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu
Numer ogłoszenia: 75442 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6651100, fax 048 6704414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku biurowego dla Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku biurowego dla Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu; Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:w wysokości: 40 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki: 1.) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.) Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel; Wymagane wykształcenie i uprawnienia: -wykształcenie wyższe lub średnie techniczne budowlane - uprawnienia budowlane dla kierownika budowy w branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia; 6). Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej wykonanej w ciągu 5 ostatnich lat o podobnym rodzaju o wartości co najmniej 700 000 zł poparte referencjami potwierdzającymi wykonanie tych robót należycie. 7.) Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku; 8.) Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót; 9.) Udzielą min. 4 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia; 10.) Pozostałe warunki określone w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2.) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 3.) Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 4.) Referencje potwierdzające należyte wykonanie roboty budowlanej wykazanej w załączniku nr 2; 5.) Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 6.) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wykazane w załączniku nr 3; 7.) Wykaz podwykonawców (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); 8.) Kosztorys ofertowy; 9.) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; 10.) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 11.) Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego; 12.) Polisa ubezpieczeniowa firmy; 13.) Podpisany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja przy progu wyjściowym 4 lata - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bipgrojec.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU, UL. PIŁSUDSKIEGO 59; 05-600 Grójec; PUNKT INFORMACYJNY.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją dwóch zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1607 W Konie - Wilków
- Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Przebudowa drogi gminnej na działce ew. nr 54 w miejscowości Wólka Turowska.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1620W Wilków - Popowice
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1656W Grójec - Miedzechów przez msc. Olszany
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.