Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Sędziszów: Budowa kompleksu sportowo - rehabilitacyjno - edukacyjnego
w Sędziszowie
Numer ogłoszenia: 75455 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127 w. 41, fax 041 3811131.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo - rehabilitacyjno - edukacyjnego w Sędziszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowy obiekt będzie pełnił funkcję budynku sportowo-rehabilitacyjno-edukacyjnego,funkcjonalnie połączonego z istniejącym budynkiem szkoły.Przejście ze szkoły zapewnione będzie w części zachodniej poprzez projektowany łącznik o długości 200cm. Zaprojektowano dwa główne wejścia do budynku. Oddzielnie do basenu i sali gimnastycznej od strony północnej oraz trzy wyjścia ewakuacyjne od strony południowej. (Główne wejścia do budynku służą również jako wyjścia ewakuacyjne). Funkcjonalnie obiekt dzieli się na trzy części: hala basenowa - jednokondygnacyjna, podpiwniczona. W skład basenu wchodzą główna niecka basenowa o wymiarach 12,5x25m o min. głębokości 0,9 m a max. 1,8m, basenik dla niepływających o wymiarach 12x6m i głębokości 0,65 m oraz zjeżdżalnia z basenem wyhamowującym o wymiarach 3,8x6m i głębokości 1,0m. W części basenowej znajduje się również jacuzzi o wymiarach 248x299cm oraz sauna parowa. Pod niecką basenu projektuje się stację uzdatniania wody basenowej, a także wentylatornię, węzeł cieplny oraz chlorownię, z osobno zaprojektowanym wejściem od strony północnej basenu. Sala gimnastyczna - dwukondygnacyjną niepodpiwniczoną. Sala gimnastyczna o wymiarach boiska głównego 40x20m przystosowana jest do rozgrywania meczów piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, odbywania ćwiczeń gimnastycznych oraz organizacji imprez sportowych. Konstrukcja sali ma umożliwić jej podział, za pomocą 2 przesuwnych kotar podwieszanych do konstrukcji dachu, na trzy w pełni niezależne jednostki. Dzięki czemu zajęcia w-f mogą odbywać się w trzech niezależnych grupach ćwiczących po ok. 20-25 osób każda. Część wyższa zawiera również 4-rzędową widownię stałą, zlokalizowaną wzdłuż dłuższej, północnej ściany sali gimnastycznej, mieszczącej 204 miejsca siedzące. Łącznik pomiędzy basenem a salą gimnastyczną - piętrowy, niepodpiwniczony. Na parterze znajduje się główne wejście do budynku kontrolowane przez portiera/szatniarza prowadzi do ogólnej przestrzeni rekreacyjnej z wydzielonymi miejscami do siedzenia. W dalszej części znajduje się zespół szatniowy basenu dostosowany również dla osób niepełnosprawnych oraz niezależny zespół szatniowy dla sali sportowej i sali gimnastyki korekcyjnej wraz z toaletami ogólnodostępnymi. Na piętrze łącznika znajduje się 11 3-osobowych pokoi noclegowych wraz z aneksem kuchennym dla korzystających z nich gości oraz pokój dyrektora obiektu z sekretariatem W dalszej części piętra zaprojektowano kawiarnię z miejscami siedzącymi, z której istnieje możliwość obserwowania hali basenu poprzez przeszklenie części ścian. Przewidziano również wydzielone pomieszczenie dla sprzątaczek w ilości 3 osób. Zestawienie powierzchni i parametrów: Powierzchnia użytkowa 5.134,4m2 Powierzchnia całkowita 5.712,3m2 Powierzchnia zabudowy3.607,2m2 Kubatura 33.870,4m3 Wysokość budynku 13,18m Wysokość pomieszczeń w świetle sufitu podwieszonego 2,50; 2,75; 2,8m Wysokość pomieszczeń w świetle stropu 3,28m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 700.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1. Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. -udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji, -wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 2. Wypełnić formularz Kosztorys ofertowy- lub opracować zestawienie kosztorysowe zawierające w/w elementy. 3. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, lub potwierdzone notarialnie. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby personelu kierowniczego, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego) 1. Kierownik Budowy - posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Specjalista - posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Specjalista - posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Specjalista - posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 207 z 2003 r., poz. 2016 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez co najmniej jeden podmiot, 3. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: Co najmniej dwa wielofunkcyjne obiekty sportowe wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu o kubaturze nie mniejszej niż 20 000m3. Wykazane roboty budowlane w Zał. Nr 3. muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty te winny zawierać informacje na podstawie których Zamawiający będzie mógł stwierdzić spełnienie w/w warunków ( wartość zadania, zakres) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności Zał. Nr 4 (min. 50 pracowników bezpośrednio w wykonawstwie) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ocena spełnienia w/w warunku następować będzie łącznie. 9. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Zał. Nr 5 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ocena spełnienia w/w warunku następować będzie łącznie. 10. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego wynika, że sumaryczne przychody ze sprzedaży wyniosły nie mniej niż 70 000 000PLN, liczone w latach 2005.2006,2007 . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ocena spełnienia w/w warunku następować będzie łącznie. 11. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, w którym potwierdza się wymagana wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych, zdolność kredytową, tj. potwierdzającą że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych), wydana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ocena spełnienia w/w warunku następować będzie łącznie. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 13. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 Pzp. Zał. Nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie ul.Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie aplikował o dofinansowanie zadania w ramach Świętokrzyskiego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2007-2013
INNE PRZETARGI SĘDZISZÓW
więcej: przetargi SĘDZISZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.