Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Warszawa: USŁUGI DRUKU i POLIGRAFII DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA
Numer ogłoszenia: 75459 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI DRUKU i POLIGRAFII DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie jest częścią zamówienia obejmującego usługi druku i poligrafii dla Teatru Muzycznego Roma. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich i poligraficznych. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie usługi prowadzące do należytego wykonania zamówienia, a w szczególności nanoszenie na właściwe nośniki materiałów graficznych i tekstowych. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wydrukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane w częściach - na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów potrzebnych dla codziennego funkcjonowania Teatru Muzycznego wraz z płytami CTP, cromalinami, transportem zamówionych materiałów do siedziby Teatru. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usług poligraficznych zgodnie z dostarczanymi przez Zamawiającego projektami graficznymi. Odnośnie odpowiednich pozycji wyszczególnionych poniżej, Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do druku, przygotowalni, składu, introligatorni, konfekcjonowania materiałów poligraficznych zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) plakaty kolorowe format B1 (680x980 netto),druk cmyk 4 + 0 , papier, kreda błyszcząca 200g - 5 000 szt. /jednorazowy nakład 1000 szt., 2) zaproszenia teatralne 300x150 składane do 150 x 150 , druk cmyk 4+4, kreda 350g matt + folia matt dwustronna 1+1 - 3 000 szt. / jednorazowy nakład 1000 szt., 3) papier firmowy A4, druk cmyk, karton fakturowy typu ELFENBEIN - gramatura minimum 100g - 4 500 szt. / jednorazowy nakład 500 szt., 4) wizytówki format 50x90, druk cmyk 4+4, kreda matowa 350 g + folia matt 1+1 - 4000 szt. / jednorazowy nakład 100 szt., 5) repertuary format A4 składane do DL, druk cmyk 4+4, papier kreda 300 g matt., dwustronne foliowanie matt - 100 000 szt. / jednorazowy nakład 10 000 szt., 6) teczki konferencyjne - papier kreda 350g matt + folia matt 1+0 , druk cmyk 4 + 4, format A4 po złożeniu, sztancowanie z wykrojnika, koszt wykrojnika po stronie Wykonawcy - 2 000 szt. / jednorazowy nakład 1000 szt. 7) programy teatralne - 8str + okładka, format A5, druk cmyk 4+4, okładka kreda 250g matt + folia matt 1+0, środek 150g matt, oprawa zeszytowa - nakład 5 000 szt. / jednorazowy nakład 1000 szt. Dotyczy wszystkich elementów zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi druku i dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Zamawiający dostarczy Wykonawcy teksty w formie elektronicznej, a szczególności w formacie pliku doc lub pdf. Materiały ilustracyjne i graficzne będą dostarczane w formie elektronicznej, a w szczególności w formacie PDF, eps lub tif. Cena określona w ofercie Wykonawcy nie ulegnie zmianie przez okres obowiązywania umowy. Projekty do druku będą każdorazowo dostarczane Wykonawcy w formie plików elektronicznych nie później niż 7 dni przed terminem dostarczenia wydrukowanych materiałów przez Wykonawcę. Każde z zamówień objętych pojedynczym nakładem (ilość określona powyżej) może być wykonywane na podstawie odrębnych projektów graficznych i tekstowych i tak np. plakaty: będą miały taką sama grafikę w obrębie jednorazowego nakładu, ale kolejny jednorazowy nakład może mieć zupełnie inną grafikę. To samo dotyczy wszystkich pozostałych elementów, które należy wycenić. Zamawiającemu przysługuje prawo do zamówienia mniejszej ilości usług niż określone w opisie przedmiotu zamówienia - rezygnacja z niektórych pozycji określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy jednoczesnym utrzymaniu minimalnych nakładów. Wykonawca kalkulując ceny, powinien brać pod uwagę podane w treści opisu przedmiotu zamówienia jednorazowe nakłady minimalne odnośnie poszczególnych pozycji. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wydruku próbnego przed realizacją całości zamówienia w celu uzyskania akceptacji. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od przekazania wydruku próbnego będzie miał prawo do żądania poprawienia wydruku - zgodnie ze specyfikacją techniczną określoną powyżej, aż do momentu osiągnięcia pełnej zgodności ze specyfikacją.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK ART s.c., ul. Jatne 19A, 05-430 Celestynów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70196,10
Oferta z najniższą ceną: 70196,10 / Oferta z najwyższą ceną: 110072,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zapytania o cenę - zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Art. 70 ustawy PZP stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. 193 000 euro. Wykonanie standardowych druków (ulotki, plakaty, teczki, repertuary) oraz usług poligraficznych jest usługą powszechnie dostępną o określonym standardzie. Znalezienie potencjalnego wykonawcy nie stanowi trudności. Na terenie kraju tożsamą działalność prowadzi kilkadziesiąt tysięcy podmiotów gospodarczych. Działalność gospodarcza polegająca na świadczeniu usług poligraficznych i drukarskich nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez wykonawców pozwoleń lub koncesji. Zamówienie tego typu usług (druk - 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane) nie powoduje trudności w znalezieniu wykonawcy. Przedmiotowe usługi świadczą drukarnie, zakłady poligraficzne oraz agencje reklamy. Przedmiotem zamówienia są standardowe usługi drukarskie/poligraficzne o określonej specyfikacji i jakości - potwierdza to przedłożona specyfikacja techniczna. W tym przypadku została spełniona przesłanka dopuszczająca zastosowanie trybu zapytania o cenę. Można stwierdzić, że przedmiotowa usługa spełnia cechy powszechnie dostępnej i posiadającej ustalony standard jakościowy i tym samym wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Innowacyjne wykorzystanie produktów pszczelich" w ramach KSOW+
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGĘ DRUKOWANIA SPERSONALIZOWANYCH LEGITYMACJI SZKOLNYCH I HOLOGRAMÓW
- Usługa przygotowania i drukowania broszur oraz ulotek w ramach operacji pn.: "Kompendium wiedzy dla rolnika"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.