eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-ZdrójDostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Kudowa-Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Kudowa-Zdrój: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Kudowa-Zdrój
Numer ogłoszenia: 7545 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kudowy-Zdrój, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661926, fax 074 8661351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Kudowa-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Kudowa-Zdrój. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i instalację 2 kolorowych, dzienno-nocnych kamer szybkoobrotowych w szczególnie zagrożonych miejscach miasta wytypowanych przez Urząd Miasta i Policję wraz z cyfrowym systemem radiowym do transmisji sygnału wizyjnego i sterowania pracującym w wolnym od opłat paśmie o częstotliwości 5,475 - 5,725GHz. Zainstalowany system powinien przewidywać możliwość rozbudowy do 12 kamer, które będą instalowane w kolejnych etapach. System ma zapewniać wyświetlanie obrazu, rejestrację i sterowanie kamerami oraz umożliwić przegląd zapisu z rejestratora w Centrum Dozoru (CD). Sygnał z kamer winien być zbierany przez stację bazową usytuowaną w Sanatorium POLONIA przy ul. Moniuszki 2 i przekazywany do Centrum Dozoru znajdującego się w siedzibie Straży Miejskiej. Zasilanie urządzeń w poszczególnych punktach lokalnie winno się odbywać z wewnętrznych instalacji zasilających, należących do zarządców poszczególnych obiektów. Oferowany sprzęt, elementy wyposażenia i urządzenia winny być nowe, nieużywane. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zamieszczone zostały w zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia system ze scharakteryzowanymi minimalnymi parametrami funkcjonalnymi, użytkowymi oraz technicznymi. Zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych zezwala się na dobór urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawionych w opisie. Wykonawca, winien oświadczyć, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty opisu podstawowych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład oferowanego rozwiązania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ- w postaci zestawienia oferowanego sprzętu, urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład systemu monitoringu zawierającego w szczególności: nazwę producenta oraz model, opis i parametry. Uwaga: Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę, w celu zapoznania z warunkami montażu urządzeń oraz prowadzenia okablowania sygnałowego oraz zasilania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustalono wadium w wysokości: 1 500 PLN (jeden tysiąc pięćset złotych) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, na konto zamawiającego: BS Kłodzko filia w Kudowie-Zdrój nr 82 9523 1011 0312 5325 2003 0020, - poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert tj. do 22 stycznia 2008 r. do godz. 11:00, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego pok. nr 26. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancja musi byś podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami, winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SWIZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu co najmniej 2 podobne systemy składające się przynajmniej z 2 kamer, 1 stacji bazowej oraz systemu łączności radiowej o wartości co najmniej 80 tys. zł. każdy, potwierdzone referencjami. - dysponuje przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności elektrycznej posiadającą aktualne zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w tym o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego z art. 22 ust.1 i art. 24. ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 3 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. 3. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu wykonawcy. 4. Oświadczenie, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyła przynajmniej 1 osoba, posiadająca wymagane uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa na załączniku Nr 1a do SIWZ. 5. Wykaz zamówień potwierdzający doświadczenie z ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), wyrażające się tym, że wykonali co najmniej 2 podobne systemy składające się przynajmniej z 2 kamer, 1 stacji bazowej oraz systemu łączności radiowej o wartości co najmniej 80 tys. zł. każdy na załączniku Nr 4 do SIWZ. 6. Referencje potwierdzające, że dostawy wraz z instalacją urządzeń, o których mowa w pkt. 5 zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kudowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kudowie-Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój, pokój nr 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie zamawiającego tj.: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój, pokój nr 14 (sekretariat) do 22 stycznia 2008 r. godz. 11:00 w następujący sposób: Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować:. Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój, pokój nr 14 (sekretariat). Oferta w przetargu nieograniczonym na dostawę i instalację systemu monitoringu wizyjnego miasta Kudowa-Zdrój. Nie otwierać przed dniem 22 stycznia 2008 r. godz. 11:15. Koperta wewnętrzna oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.