eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżewiceUtwardzenie dan i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 107132L w miejscowości Pawłówek na odcinku od km 2+300 do km 2+465 wraz z budową drogi gminnej nr 107123L w Pawłówku na odcinku od km 2+465 do km 2+560

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Strzyżewice: Utwardzenie dan i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 107132L w miejscowości Pawłówek na odcinku od km 2+300 do km 2+465 wraz z budową drogi gminnej nr 107123L w Pawłówku na odcinku od km 2+465 do km 2+560
Numer ogłoszenia: 75485 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55723 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice, , 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, faks 081 5666025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie dan i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 107132L w miejscowości Pawłówek na odcinku od km 2+300 do km 2+465 wraz z budową drogi gminnej nr 107123L w Pawłówku na odcinku od km 2+465 do km 2+560.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 107132L od km 2+300 do km 2+465 w miejscowości Pawłówek wraz z budową drogi gminnej nr 107132L w Pawłówku na odcinku od km 2+465 do km 2+560 polegające na wykonaniu następujących robót: Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 107132L od km 2+300 do km 2+465: 1) roboty przygotowawcze pomiarowe, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie podbudowy: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, b) warstwa odcinająca z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości na ściskanie minimum 2,5 MPa - gr. 10 cm c) podbudowa z kruszywa łamanego 0 - 63 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15 cm, d) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 5 cm e) skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko rozpadową 4) wykonanie nawierzchni: a) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo - żwirowej (AC 16W 50/70) gr. 2 cm b) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowa (AC 11S 50/70) gr. 4 cm 5) roboty wykończeniowe: a) umocnienie skarp płytami ażurowymi 60 x 40 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem szczelin i otworów mieszanką cementowo - piaskową, b) utwardzenie pobocza na szerokości 75 cm, c) ułożenie korytek ściekowych szer. 60 cm, gr. 15 cm na ławie betonowej (szer. 0,6 m, grubość 10 cm) z betonu klasy C 16/20 Budowa drogi gminnej nr 107132L w Pawłówku na odcinku od km 2+465 do km 2+560: 1) roboty przygotowawcze pomiarowe, 2) roboty ziemne, 3) przepust 2x60 cm z rur polietylenowych dwuściennych spiralnie karbowanych PECOR OPTIMA lub równoważne (klasa sztywności obwodowej SN8) o długości 6,5 m na ławie fundamentowej gr. 20 cm z pospółki, umocnienie wlotu i wylotu przepustu z płyt ażurowych 60 x 40 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o Rm=1,5 MPa 4) wykonanie podbudowy: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, b) wyrównanie podłoża piaskiem na odcinku 40 m (po 20 m od osi przepustu), średnia grubość 30 cm c) warstwa odcinająca z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości na ściskanie minimum 2,5 MPa - gr. 10 cm d) podbudowa z kruszywa łamanego 0 - 63 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15 cm, e) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 5 cm f) skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko rozpadową 5) wykonanie nawierzchni: a) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo - żwirowej (AC 16W 50/70) gr. 2 cm b) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowa (AC 11S 50/70) gr. 4 cm 6) roboty wykończeniowe: a) umocnienie skarp płytami ażurowymi 60 x 40 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem szczelin i otworów mieszanką cementowo - piaskową, b) utwardzenie poboczy na szerokości 75 cm, c) ułożenie korytek ściekowych szer. 60 cm, gr. 15 cm na ławie betonowej (szer. 0,6 m, grubość 10 cm) z betonu klasy C 16/20 7) oznakowanie pionowe - 2 szt. Słupki z rur ocynkowanych śr. 50 mm - 2 szt, tarcze znaków - 2 szt.: folia odblaskowa II generacji, znaki ostrzegawcze A-3: długość boku 750 mm. Do ustawienia są następujące znaki: a) A-3 -- 1 szt. (tarcza + słupek) - strona prawa ustawienie zgodnie ze stałą organizacją ruchu. b) A-30 (koniec drogi utwardzonej) - istniejący znak do przestawienia na koniec przebudowywanego odcinka - strona prawa. c) A-3 -- 1 szt. (tarcza + słupek) - strona lewa - ustawienie zgodnie ze stałą organizacją ruchu. d) B-33 - istniejący znak do przestawienia na koniec przebudowywanego odcinka - strona lewa Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i przekazać zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót zatwierdzoną geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Uwaga: - wskazane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót parametry materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych, - do każdej z nazw firm, znaków firmowych itp., które zostały wymienione w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) dodaje się słowa lub równoważne - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej. Warunkiem jest, aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno - użytkowe jak wskazane w dokumentacji. Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy: 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych; 2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót; 3) przedłożenie w dniu podpisania umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności drogowej z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy; 5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy; 7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót; 8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego; 9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego - w uzgodnieniu z ich administratorami; 11) na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojazd do przyległych nieruchomości, ewentualne ograniczenia ruchu kołowego wykonawca będzie zgłaszał mieszkańcom z odpowiednim wyprzedzeniem; 12) wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej 13) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy; 14) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru 15) czynny udział w odbiorach. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające następującym wymogom: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polski Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacja techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami. d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, z zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony w dokumentacji przetargowej zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji jakości , na opisanych poniżej warunkach: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 2. Gwarancja jakości musi obejmować zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz w odbiorze ostatecznym. 4. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczone jest od daty bezusterkowego odbioru przez zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu umowy w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela gwarancji na całość przedmiotu umowy tj. także za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Uwaga: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10E, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212820,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143949,75

  • Oferta z najniższą ceną: 130203,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221305,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.