eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwoleńDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Powiatu Zwoleńskiego, oraz dla potrzeb realizacji projektów Nr POKL.09.02.00-14-008-08 Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość Nr POKL 09.02.00-14-024-08 Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle- Nr POIG-8.3-2009-MAZ-134 Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego nr POKL.09.02.00-14-027-11 Stawiam na swoją przyszłość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Zwoleń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Powiatu Zwoleńskiego, oraz dla potrzeb realizacji projektów Nr POKL.09.02.00-14-008-08 Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość Nr POKL 09.02.00-14-024-08 Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle- Nr POIG-8.3-2009-MAZ-134 Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego nr POKL.09.02.00-14-027-11 Stawiam na swoją przyszłość
Numer ogłoszenia: 75486 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44338 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zwoleński, ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Powiatu Zwoleńskiego, oraz dla potrzeb realizacji projektów Nr POKL.09.02.00-14-008-08 Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość Nr POKL 09.02.00-14-024-08 Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle- Nr POIG-8.3-2009-MAZ-134 Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego nr POKL.09.02.00-14-027-11 Stawiam na swoją przyszłość.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Powiatu Zwoleńskiego oraz jednorazowe dostawy dla potrzeb realizacji projektów Nr POKL.09.02.00-14-008-08 Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość, Nr POKL 09.02.00-14-024-08 Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle - Nr POIG-8.3-2009-MAZ-134 Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego nr POKL.09.02.00-14-027- 11 Stawiam na swoją przyszłość 2. Zakresy dostaw szczegółowo zostały określone w opisach przedmiotu zamówienia stanowiących ZAŁ. Nr 1-6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na VI części Część I zamówienia - Dostawa materiałów eksploatacyjne do drukarek komputerowych dla Powiatu Zwoleńskiego Część II zamówienia - Dostawa artykułów biurowych dla Powiatu Zwoleńskiego Część III zamówienia - Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Stawiam na swoją przyszłość Część IV zamówienia - Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość Część V zamówienia - Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle Część VI zamówienia - Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego 4.Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych, wyprodukowane 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego przez producenta wskazanego w ZAŁ. Nr 2 ,3 i 4 do SIWZ, lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. 5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy w myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp. 6.Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych w niektórych pozycjach wymienionych w Zał. Nr 2 do SIWZ oryginał, z uwagi na fakt, iż sprzęt ten jest objęty gwarancją producenta. 7.Zamawiający informuje, iż ilości podane w Zał. Nr 1 i2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru oferty najkorzystniejszej . Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia w ilościach podanych w Załącznikach Nr 1 i 2do SIWZ, ani do zwrotu Wykonawcy kwoty stanowiącej równowartość niezamówionych ilości materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu umowy dotyczy dostaw dla Powiatu Zwoleńskiego, z wyłączenie dostaw do realizacji projektów w miarę zgłaszanych zapotrzebowań w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze( rozumianych jako dni od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego ( pocztą elektroniczną lub telefonicznego potwierdzonego faksem. 8. Ilości podane w Zał. Nr 3- 6 do SIWZ będą zrealizowane jednorazowo . Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia w ilościach podanych w Załącznikach do SIWZ, ani do zwrotu Wykonawcy kwoty stanowiącej równowartość niezamówionych ilości. 9. Wykonawca ma obowiązek w cenie oferty zutylizować zużyte pojemniki po materiałach eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest odebrać je z siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 10. Warunki gwarancji odnośnie materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty ich odbioru bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne wolne od wad, do siedziby Zamawiającego na własny koszt. W przypadku wymiany materiału eksploatacyjnego na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru. 5.10. Miejsce realizacji zamówienia. Zamawiane materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i artykuły biurowe będą dostarczane sukcesywnie do siedziby Zamawiającego, przy ul. Wł. Jagiełły 4 w Zwoleniu. 5.11. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składający ofertę dostarczy: a) w przypadku oferowania Materiałów eksploatacyjnych innych producentów niż producent urządzenia drukującego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zapewnienie, iż zastosowanie proponowanych materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia, do których przeznaczone są oferowane Materiały eksploatacyjne; b) oświadczenie producenta produktów równoważnych - oferowanych materiałów eksploatacyjnych, że produkty co najmniej odpowiadają jakością produktom wymienionym w Załącznikach do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część III zamówienia -Program Operacyjny Kapitał Ludzki Część IV zamówienia- Program Operacyjny Kapitał Ludzki Część V zamówienia- Program Operacyjny Kapitał Ludzki Część VI zamówienia- Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjne do drukarek komputerowych dla Powiatu Zwoleńskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TUKAN Lucyna Kapusta siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 38 lok. 4 w Radomiu, ul. Żwirki i Wigury 38 lok. 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38930,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25010,58

  • Oferta z najniższą ceną: 25010,58 / Oferta z najwyższą ceną: 37206,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych dla Powiatu Zwoleńskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO-PLUS, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22271,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15719,42

  • Oferta z najniższą ceną: 15719,42 / Oferta z najwyższą ceną: 20922,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Stawiam na swoją przyszłość

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU BIURO-MAX, ul. Wernera 33/37, 26-610 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5233,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4470,79

  • Oferta z najniższą ceną: 4470,79 / Oferta z najwyższą ceną: 5854,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU BIURO-MAX ul. Wernera 33/37 w Radomiu ponieważ zaofero, ul. Wernera 33/37, 26-610 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1231,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1493,71

  • Oferta z najniższą ceną: 1493,71 / Oferta z najwyższą ceną: 1798,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERCOMP ul. Dworskiej 2 w Wołominie ponieważ zaoferowała najniższą cenę, ul. Dworska 2, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2182,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2213,11

  • Oferta z najniższą ceną: 2213,11 / Oferta z najwyższą ceną: 2761,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU BIURO-MAX, ul. Wernera 33/37, 26-610 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5428,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7723,42

  • Oferta z najniższą ceną: 7723,42 / Oferta z najwyższą ceną: 7840,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.