eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa przetworzonych warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 75493 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Łódź: Dostawa przetworzonych warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59544-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 004345575, ul. ul.Kilińskiego  102, 90-012  Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 6324034, faks 42 6324130, e-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://mops.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa przetworzonych warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 21/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kod CPV 15 32 00 00 - 7 soki owocowe i warzywne 15 33 00 00 - 0 przetworzone warzywa i owoce 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworzonych warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 2a do specyfikacji pakiet asortymentowo - cenowy. 3. Ilości podane w załączniku nr 2a są ilościami szacunkowymi. 4. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 6. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 2) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 3) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 4) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 5) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 6) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 7) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 8) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 17) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 18) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 19) Dzienny Dom " Senior Wigor" w Łodzi, ul. Senatorska 4. 7. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek w godzinach 7.00- 10.00 pod wskazane w pkt. 6 adresy placówek Zamawiającego. 8. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego. 9. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub telefonicznie lub na adres poczty e-mail z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 10. Dostawy będą realizowane w dniu określonym w zamówieniu. 11. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 roku poz. 149 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą; 4) dostarczane towary będą musiały odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia szczegółowo określonemu w ,, Opisie przedmiotu zamówienia" - załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5) Zamawiający ma prawo sprawdzić podczas odbioru przedmiot zamówienia pod względem jakości i ilości produktów; 6) dostarczany towar będzie odpowiednio zapakowany, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Wymagania w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste; 2) bez obcych zapachów; 3) przeznaczone tylko do jednego asortymentu; 4) artykuły ułożone w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 13. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego; 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia; 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego; 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy; 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu; 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania; 7) oznaczenie partii produkcji; 8) klasę jakości handlowej. 14. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 15. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia; 4) Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym; 5) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi; 6) zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. 16. W razie stwierdzenia wad lub braków podczas przyjęcia dostawy, Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. 17. W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad lub dostarczenia brakującej ilości artykułów w terminie 2 dni od zgłoszenia reklamacji. 19. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 20. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 21. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 22. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument (np. W - Z) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 23. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w załączniku nr 1a pakiet asortymentowo-cenowy. 24. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. 25. Dniem zapłaty jest dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. 26. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 27. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15320000-7
Dodatkowe kody CPV: 15330000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT62318.07
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BRACIA LEDZION Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion,  ,  ul. Podchorążych 25/27,  94-234,  Łódź,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66680.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66680.33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67205.62
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.