eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczycePrzedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń grupowych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 części (zadań)Zadanie 1 - Spółdzielnia socjalna jako narzędzie aktywizacji klientów Powiatowych Urzędów Pracy; Zadanie 2 - Autoprezentacja. Profesjonalny wizerunek pracownika Powiatowego Urzędu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Ropczyce: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń grupowych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 części (zadań): Zadanie 1 - Spółdzielnia socjalna jako narzędzie aktywizacji klientów Powiatowych Urzędów Pracy; Zadanie 2 - Autoprezentacja. Profesjonalny wizerunek pracownika Powiatowego Urzędu Pracy
Numer ogłoszenia: 75554 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup-ropczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń grupowych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 części (zadań): Zadanie 1 - Spółdzielnia socjalna jako narzędzie aktywizacji klientów Powiatowych Urzędów Pracy; Zadanie 2 - Autoprezentacja. Profesjonalny wizerunek pracownika Powiatowego Urzędu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń grupowych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 części (zadań): Zadanie 1 - Spółdzielnia socjalna jako narzędzie aktywizacji klientów Powiatowych Urzędów Pracy dla 10 osób; Zadanie 2 - Autoprezentacja. Profesjonalny wizerunek pracownika Powiatowego Urzędu Pracy dla 11 osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych. Wykonawca, który wykaże ze wykonał co najmniej 2 usługi szkoleniowe obejmujące zakres tematyczny przedmiotu zamówienia dla co najmniej 8 osobowej grupy, trwających co najmniej 2 dni szkoleniowe oraz dołączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, będzie spełniać ten warunek. Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który na czas realizacji szkolenia będzie dysponował salą szkoleniową, miejscami noclegowymi dla uczestników szkolenia oraz środkiem transportu, będzie spełniał ten warunek. Ocena będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ) wyznaczonych do realizacji zamówienia. Wykonawca, który wykaże, że w celu prowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponować co najmniej 1 trenerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie - min 2 przeprowadzone szkolenia w zakresie tematycznym przedmiotu zamówienia oraz koordynatorem szkolenia - odpowiedzialnym za organizację szkolenia, który będzie obecny w miejscu organizacji szkolenia, będzie spełniać ten warunek. Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług; Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 25
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowców w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jednakże Zamawiający zastrzega, iż wykształcenie, doświadczenie zawodowe wykładowcy (w zastępstwie) musi być na równorzędnym lub wyższym poziomie. Zamawiający dopuszcza również zmianę terminu szkolenia, przy akceptacji nowego terminu przez obie strony umowy oraz miejsca jego prowadzenia, przy założeniu, że szkolenie odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 3.1 SIWZ. Warunkiem dokonania powyższych zmian jest zawiadomienie w formie pisemnej i wyrażenie zgody przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkolenia, o której mowa w punkcie 3.3. SIWZ i na warunkach wskazanych w punkcie 3.3 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-ropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 12 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu konkursowego Dobra kadra kluczem do sukcesu - II edycja w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spółdzielnia socjalna jako narzędzie aktywizacji klientów Powiatowych Urzędów Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkolenia grupowego dla 10 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w zakresie Spółdzielnia socjalna jako narzędzie aktywizacji klientów Powiatowych Urzędów Pracy. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności wykorzystywania instrumentów ekonomii społecznej, w tym głównie narzędzia jakim są spółdzielnie socjalne, w celu zwiększenia skuteczności działań z zakresu pracy z osobą bezrobotną, ukierunkowanych na usamodzielnienie i wzrost zatrudnienia klientów Powiatowych Urzędów Pracy. Czas trwania szkolenia - 2 dni - 12 godzin szkoleniowych - (1 godzina szkoleniowa to 45 minut). Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować co najmniej n/w zagadnienia: a) Czym jest ekonomia społeczna; b) Rola ekonomii społecznej w aktywizacji społeczno- zawodowej osób bezrobotnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym; c) Spółdzielnia socjalna jako podmiot ekonomii społecznej skutecznie aktywizujący osoby bezrobotne i zagrożone wykluczeniem społecznym; d) Ustawy regulujące działalność spółdzielni socjalnych; e) Działalność spółdzielni socjalnych w Polsce na podstawie funkcjonujących spółdzielni socjalnych; f) Różnice pomiędzy inwestycjami dla jednoosobowej działalności gospodarczej, a dla spółdzielni socjalnej; g) Aktywizacja zawodowa klientów PUP w ramach spółdzielni socjalnej - metody pracy, współpraca z instytucjami wsparcia ekonomii społecznej, modele pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym; h) System wsparcia i doradztwa dla spółdzielni socjalnych - zapoznanie z możliwościami wspierania istniejących spółdzielni; i) Źródła finansowania spółdzielni socjalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Autoprezentacja. Profesjonalny wizerunek pracownika Powiatowego Urzędu Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkolenia grupowego dla 11 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy, umiejętności autoprezentacyjnych mających wpływ na profesjonalny a zarazem przyjazny wizerunek pracownika urzędu. Czas trwania szkolenia - 2 dni - 12 godzin szkoleniowych - (1 godzina szkoleniowa to 45 minut). Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować co najmniej n/w zagadnienia: a) Jak zrobić pierwsze wrażenie; b) Komunikacja - co słyszy i widzi rozmówca; c) Umiejętności autoprezentacji mające wpływ na profesjonalny wizerunek; d) Moc sprawcza wynikająca z gestów; e) Cztery wymiary wizerunku: wiarygodność, umiejętność wzbudzania sympatii, atrakcyjność interpersonalna, dominacja f) Dress code - zasady ubioru w urzędnika; g) Podobieństwa jako najskuteczniejsza technika nawiązywania kontaktu; h) Pozawerbalne sposoby wzbudzania sympatii i pozyskiwania uwagi rozmówcy; i) Stres i sposoby radzenia sobie z nim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.