eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HORNÓWKU W GMINIE IZABELIN - SPRAWA ZP/B/06/RI/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Izabelin: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HORNÓWKU W GMINIE IZABELIN - SPRAWA ZP/B/06/RI/2009
Numer ogłoszenia: 75559 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin , ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, faks 022 722-80-06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HORNÓWKU W GMINIE IZABELIN - SPRAWA ZP/B/06/RI/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej na zagospodarowanych działkach o numerach ewidencyjnych 480/2 i 480/3 przy ulicy Wojska Polskiego 5 w Hornówku, Gmina Izabelin. Szczegółowy zakres prac regulują: - Przedmiar robót - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Dokumentacja projektowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: - 150 000 PLN, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy, którzy: - W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali jako generalny wykonawca rozbudowę (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane) lub budowę co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze równej lub nie mniejszej niż 15000 m3, wraz z potwierdzeniem stosownymi referencjami że roboty te zostały wykonane należycie; - Posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 10.000.000 PLN; - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 10.000.000 PLN; - Wykażą iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem kierowniczym przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia, którzy posiadają wymagane prawem uprawnienia oraz że są wpisani na listę właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) i art. 6 ust. l ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 200l r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz posiadają co najmniej 5-letni staż zawodowy (po uzyskaniu uprawnień); a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń), b) kierownik robót w branży wodno - kan. - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) c) kierownik robót w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) - Udzielą co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; - Wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości nominalnej umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1); 2) Kosztorys ofertowy ze wskazanym podziałem na działy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie przedmiarów robót oraz zestawienie materiałów i sprzętu; 3) Dowód wniesienia wadium; 4) Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy robót (Załącznik Nr 9); 5) Parafowany przez przedstawiciela wykonawcy projekt umowy jako akceptacja jego treści. (Załącznik Nr 8); 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie to składa każdy podmiot; 7) W przypadku gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy); 8) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp. (jeżeli dotyczy); 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot; 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot; 11) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot; 12) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot; 13) Wykaz osób i podmiotów (podwykonawcy), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( Załącznik Nr 3); W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie 14) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy i kierownicy robót branżowych) posiadają wymagane doświadczenie zawodowe, uprawnienia budowlane (zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.) oraz przedstawią aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Załącznik Nr 6 i 7); W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 15) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający że Wykonawca zrealizował jako generalny wykonawca rozbudowę (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane) lub budowę co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze równej lub nie mniejszej niż 15000 m3, wraz z potwierdzeniem stosownymi referencjami że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 4); W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 16) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje wykonawca, (Załącznik Nr 5) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 17) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 18) Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.izabelin.pl dział Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Izabelin, pok. 112 ul. 3 Maja 42 05-080 Izabelin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Izabelin (parter) ul. 3 Maja 42 05-080 Izabelin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.