Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-25
Świecie: Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu wraz z zapleczem użytkowym
Numer ogłoszenia: 75563 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Laskowicka 2, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3311444, faks 052 3332170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspswiecie.binp.info/kppspswiecie/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu wraz z zapleczem użytkowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu wraz z zapleczem użytkowym o parametrach i w zakresie obejmującym wykonanie następujących robót: Dane techniczne budynku Strażnicy, który stanowi I etap budowy: - powierzchnia zabudowy: 1 128,97 m2 - powierzchnia użytkowa: 2 223,25 m2 - kubatura: 12 809 m3 - max. wys. budynku: 12,98 m Dane techniczne budynku gospodarczego o wymiarach 13,66 x 6,48 m: - powierzchnia zabudowy: 88,52 m2 - powierzchnia użytkowa: 73,15 m2 - kubatura: 440 m3 - wys. budynku: 6,27 m Dane techniczne obiektu - wieża ćwiczeń konstrukcji stalowej: - powierzchnia zabudowy: 18,55 m2 - wysokość obiektu: 12,50 m Dane techniczne obiektu - boisko o nawierzchni trawiastej o wymiarach 21,00 x 42,00 m: - powierzchnia zabudowy: 882,00 m2 Dane techniczne obiektu - boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 18,00 x 36,00m : - powierzchnia zabudowy: 648,00 m2 Dane techniczne obiektu - wiata zadaszona konstrukcji drewnianej z dachem dwuspadowym, o wymiarach 6,00 x 15,00: - powierzchnia zabudowy: 90,00 m2 - wysokość obiektu: 5,935 m 1.1 Roboty budowlane - budynek strażnicy 1.1.1 Roboty rozbiórkowe - płyty fundamentowe garaży blaszanych 1.1.2 Roboty ziemne 1.1.3 Fundamenty 1.1.4 Ściany piwniczne i fundamentowe 1.1.5 Mury konstrukcyjne 1.1.6 Elementy monolityczne 1.1.7 Konstrukcja dachowa 1.1.8 Podłogi i posadzki 1.1.9 Ściany działowe, kominy i balustrady 1.1.10 Stolarka drzwiowa - UWAGA - parametry drzwi i wyposażenie wg dokumentacji, wymiary w świetle ościeżnicy 1.1.11 Stolarka okienna UWAGA - parametry i wyposażenie wg dokumentacji 1.1.12 Izolacje i okładziny połaci dachowych 1.1.13 Tynki i wyprawy na sufitach 1.1.14 Tynki i wyprawy na ścianach 1.1.15 Elewacja z okładziną z płyt włókno-cementowych 1.1.16 Elewacja z okładziną z płytek klinkierowych i styropianu 1.1.17 Pokrycie dachu 1.1.18 Ześlizg 1.1.19 Konstrukcja stalowa pod maszt i mocująca do witryny zewnętrznych 1.1.20 Ogrodzenie terenu 1.1.21 Wieża ćwiczeń 1.1.22 Utwardzenie terenu 1.1.23 Zieleń 1.1.24 Boisko o nawierzchni trawiastej 1.1.25 Boisko o nawierzchni poliuretanowej - kosztorys nie przewiduje wykonania samej nawierzchni 1.2 Roboty budowlane - budynek gospodarczy 1.2.1 Roboty ziemne 1.2.2 Fundamenty 1.2.3 Ściany fundamentowe 1.2.4 Mury konstrukcyjne 1.2.5 Elementy monolityczne 1.2.6 Konstrukcja dachowa 1.2.7 Podłogi i posadzki 1.2.8 Kominy i balustrady 1.2.9 Stolarka drzwiowa - UWAGA - parametry drzwi i wyposażenie wg dokumentacji, wymiary w świetle ościeżnicy 1.2.10 Stolarka okienna UWAGA - parametry i wyposażenie wg dokumentacji 1.2.11 Izolacje i okładziny połaci dachowych 1.2.12 Tynki i wyprawy na sufitach 1.2.13 Tynki i wyprawy na ścianach 1.2.14 Elewacja z okładziną z płytek klinkierowych i styropianu 1.2.15 Pokrycie dachu 1.3 Roboty budowlane - wiata zadaszona 1.3.1 Roboty ziemne 1.3.2 Fundamenty 1.3.3 Ściany fundamentowe 1.3.4 Konstrukcja nośna 1.3.5 Podłogi i posadzki 1.3.6 Pokrycie dachu 1.4 Przyłącza i doziemne instalacja 1.4.1 Obsługa geodezyjna i geologiczna 1.4.2 Instalacja wodociągowa 1.4.2.1 Przyłącze wodociągowe na cele socjalne 1.4.2.2 Przyłącze i doziemna instalacja przeciwpożarowa 1.4.2.3 Doziemna instalacja wodociągowa 1.4.3 Przyłącze i doziemna instalacji kanalizacji sanitarnej 1.4.4 Doziemna instalacja kanalizacji technologicznej 1.4.5 Przyłącze i doziemna instalacja kanalizacji deszczowej 1.4.6 Przyłącze i doziemna instalacja cieplna, doziemna instalacja C.W.U. 1.5 Roboty - instalacje wodno-kanalizacyjne 1.5.1 Budynek PSP 1.5.1.1 Instalacja wody przeciwpożarowej 1.5.1.2 Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji 1.5.1.3 Instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej, odwodnienie garażu 1.5.1.4 Instalacja skroplin 1.5.2 Budynek gospodarczy 1.5.2.1 Instalacja wodociągowa 1.5.2.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej 1.6 Roboty - Instalacja C.O i C.T 1.6.1 Instalacja C.O. 1.6.2 Węzeł cieplny i instalacja solarna 1.6.3 Instalacja C.T. 1.7 Roboty - Instalacja wentylacji i klimatyzacji - budynek strażnicy 1.7.1 Instalacja wentylacji 1.7.1.1 LINIA CZ1 1.7.1.2 LINIA CZ2 1.7.1.3 LINIA CZ3 1.7.1.4 LINIA CZ4 1.7.1.5 LINIA CZ5 1.7.1.6 LINIA CZ6 1.7.1.7 LINIA CZ7 1.7.1.8 LINIA N1 1.7.1.9 LINIA N2 1.7.1.10 LINIA N2K 1.7.1.11 LINIA N3 1.7.1.12 LINIA N4 1.7.1.13 LINIA N5 1.7.1.14 LINIA N5T 1.7.1.15 LINIA N6 1.7.1.16 LINIA N7 1.7.1.17 LINIA W1 1.7.1.18 LINIA W2 1.7.1.19 LINIA W2S 1.7.1.20 LINIA W3 1.7.1.21 LINIA W3 W4 1.7.1.22 LINIA W4 1.7.1.23 LINIA W5 1.7.1.24 LINIA W5A 1.7.1.25 LINIA W5S1 1.7.1.26 LINIA W5S2 1.7.1.27 LINIA W6 1.7.1.28 LINIA W7 1.7.1.29 LINIA WC6 1.7.1.30 LINIA WC7 1.7.1.31 LINIA WY1 1.7.1.32 LINIA WY2 1.7.1.33 LINIA WY3 1.7.1.34 LINIA WY4 1.7.1.35 LINIA WY5 1.7.1.36 LINIA WY6 1.7.1.37 LINIA W7 1.7.2 Instalacja klimatyzacji 1.7.2.1 Agregaty chłodnicze dla central 1.7.2.2 Instalacja SPLIT 1.7.2.3 Instalacja VRV 1.8 Roboty - instalacja wentylacji - budynek gospodarczy 1.8.1 LINIA 1.8.2 LINIA WY1 1.8.3 Komin spalinowy agregatu 1.9 Roboty - instalacja elektryczna 1.9.1 Kablowe linie zasilające 1.9.2 Rozdzielnice 1.9.3 Koryta i drabinki kablowe 1.9.4 Wewnętrzne linie zasilające 1.9.5 Instalacje siłowe 1.9.6 Instalacje oświetleniowe 1.9.7 Oświetlenie zewnętrzne 1.9.8 Uziom fundamentowy 1.9.9 Agregat prądotwórczy 1.9.10 Instalacja odgromowa 1.9.11 Pomiary elektryczne 1.9.12 Kanalizacja kablowa 1.9.13 Instalacja LAN 1.9.14 Instalacja sygnalizacyjna 1.9.15 Instalacja CCTV UWAGA! W wycenie należy uwzględnić takie materiały podstawowe i wykończeniowe (we wszystkich branżach), które pozwolą otrzymać finalny produkt o standardzie i parametrach określonych w dokumentacji projektowej. Przedstawione w kosztorysie materiały i urządzenia oraz ich znaki towarowe i nazwy własne traktowane są, jako przykładowe. MATERIAŁY I URZĄDZENIA UŻYTE DO WYKONANIA ZADANIA MAJĄ BYĆ RÓWNOWAŻNE pod względem cech technicznych i jakościowych do materiałów i urządzeń przedstawionych w kosztorysie oraz w stosunku do Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne, - wspólne specyfikacje techniczne, - normy międzynarodowe, - inne techniczne systemy odniesienia ustalone przez europejskie organy normalizacyjne UWAGA! Zamawiający w roku 2015 sfinansuje przedmiot umowy do wysokości 1.000.000,00zł. brutto zgodnie z wyszczególnionym opisem przedmiotu zamówienia oraz kosztorysem ofertowym na I etap zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dalszej części budowy w przypadku nie otrzymania dofinansowania ze środków budżetu państwa, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 200000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże prawidłowo wykonane (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie budynków użyteczności publicznej o parametrach, charakterze i stopniu trudności wykonania zbliżonej do przedmiotowej strażnicy oraz wartości brutto co najmniej 7.500.000,00 PLN wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - ciągnik kołowy, - równiarka samojezdna - 1 szt., - walec statyczny samojezdny - 1 szt., - koparka łańcuchowa - 1 szt., - koparka podsiębierna - 1 szt., - ładowarka - 1 szt., - samochód samowyładowczy 5 t - 1 szt., - ubijaki, zagęszczarki mechaniczne - po 1 szt. - transport kołowy - 2 szt., - żuraw samochodowy 4 t - 1 szt., - żuraw samochodowy 5 - 6 t - 1 szt. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - 1 kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i 3 - letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień) - wykazanie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy, w tym (przynajmniej jedna) na obiekcie o stopniu trudności wykonania jak przedmiotowa strażnica. - 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wod - kan, - 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektroenergetycznych - 1 kierownika robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 7.000.000 zł b) Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 7 .000.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1, / Wymagana forma dokumentu - oryginał / 2. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót - Załącznik nr 2 / Wymagana forma dokumentu - oryginał/ 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ); 4. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Okres gwarancji - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) o okres rozstrzygnięcia postępowania - odwołania, b) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru, c) działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego), e) konieczność wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, h) wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie będzie miało wpływ na przypadki wyszczególnione w pkt 2, i) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. j) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, k) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., l) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, m) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i termin zakończenia robót, n) konieczność wykonania dokumentacji zamiennej, o) wystąpienie opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót, p) zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, q) konieczność wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, r) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, c) rezygnacja z części robót lub zmiana ilości np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, 3) zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 4) inne zmiany: a) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6) Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Zgodnie z zapisami art. 142 ust. 5 ustawy pzp. umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspswiecie.binp.info/kppspswiecie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu
ul. Laskowicka 2, 86-100 Świecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu ul. Laskowicka 2, 86-100 Świecie (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.06.2015 r o godz. 10.00 w Świetlicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu ul. Laskowicka 2, 86-100 Świecie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu w oparciu o system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego
- Kompleksowe utrzymanie czystości wewnątrz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w Świeciu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C Dąbrówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
- Budowa chodnika wraz z oświetleniem na ul. Władysława Jagiełły i Królowej Jadwigi w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.