To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-25
Gdynia: Kontynuacja pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na Projekcie Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM) Etap I
Numer ogłoszenia: 75579 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66961 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na Projekcie Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM) Etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na Głównym Zadaniu pn. Zaprojektowanie i wykonanie Krajowego Systemu Bezpieczeństwa Morskiego, Etap I (na moduły 1 i 3) (dalej również: System KSBM), określonych bliżej w: a) FIDIC (Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla Urządzeń Elektrycznych i Mechanicznych oraz Robót Inżynieryjnych i Budowlanych Projektowanych przez Wykonawcę (FIDIC 1999, 4te wydanie 2008) Obowiązuje tekst w języku polskim), b) umowie z Inżynierem Kontraktu - Projekt umowy stanowi II część SIWZ. 2. Zakres opisany w punkcie 1 obejmuje wszystkie czynności wymagane do wykonania celem prawidłowego zakończenia i rozliczenia kontraktu, w szczególności: a) nadzór nad realizacją prac zaległych, b) dokończenie prac odbiorowych w tym dla prac zaległych, c) ostateczne rozliczenie kontraktu, d) wystawienie właściwych dokumentów dla wykonawcy i zamawiającego, e) przekazanie uporządkowanej dokumentacji powykonawczej, f) nadzór nad wywiązywaniem się wykonawcy z procedur związanych z utrzymaniem i gwarancją. 3. Prowadzenie nadzoru technicznego nad pozostałymi do wykonania zadaniami w projekcie, w tym nad wdrożeniem i integracją Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi (SWIBŻ) do pełnienia funkcji aplikacji centralnej KSBM. 4. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie w szczególności należało: a) sprawne i efektywne kontynuowanie dotychczasowego zakresu prac określonego umową nr WI4-KSBM-0843-99/2014 z dnia 18 sierpnia 2014 r. (stosownie do aktualnego etapu realizacji Projektu) związanych z funkcją Inżyniera Kontraktu, b) nadzór i kontrola wykonywania przez Wykonawcę jego obowiązków określonych Kontraktem, w tym zgodności wykonywanych robót, świadczonych usług, dostaw i Dokumentów Wykonawcy z Kontraktem i Dokumentacją oraz wykonywanie innych zadań przypisanych Inżynierowi wg FIDIC z uwagi na przedłużony Czas na Wykonanie, c) bieżący nadzór i kontrola nad wykonaniem przez Wykonawcę prac zaległych i poprawek oraz kalibracji na całym obszarze realizacji Systemu, d) skierowanie do wykonania Przedmiotu Umowy personelu o odpowiednich kwalifikacjach, e) opiniowanie pism Wykonawcy i zawartych w nich oświadczeń, na żądanie Zamawiającego lub w przypadkach określonych w FIDIC lub Kontrakcie z uwagi na przedłużony Czas na Wykonanie, w szczególności odbiór i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, f) kontrolowanie rozliczeń finansowych i przygotowanie dokumentacji umożliwiającej rozliczenie Projektu z instytucją zarządzającą lub pośredniczącą w zarządzaniu funduszami unijnymi, wg wymagań tej instytucji oraz wsparcie dla Zamawiającego w tym zakresie, g) opiniowanie pism instytucji zarządzającej lub pośredniczącej w zarządzaniu funduszami unijnymi, h) dokonywanie odbiorów wykonanych robót które zgodnie z klauzulą 10.1 Kontraktu traktowane są jako zaległe w kontraktowym Czasie na Wykonanie, i) uczestnictwo SAT i SIT dla robót wymienionych w pkt h), j) uczestnictwo w procedurach kontroli realizacji Projektu, w tym konsultacja i opiniowanie uwag instytucji kontrolujących realizację Kontraktu z Wykonawcą, k) zapewnienie personelowi odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu i łączności wymaganych do należytego wykonywania obowiązków Inżyniera Kontraktu, l) weryfikacja, klasyfikacja i koordynacja zgłoszeń serwisowych, m) uczestnictwo w procedurach kontroli realizacji zadań traktowanych jako zaległe w kontraktowym Czasie na Wykonanie, n) monitorowanie i klasyfikacja dostępności elementów systemu w zakresie wymagań kontraktowych w okresie gwarancyjnym, o) prowadzenie dokumentacji świadczonych usług, w formie pisemnej i elektronicznej edytowalnej, w formie i zakresie wymaganym przez Zamawiającego, obejmującym co najmniej: I. miesięczne raporty z postępu prac w czasie realizacji umowy, II. miesięczne raporty z postępu prac w realizacji Kontraktu z Wykonawcą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Projekt: Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM) Etap I..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CELNET sp. z o.o. S.K.A., ul. Stawki 3A/7, 00-193 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120000,00
Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku, udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 18.08.2014 r. (nr WI4-KSBM-0843-99/2014) wykonawcy CELNET sp. z o.o. S.K.A., ul. Stawki 3A/7 00-193 Warszawa w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2014/S095-166399 z dnia 17 maja 2014 r. Zamawiający przewidział udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 33,33 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi tj. CELNET sp. z o.o. S.K.A.. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na Projekcie KSBM I i jest tożsame z przedmiotem zamówienia podstawowego (przedmiot usługi stanowi kontynuację usługi realizowanej w ramach umowy WI4-KSBM-0843-99/14 z dnia 18 sierpnia 2014 r. w zakresie dalszego nadzoru nad realizacją Projektu.) Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego została określona na kwotę 120 000 zł netto i stanowi ok. 31% wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza ilości przewidzianej w ogłoszeniu o zamówieniu 2014/S095-166399.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia eksperckiego w zakresie optymalizacji procesów HR w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., które obejmuje przygotowanie, opracowanie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań...
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
- Dostawa medali dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2025
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa kompleksu edukacyjno-opiekuńczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą sportową"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego z zewn. infrastrukturą techn. i zagospodarowaniem terenu w Ciechanowie przy ul. Ceramicznej z uzyskaniem prawomocnych decyzji.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku "C" zgodnie z obowiązującymi przepisami - Oddz. Chorób Wew. i Gastroenterologii w SPZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.