Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości
Numer ogłoszenia: 75592 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości, zlokalizowanych w miejscowościach: Mierzęcice, Sandomierz, Zabrze, Lubliniec, Jarosław.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu lub wyrysu z rejestru gruntów, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji umowy (zlecenia), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne. Jeżeli Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie udostępni Wykonawcy danych, które przydatne będą Wykonawcy w procesie wyceny nieruchomości, termin realizacji umowy przedłuża się o taką ilość dni, o jaką nastąpiło opóźnienie w przekazaniu dokumentów Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony www.wam.net.pl Nr sprawy OK-7720-10/2012.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 30-901 Kraków ul. Montelupich 3, pokój nr 15 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mierzęcice Nowa Wieś.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem nieczynnej kotłowni o powierzchni użytkowej 179,90 m2 wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, położonej w Mierzęcicach na działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 580/20 o powierzchni 0,1897 ha, obręb 0004, Nowa Wieś - objętej księgą wieczystą nr CZ1Z/00053518/2. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, kopię mapy ewidencyjnej i kopię mapy zasadniczej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - minimum 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem wykonanym w formacie AVI, obrazującym nieruchomość. Dodatkowo zamówienie obejmuje nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sandomierz ul. Mickiewicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem o powierzchni użytkowej 966,00 m2, położonej w Sandomierzu przy ul. Mickiewicza, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr działki 280/5 o powierzchni 1,0316 ha - objętej księgą wieczystą nr KI1S/00091152/7. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, kopię mapy ewidencyjnej i kopię mapy zasadniczej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - minimum 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem wykonanym w formacie AVI, obrazującym nieruchomość. Dodatkowo zamówienie obejmuje nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zabrze ul. Chodkiewicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności 2 działek gruntowych zabudowanych garażami, położonych w Zabrzu przy ul. Chodkiewicza, woj. śląskie, oznaczonych w operacie ewidencji gruntów jako działki nr 4288/15, 4289/15 oraz wartość rynkową poniesionych nakładów na wybudowanie garażu. Dla wyżej wymienionych nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr GL1Z/00030447/7.. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: 2 wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów dla wyżej wymienionych działek, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, kopię mapy ewidencyjnej i kopię mapy zasadniczej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny na płycie CD. Dodatkowo zamówienie obejmuje nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lubliniec ul. ZHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem biurowym o powierzchni użytkowej 488 m2 oraz budynkiem garażowym o powierzchni użytkowej 25 m2, położonej w Lublińcu przy ul. ZHP 1, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr działek 1810/177 o powierzchni 0,0820 ha oraz 1813/175 o powierzchni 0,0581 - objętej księgą wieczystą nr CZ1L/00046747/3. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, kopię mapy ewidencyjnej i kopię mapy zasadniczej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - minimum 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem wykonanym w formacie AVI, obrazującym nieruchomość. Dodatkowo zamówienie obejmuje nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jarosław ul. 1000-lecia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności udziału wynoszącego 5807/100397 w nieruchomości oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr działki 3103/25 o pow. 0,0724 ha położonej w Jarosławiu przy ul. 1000-lecia 3, obręb Jarosław 4, woj. podkarpackie objętej księgą wieczystą nr PR1J/00075037/8.. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.