eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów Ma³opolskiProwadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski w latach 2021-2023

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-03



Og³oszenie nr 756088-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Gmina G³ogów Ma³opolski:

Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski w latach 2021-2023

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina G³ogów Ma³opolski, krajowy numer identyfikacyjny 69058207400000, ul. Rynek 1, 36-060 G³ogów Ma³opolski, woj. podkarpackie, pañstwo Polska

telefon: 17 7897000,
e-mail: zamowienia@glogow-mlp.pl,
www: http://bip.glogow-mlp.pl/

adres profilu nabywcy: http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.glogow-mlp.pl/

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej

Adres: Urz±d Miejski w G³ogowie M³p. , 36-060 G³ogów M³p. ul. Rynek 1 ( sekretariat pok. Nr 1),

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski w latach 2021-2023

Numer referencyjny: OR.271.21.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga w zakresie prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski w latach 2021- 2023 r
2. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SIWZ.


II.5) G³ówny kod CPV: 90.50.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2023

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada:
a) wpis do rejestru prowadzonego, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z pó¼n. zm.), w zakresie transportu odpadów komunalnych.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada:
a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³ 00/100 gr),
b) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³ 00/100 gr).


III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada:
a) do¶wiadczenie w zakresie realizacji us³ug polegaj±cych na prowadzeniu punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w sposób ci±g³y - w tym celu Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych – wykonuje) nale¿ycie co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na prowadzeniu punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w sposób ci±g³y w okresie min. 12 miesiêcy - za³±cznik nr 6 do SIWZ


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja z otwarcia ofert), o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – za³±cznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - zgodnie z opisem warunku w sekcji III.1.1.
2) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, okre¶lon± w sekcji III.1.2;
3) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
4) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu– zgodnie z opisem warunku w sekcji III.1.3 – za³±cznik nr 6 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±: 1) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IX SIWZ; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Zobowi±zanie innych Podmiotów do oddania Wykonawcy niezbêdnych zasobów do realizacji zamówienia o którym mowa w Rozdziale V pkt 3 SIWZ (za³±cznik nr 7 do SIWZ) - je¿eli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium.
2. Kwota wymaganego wadium wynosi 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³ 00/100 gr).
3. Wadium musi zostaæ wniesione na ca³y okres terminu zwi±zania ofert±.
4. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium nale¿y wnie¶æ w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy., tj. w:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r., poz. 299.).
6. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie bankowe oraz porêczenia innych instytucji winny zostaæ z³o¿one w formie dokumentu oryginalnego.
7. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 1 i 3 Ustawy.
8. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Gminy G³ogów Ma³opolski nr 96 9159 0000 2001 0000 0114 0005 w Banku Spó³dzielczym w G³ogowie Ma³opolskim w tytule przelewu podaj±c: „Wadium OR.271.21.2020”.
9. Wadium w formie pieniê¿nej (przelew) musi zostaæ zaksiêgowane na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10. Kserokopiê potwierdzenia z³o¿enia wadium w formie pieniê¿nej nale¿y do³±czyæ do oferty.
11. W przypadku wadium wnoszonego w porêczeniu lub gwarancji, dokument porêczenia lub gwarancji nale¿y z³o¿yæ za³±czyæ do oferty w formie kopii dokumentu, a orygina³ dokumentu (porêczenia lub gwarancji) nale¿y z³o¿yæ w oddzielnej kopercie oznaczonej „orygina³ wadium”, która bêdzie za³±czona do oferty (wewn±trz opakowania oferty).
12. Nie wniesienie wadium w terminie okre¶lonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±.
13. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy.
14. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
16. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
3) je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Czas otwarcia:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zaistnienia, po zawarciu umowy, si³y wy¿szej, przez któr± na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony umowy wiêzi prawnej:
a) o charakterze niezale¿nym od stron,
b) którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy,
c) którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
2) w razie zmiany prawa powszechnie obowi±zuj±cego wp³ywaj±cej na zasady gospodarki odpadami,
3) wprowadzenia zmian w stosunku do SOPZ w zakresie wykonania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji mo¿liwo¶ci usprawnienia realizacji przedmiotu umowy,
4) w przypadkach okre¶lonych przepisami prawa.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt 1 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia odpowiednio w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, przy czym wysoko¶æ wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegaæ bêdzie wysoko¶æ wynagrodzenia brutto w ten sposób, ¿e zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki podatku VAT.
4. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt 2 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia odpowiednio do zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ: wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty, o któr± wzros³y koszty wykonania zamówienia, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ wp³yw zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace na podwy¿szenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji przedmiotu Umowy, które Wykonawca zobowi±zany bêdzie ponie¶æ w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Nie bêd± akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione odpowiednio o ró¿nice pomiêdzy wynagrodzeniem minimalnym z dania zawarcia Umowy, a wynagrodzeniem minimalnym wynikaj±cym z nowo wydanych przepisów.
5. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt 3 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia odpowiednio w zakresie dokonanych zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty o któr± wzros³y koszty zwi±zane z realizacj± postanowieñ Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ wp³yw zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne na podwy¿szenie kosztów wykonania przedmiotu Umowy w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji przedmiotu Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad podlegania obowi±zkowym ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
6. Zamawiaj±cy po dokonaniu analizy wniosków, o których mowa w ust. 3-5, wyznacza datê negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysoko¶ci zmiany wynagrodzenia.
7. Zmiana Umowy dotyczy zmiany wynagrodzenia jedynie w zakresie p³atno¶ci realizowanych po dacie zawarcia aneksu do Umowy.
8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2, z wnioskiem o zmianê Umowy, na zasadach okre¶lonych odpowiednio w ust. 3-6, mo¿e wyst±piæ tak¿e Zamawiaj±cy.
9. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany wynagrodzenia, o której mowa § 8 ust 1 pkt 1 na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wzrostu inflacji wiêcej ni¿ 3% za poprzedni rok obowi±zywania umowy na podstawie danych opublikowanych przez GUS o wzrost warto¶ci inflacji.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina G³ogów Ma³opolski;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
d) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
e) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

*skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.