Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Katowice: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej
(w tym pakietowej transmisji danych) wraz z dostawą telefonów komórkowych i modemów
Numer ogłoszenia: 75625 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, fax 032 2076010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej (w tym pakietowej transmisji danych) wraz z dostawą telefonów komórkowych i modemów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i zestawów słuchawkowych bluetooth oraz przystosowaniem trzech bramek GSM pracujących w centrali telefonicznej Zamawiającego do pracy w sieci Wykonawcy. Zadanie 2 - świadczenie usług na pakietową transmisję danych wraz z dostawą modemów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Oryginalny kod CPV: 32.55.24.10 - Modemy Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.24.10 - Modemy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena sytuacji finansowej wykonawcy Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe przekraczające dla poszczególnych zadań: Zadanie 1 - świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i zestawów słuchawkowych bluetooth oraz przystosowaniem trzech bramek GSM pracujących w centrali telefonicznej Zamawiającego do pracy w sieci Wykonawcy - 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł) Zadanie 2 - świadczenie usług na pakietową transmisję danych wraz z dostawą modemów - 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł) lub ma zdolność kredytową przekraczającą kwoty wymienione powyżej dla poszczególnych zadań. Wykonawca składający ofertę na oba zadania zamówienia winien posiadać w dyspozycji środki przekraczające sumę kwot określonych dla poszczególnych Zadań. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić powyższe warunki i potwierdzić ich spełnienie dokumentami wskazanymi poniżej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełnione dokumenty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty wymagane dla Zadania 1: a. Załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz oferty b. Załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz cenowy Zadania 1 c. Załącznik nr 2A do SIWZ. Formularz cenowy Zadania 1 - Taryfa 1 d. Załącznik nr 2B do SIWZ. Formularz cenowy Zadania 1 - Taryfa 2 e. Załącznik nr 2C do SIWZ. Formularz cenowy Zadania 1 - Taryfa 3 f. Załącznik nr 2D do SIWZ. Formularz cenowy Zadania 1 - Taryfa 4 g. Załącznik nr 2E do SIWZ. Formularz cenowy Zadania 1 - Taryfa 5 h. Załącznik nr 4A do SIWZ. Formularz parametrów technicznych i. Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o zdolności wykonania zamówienia j. Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu Dokumenty wymagane dla Zadania 2: a. Załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz oferty b. Załącznik nr 3 do SIWZ. Formularz cenowy Zadania 2 c. Załącznik nr 4B do SIWZ. Formularz parametrów technicznych d. Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o zdolności wykonania zamówienia e. Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wykonanie Zadania 1 i Zadania 2, do oferty dołącza jeden egzemplarz Załącznika nr 1 do SIWZ, Załącznika nr 5 do SIWZ oraz Załącznika nr 6 do SIWZ (wspólne dla obu Zadań). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa Załącznik nr 6 do SIWZ oddzielnie. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione przez pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie. Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.2. lit a SIWZ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymienione w pkt. 7.2. lit b SIWZ) sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy pełnomocnictwo określające jego zakres, w oryginale lub jego kopia potwierdzona notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.isnet.katowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Katowicach, ul. Damrota 25, pokój 112.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Izba Skarbowa w Katowicach, ul. Damrota 25, pokój 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i zestawów słuchawkowych bluetooth oraz przystosowaniem trzech bramek GSM pracujących w centrali telefonicznej Zamawiającego do pracy w sieci Wykonawcy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i zestawów słuchawkowych bluetooth oraz przystosowaniem trzech bramek GSM pracujących w centrali telefonicznej Zamawiającego do pracy w sieci Wykonawcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00-5, 32.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - świadczenie usług na pakietową transmisję danych wraz z dostawą modemów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług na pakietową transmisję danych wraz z dostawą modemów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00-5, 32.55.24.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.