Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Ogłoszenie nr 756505-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
SPRZATANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA ORAZ PRZYLEGŁYCH BASENÓW ZEWNETRZNYCH PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU SWIETOKRZYSKIM W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2021 R. DO 31 GRUDNIA 2021 R.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 41 24 75 500
faks: 41 24 75 501
e-mail: biuro@mosir.ostrowiec.pl
www: www.bip.mosir.ostrowiec.pl
nie dotyczy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.mosir.ostrowiec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.mosir.ostrowiec.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DA.26.24.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie Nr 1:
Pływalnia Rawszczyzna: Sprzątanie w ciągu całej doby w układzie zmianowym przez 7 dni w tygodniu z wyjątkiem dni gdy obiekt jest zamknięty. W trakcie obowiązywania umowy obiekt będzie nieczynny w pierwszy dzień Wielkanocy, w pierwszy dzień Bożego Narodzenia, 1 i 11 listopada oraz w okresie od dnia 01.08.2020r. do 05.09.2020r. co należy uwzględnić w kwocie ryczałtowej, przygotowanie obiektu do nowego sezonu odbędzie się w terminie 23.08.2020r. do 05.09.2020 r. Wyszczególnienie i częstotliwość wykonywania kompleksowej obsługi w zakresie utrzymania czystości Pływalni Rawszczyzna zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zadanie Nr 2:
Baseny zewnętrzne przy Pływalni Rawszczyzna: będą funkcjonować w sezonie letnim od dnia 29.05.2020r. do 05.09.2020 r. przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 1000 do 2000. Wyszczególnienie i częstotliwość wykonywania kompleksowej obsługi basenów zewnętrznych przy Pływalni Rawszczyzna w zakresie utrzymania czystości – 2 strefy: wodna (tzw. strefa czysta) oraz strefa łąkowa zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca do oferty złoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej potwierdzającą
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody mogące powstać w trakcie realizacji umowy.
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Posiadanie doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi w zakresie sprzątania Pływalni o minimalnej łącznej powierzchni niecek basenowych
1500 m2, oraz minimalnej kubaturze Pływalni 50.000 m3, z załączeniem dokumentów potwierdzających ich właściwe i należyte wykonanie.
2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przeszkolonymi w zakresie bhp i ppoż. Wykonawca samodzielnie określi w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 2
do SIWZ, liczbę pracowników gwarantującą realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w: Wyszczególnieniu i częstotliwości wykonywania kompleksowej obsługi w
zakresie utrzymania czystości Pływalni Rawszczyzna i basenów zewnętrznych. Liczba pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę będzie jednym z
kryteriów oceny ofert.
3. Z uwagi na charakter czynności wymagający stabilności kadry i spełnienia oczekiwań Zamawiającego, Zamawiający wymaga żeby wszystkie skierowane do realizacji przez Wykonawcę osoby zatrudnione były u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art.22 ust.1 ustawy Pzp, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki postępowania o udzielenie zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Zobowiązanie podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, którymi Wykonawca
będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców: nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
CENA OFERTY: | 60,00 |
JAKOŚCIOWE - Liczba aktualnie posiadanych certyfikatów jakościowych w zakresie usług utrzymania czystości: | 20,00 |
SPOŁECZNE - Deklarowane zatrudnienie na umowę o pracę w celu realizacji zamówienia: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
Informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczba etapów): nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania: nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Strony przewidują zmiany zawartej umowy w przypadkach siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nie posiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom.
2.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy określonych w ust. 1 jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie każdorazowo załącznikiem do aneksu.
3.Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności.
4.Niemożność realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę z powodu siły wyższej np. podczas zamknięcia Pływalni Rawszczyzna i/lub basenów zewnętrznych z tego powodu powoduje nieponoszenie przez Wykonawcę z tego tytułu jakichkolwiek sankcji umownych wynikających z niewykonywania lub nienależytego wykonania przez niego umowy, ale również bez prawa Wykonawcy do wynagrodzenia z tego tytułu, za okres tej niemożności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 1. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz.1503 z późń. zm.) Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Strony zawierające te informacje: winny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu (np. kopercie) i oznaczone klauzulą „INFORMACJA STANOWIĄCA TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”
2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, ze nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W celu wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa Zamawiający żąda przedłożenia nie później niż w terminie składania ofert dowodów uzasadniających dlaczego Wykonawca zastrzegł dane informacje.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić po rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim, w sposób czytelny i przejrzysty.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
1.Dane osobowe podane przez Państwa w formularzu ofertowym i załącznikach do niego, będą przetwarzane w celu realizacji postępowania o zamówienie publiczne oraz zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i lit. b) RODO), a ich administratorem jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. Dane kontaktowe: email: biuro@mosir.ostrowiec.pl..
2.Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mosir.ostrowiec.pl.
3.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora.
4.Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
5.Przysługuje Państwu prawo do:
-prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących,
-prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)
-prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)
-Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w sytuacji, gdy uznają państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
6.Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp.
7.Państwa dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy warzyw, owoców i jajek na potrzeby kuchni szpitalnej
- Zakup i dostawy leków - powtórzenie
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku hali inkubatora przedsiębiorczości przy ul. Jana Samsonowicza w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Adaptacja części podpiwniczenia zabytkowego budynku stanowiącego siedzibę instytucji kultury przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Broniszowice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej w Umiastowie Gmina Ożarów Mazowiecki
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz i wewnątrz budynku Sądów w Sieradzu wraz z utrzymaniem zieleni a także sprzątanie w Ośrodku Kuratorskim nr 1 przy SR w Sieradzu
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH I TERENACH PRZYLEGŁYCH DO OBIEKTÓW WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ W WARSZAWIE.
- Świadczenie usług porządkowania pomieszczeń stwarzających zagrożenie epidemiologiczne
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb, udrażnianie kanalizacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz wykonywanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego w Rybniku przy ul. J. Piłsudskiego 33 wraz z terenem przyległym
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.