Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Olsztyn: wykonanie adaptacji poddasza na pomieszczenia biurowe w budynku Rektoratu UW-M w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 2
Numer ogłoszenia: 75692 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji poddasza na pomieszczenia biurowe w budynku Rektoratu UW-M w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie adaptacji poddasza na pomieszczenia biurowe w budynku Rektoratu UW-M w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 30.000,00 złotych /trzydzieści tysięcy złotych/..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN bez podatku VAT każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. Roboty muszą dotyczyć wykonania lub modernizacji jednego obiektu w którym występują wszystkie roboty branżowe, jak w załączonej dokumentacji technicznej tzn. budowlane, sanitarne, elektryczne. 3.Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne a na materiały zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. 4. Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać uprawnienia w branży budowlanej, elektrycznej, niskoprądowe teletechniczne i sanitarnej oraz legitymować się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł. 6.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wykaz osób, kierownictwa, które zostaną zatrudnione przy realizacji zamówienia, z podaniem nr uprawnień. Kopię uprawnień i zaświadczeniem o wpisie do izby należy dołączyć do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł lub zostanie mu udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia, Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium, Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym, tabelą elementów do fakturowania i wypisanymi wskaźnikami cenotwórczymi. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE Zespół ds. Zamówień Publicznych 10-724 Olsztyn, ul. Heweliusza 12, pok.1,18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 09:00, miejsce: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE Zespół ds. Zamówień Publicznych 10-724 Olsztyn, ul. Heweliusza 12, pok.18,1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa chodnika w województwie warmińsko-mazurskim w ciągu DK 57 w miejscowości Szczytno (ul. Gizewiusza, ul. Śląska)
- Serwis, wymiana opon i naprawa samochodów służbowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie używanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Sprzedaż wraz z dostawą stanowiska badawczego IIoT z robotem przemysłowym dla jednostki UWM w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBEK WSSE w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Piechowicach w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka w gminie Zembrzyce w miejscowości Zembrzyce
- "Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"
- Budowa żłobka w Gizałkach
- PRZEBUDOWA AULI F W BUDYNKU NR 100 WRAZ Z WYMIANĄ CENTRALI WENTYLACYJNEJ W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"
- "Przebudowa i wyposażenie części placówki na Klub Kultury Wiejskiej w miejscowości Trębowiec Duży".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.