To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Mirów: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Mirów
Numer ogłoszenia: 756 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412374 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mirowie, Mirów 27, 26-503 Mirów, woj. mazowieckie, tel. 048 6283884, faks 048 6283889.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Mirów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Mirów do Szkoły podstawowej w Mirowie i do Gimnazjum w Mirowie na następujących trasach: Trasa nr 1. Mirów (szkoła )- Mirówek - Mirów Nowy - Mirów(szkoła): długość trasy - 14,14 km, liczba dzieci- około 45. Trasa nr 2. Mirów(szkoła)-Zbijów Duży-Zbijów Mały-Mirów Stary-Mirów(szkoła): długość trasy - 13,6 km, liczba dzieci - około 45. Trasa nr 3. Mirów(szkoła)-Bieszków Górny-Bieszków Dolny-Mirów(szkoła): długość trasy 11 km, liczba dzieci- około 45. Trasa nr 4. (odwóz dzieci z klasy sportowej 4 x w tygodniu) Mirów(szkoła)-Mirów Nowy-Mirówek-Bieszków Górny-Bieszków Dolny-Zbijów Mały-Mirów(szkoła): długość trasy w okresie od stycznia do czerwca wynosi 36 km, a liczba dzieci wynosi około 32. Z kolei od września do grudnia długość trasy będzie wynosić 21,8 km, a liczba dzieci około 12..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.T.H. STĄPOR Dariusz Stąpor, Mirów Stary 85, 26-503 Mirów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50958,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5,46
Oferta z najniższą ceną: 5,46 / Oferta z najwyższą ceną: 5,60
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.